|
Post by Arabella on May 11, 2017 14:58:53 GMT
nii no eiks niillä molemmilla oo tiiäks semmoset sakset joo, on mut ravut on söpömpiä ja vähemmän myrkyllisiä ehkä siks oonki skorpioni
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 11, 2017 17:17:06 GMT
joo, on mut ravut on söpömpiä ja vähemmän myrkyllisiä ehkä siks oonki skorpioni no höpsis oot söps
|
|
|
Post by Arabella on May 11, 2017 20:05:32 GMT
ehkä siks oonki skorpioni no höpsis oot söps nomut entä jos oon myrkyllinen
|
|
|
Post by Trixie™ on May 11, 2017 20:30:27 GMT
Mut skorpionit on hämähäkkieläimiä ja ravut äyriäisiä!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 12, 2017 4:51:03 GMT
Mut skorpionit on hämähäkkieläimiä ja ravut äyriäisiä!! oikeesti? en ennen tajunnu miks jotkut pelkää skorpioneja mut jos ne on HÄMÄHÄKKIeläimiä niin hyyyYYY
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 12, 2017 4:51:16 GMT
nomut entä jos oon myrkyllinen oot silti söps
|
|
|
Post by Trixie™ on May 12, 2017 8:32:40 GMT
Mut skorpionit on hämähäkkieläimiä ja ravut äyriäisiä!! oikeesti? en ennen tajunnu miks jotkut pelkää skorpioneja mut jos ne on HÄMÄHÄKKIeläimiä niin hyyyYYY Ne on samassa alaluokassa lkkien kanssa <:^) luota muhun, oon opiskellu tiedettä (ja yhdellä bilsan kurssilla ei muuta tehtykään ku jynssätty taksonomiaa). Hämähäkkieläimet on hauskoja lukUUNOTTAMATTA PUNKKEJA
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 12, 2017 20:55:28 GMT
oikeesti? en ennen tajunnu miks jotkut pelkää skorpioneja mut jos ne on HÄMÄHÄKKIeläimiä niin hyyyYYY Ne on samassa alaluokassa lkkien kanssa <:^) luota muhun, oon opiskellu tiedettä (ja yhdellä bilsan kurssilla ei muuta tehtykään ku jynssätty taksonomiaa). Hämähäkkieläimet on hauskoja lukUUNOTTAMATTA PUNKKEJA no hämähäkit ei oo kyllä mitään verrattuna punkkeihin (vaikka oonkin saanu kaivella niitä kissojen turkeista jo aika monta kertaa mut)
|
|