|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2017 20:09:39 GMT
alan kuvaa mun kännykällä (tai kameralla jos löydän sen) lyhytelokuvia
en kyl osaa mut niiku. silti
Jaja nyt jokanen sanoo mulle yhen aiheen maan ja taivaan väliltä (oikeesti saa olla mulle täysin vieraitakin aiheita, otan haasteita vastaan) filmatisoitavaks niin koitan toteuttaa niitä järjestyksessä parhaani mukaan. Saatan soveltaa aika paljon koska en usko että saan johnny deppii näyttelee niihin. ok - en saa ketään näyttelee niihin mut voin vaikka piirtää hedelmille kasvoja ja kattoo mitä siitä seuraa.
voin sit koittaa (huom.koittaa) ladata ne youtubeen tai jonnekin mut niistä todennäkösesti tulee aika hirveitä ettäettä katsotaan nyt miten käy
ps. sanokaa jos haluatte dokumentin tms. pps. äkkiä ennen kun alan katumaan :DDDD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 7, 2017 21:59:42 GMT
tee BANAANIelokuva
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2017 23:13:57 GMT
okei mä teen tän käyn huomenna ostaa banaaneja ehkä tästä tulee hyvä tästä tulee se juttu vuoden juttu ok tää voi olla mun harjotuselokuva-
|
|
|
Post by Arabella on Jun 8, 2017 10:08:08 GMT
okei mä teen tän käyn huomenna ostaa banaaneja ehkä tästä tulee hyvä tästä tulee se juttu vuoden juttu ok tää voi olla mun harjotuselokuva- siitä tulee mestariteos
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 8, 2017 10:26:56 GMT
romanttinen komedia ampiaisen ja perhosen kielletystä rakkaudesta.
sit ku susta tulee joskus kuuluisa elokuvaohjaaja nii muistat sit kattilaa kaikissa puheissa ja hankit kaikille liput joka ensi-iltaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 8, 2017 11:51:12 GMT
romanttinen komedia ampiaisen ja perhosen kielletystä rakkaudesta. sit ku susta tulee joskus kuuluisa elokuvaohjaaja nii muistat sit kattilaa kaikissa puheissa ja hankit kaikille liput joka ensi-iltaan :DDD omg joo saatte kaikki vip-liput entiedävielämitäniihinkuuluumuttavarmastijotainhienoa
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2017 10:32:50 GMT
kattilan peruspäivä videomuodossa!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2017 11:39:46 GMT
kattilan peruspäivä videomuodossa!! :DDD omg voin varmaan hyödyntää tässä meidän kissoja
|
|
|
Post by Jp on Jun 16, 2017 6:35:15 GMT
Kattilan seikkailut joulumaassa.
|
|