|
Post by rebdomine on Jun 6, 2017 23:51:59 GMT
Niin keskustelua kesäsuunnitelmista ja kesästäkin vaan yleisesti Itellä suunnitelmissa - käydä työkkärissä - mennä Ruotsiin - käydä Power Parkissa siinä se varmaan onkin :_D
|
|
|
Post by Miopod on Jun 7, 2017 2:06:13 GMT
Oon töissä.
|
|
|
Post by adalmiia on Jun 7, 2017 7:49:55 GMT
Oon mökillä, nukun ja hengailen mökin pihalla asuvien sorsien kanssa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2017 8:52:07 GMT
Luen ylppäreihin, ja haluaisin kans keksii jotain kivaa tekemistä...
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 7, 2017 9:15:39 GMT
käyn levillä ja uhm ei mulla oikeesti oo suunnitelmia tahtoisin kyl tehdä jotain kivaa
vois lukee loppuun kaikki ne kirjat mitä mulla on kesken
|
|
|
Post by Magnifique on Jun 7, 2017 9:36:29 GMT
oon yhellä lastenleirillä isosena juhannusviikolla sit seuraavalla viikolla oon riparilla isosena ja sit oon kaks viikkoo prismassa kesätöissä ja meen kans sukujuhliin jossai siinä vaiheilla nii ja saatan lähtee kokkolaan sen jälkee ku veljellä on futisturnaus siellä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 7, 2017 11:52:56 GMT
nukun käyn tampereella käyn helsingissä käyn ehkä toisenki kerran helsingissä meen ehkä mökille ja mulla on vielä pieni mahdolisuus saada töitä joten ehkä meen töihin
|
|
|
Post by swordsman on Jun 7, 2017 18:21:19 GMT
mulla on rippileiri ja -juhlat, niiden jälkeen mennään viikoks Espanjaan
muita suunnitelmia mulla ei oikeen oo, koitan varmaan lukee jotain kirjoja ja kattoo mahollisimman paljon hyviä leffoja ja tehä kaikkee mitä en yleensä koulun takia voi tehdä (kuten nukkua niin paljon kun haluan)
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 8, 2017 17:56:26 GMT
Luen ylppäreihin, ja haluaisin kans keksii jotain kivaa tekemistä... yhh, yks asia jota en halua enää koskaan kokea tsemppiä!
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 11, 2017 14:14:13 GMT
Rippileiri on ehkä se tärkein
|
|
|
Post by digimonkaiser on Jun 11, 2017 20:21:20 GMT
Aattelin pelata koko kesän Simssiä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 11, 2017 23:14:52 GMT
Luen ylppäreihin, ja haluaisin kans keksii jotain kivaa tekemistä... yhh, yks asia jota en halua enää koskaan kokea tsemppiä! Haha voi ei ei se nyt niin kamalaa voinut olla??
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2017 10:28:43 GMT
Luen ylppäreihin, ja haluaisin kans keksii jotain kivaa tekemistä... yhh, yks asia jota en halua enää koskaan kokea tsemppiä! jep ei se enää tunnu niin pahalta kun jo "niin paljon aikaa" maaliskuustaki XD itse oon vaan töissä lol ja katsotaan, josko pääsis kouluun syksyllä niin sit hoidan niitä asioita haha
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2017 7:00:16 GMT
Mun piti opiskella mut kesälukukausi on typerä idiootti joten en sit opiskele :):):) Ei oo töitäkään muuta ku ehkä viikon verran ja joku satunnainen päivä sit myöhemmin, joten sluibaan kotikotona äitin ruokapatojen ääressä.
Sen lisäks etten tee mitään järkevää, käyn muutamilla festareilla (tai Sidewaysissa olin jo, joten Tuska, RiihiRock ja Dark River jäljellä) ja oon mökillä metsittymässä. Ehkä jotain roadtripin tyylistä vielä kavereiden kanssa, mutta saapa nähdä onko kellään bensarahaa :'D
|
|
|
Post by Angelus on Jun 20, 2017 20:04:39 GMT
Töitä, töitä ja töitä.
|
|