|
Post by Miopod on May 2, 2017 20:20:08 GMT
Niinku ikinä?
Teen listan mun omista:
Passepartout (Willy Fog sarja, Matka maailman ympäri 80. päivässä jne.) ku olin jotain 3-8 vuotias Pekka Töpöhäntä (ku olin kans jotain 3) Timmy (Winx Club) olin 8-12 v. Sly Cooper (Sly Cooper -pelit) ku olin tyyliin ekalla tai tokalla Teini-ikäinen Lupu Ankka (Nokka Pokka) ku olin jotain 10-12 (kauhee mikä turri oon ollu) Ulrich Stern (Code Lyoko) 12-15v. Ryan Evans (High School Musical) 12-13 v. Jack Dawson (Titanic) 12 Paroni Humbert von Gikkingen (Kissojen Valtakunta) 12v.---> Mycroft (Sherlock) tyyliin ihan hetken aikaa ku olin jotain 16 Jeeves (Jeeves & Wooster) kans jotain ihan hetken aikaa Fox Mulder (X-Files) joskus ku olin 17-18 Turlough (Doctor Who) vähä on-off pitkin lukiota :DD Thomas Barrow (Downton Abbey) 11. Tohtori (Doctor Who) Tony Padilla (13 Reasons Why) Mr. Darcy (Ylpeys ja Ennakkoluulo) William Dunbar (Code Lyoko Evolution) Jack Morrison/Soldier-76 (Overwatch) Steve Harrington (Stranger Things) Jesse McCree (Overwatch) Jamie Winter (Midsomerin murhat) Magnus Lindhof (Hovimäki) Carl Magnus Lindhof (Hovimäki) Arthur Morgan (Red Dead Redemption 2) Javier Escuella (Red Dead Redemption 2) Kapteeni Koukku/Killian Jones (Once Upon A Time) Anthony Bridgerton (Bridgerton) Aaron Hotchner (Criminal Minds)
Lol luulin et toi ois pidempi :'DD Ehkä oon unohtanutki jotain.
Pistäkää teidän, ja pistäkää kaikki nolotki :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 3, 2017 4:33:30 GMT
apua :DDD
mietin näitä nyt koko päivän ja sit toivon mukaan saan tänne pitkän listan
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 3, 2017 18:57:35 GMT
HEI ET SÄ VOI MULTA KYSYY TÄLLASTA ootapa hetki kaivan listan esiin, koitan laittaa nää johonki kronologiseen järjestykseen :DD Lihavoidut on sellasii kunnon dokidoki-ihastuksii ja muut on sit muuten vaan bae tai en oo varma et kuinka ihastunu oon niihin aikoinani ollu??
Mozart (The Mozart Band) lol tietäjät tietää tän piirretyn </3 Taichi (Digimon) Nuuskamuikkunen Esmeralda (Notre Damen kellonsoittaja) Täs kohtaa muistan hämärästi menneeni iltapäiväkerhosssa naimisiin jonku Skannerz-hirviön kans mut en muista et minkä :DDDD Peter Pan (Peter Pan) Inuyasha (Inuyasha) John Locke (Lost) Shuusuke Fuji (Prince of Tennis) Sora (Kingdom Hearts) Axel (Kingdom Hearts) Yuna (Final Fantasy X) Serge (Kaze to Ki no Uta) Howl (Howl's Moving Castle/Liikkuva linna) Godot (Ace Attorney) Daniella (Haunting Ground) Ivan Braginski/Venäjä (Hetalia) Harry Flynn (Uncharted) Chloe Frazer (Uncharted) Ventus (Kingdom Hearts) siis Ventukseen en oo ikinä kokenu muuta kuin syvää äidillistä rakkautta oikeesti ugh rakastan sitä niinku omaa lastani <3 Se oli pakko mainita tässä kuitenkin Naminé (Kingdom Hearts) tän kans on nykyään sama ku Ventuksen kans mut muistan et joskus nuorempana olin vähä ihastunuki siihen :DD Makoto (Free!) Marco Bodt (Attack on Titan) Petteri Holopainen (Syke) Matt (Until Dawn) Sam Drake (Uncharted) Rafe Adler (Uncharted) Zen (Mystic Messenger)
Pffffft siinä nyt muutama mitä äkkiseltään muistan ja krhm noista osa on... aika tuoreita... hups........
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 3, 2017 21:27:59 GMT
en kyllä muistanu miettiä näitä yhtään mut yritetään:
Jack Skellington (no okei siis suunnilleen yksikään Tim Burtonin tikkuhahmo ei ole täysin säästynyt mun kuolaukselta mutta-) Sheldon Cooper (...siis ei nyt johdeta tästä mitään laihapitkäweirdo -obsessiota,ok?) Abed Nadir (---EI SE OLE OBSESSIO ihan oikeesti nyt hei) Ian Malcolm (en enää tiiä meneekö nää nyt normaaleimmasta oudoimpaan vai-) Dr. Gregory House (tää on ainut johon mulla ei oo mitään kommenttia) Daryl Dixon (myöhemmillä kausilla siitä tosin tuli ihan lame) James Moriarty (fun fact: yks mun serkku näyttää vähän siltä) ((ja sen veli taas näyttää theo hutchcraftilta (= uhm, kärsin)))) Inigo (joo siis se skyrim-modin sininen khajit) Dale Cooper (fun fact: yks mun serkku näyttää ihan-)
Mulla on vakava ongelma eksentrististen hahmojen, epämääräisten sulkujen sekä serkkujen suhteen .
|
|
|
Post by Miopod on May 3, 2017 22:10:56 GMT
en kyllä muistanu miettiä näitä yhtään mut yritetään: Jack Skellington (no okei siis suunnilleen yksikään Tim Burtonin tikkuhahmo ei ole täysin säästynyt mun kuolaukselta mutta-) Sheldon Cooper (...siis ei nyt johdeta tästä mitään laihapitkäweirdo -obsessiota,ok?) Abed Nadir (---EI SE OLE OBSESSIO ihan oikeesti nyt hei) Ian Malcolm (en enää tiiä meneekö nää nyt normaaleimmasta oudoimpaan vai-) Dr. Gregory House (tää on ainut johon mulla ei oo mitään kommenttia) Daryl Dixon (myöhemmillä kausilla siitä tosin tuli ihan lame) James Moriarty (fun fact: yks mun serkku näyttää vähän siltä) ((ja sen veli taas näyttää theo hutchcraftilta (= uhm, kärsin)))) Inigo (joo siis se skyrim-modin sininen khajit) Dale Cooper (fun fact: yks mun serkku näyttää ihan-) Mulla on vakava ongelma eksentrististen hahmojen, epämääräisten sulkujen sekä serkkujen suhteen . Mulla taas on joku tommonen men in black juttu meneillään
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 4, 2017 9:58:08 GMT
en kyllä muistanu miettiä näitä yhtään mut yritetään: Jack Skellington (no okei siis suunnilleen yksikään Tim Burtonin tikkuhahmo ei ole täysin säästynyt mun kuolaukselta mutta-) Sheldon Cooper (...siis ei nyt johdeta tästä mitään laihapitkäweirdo -obsessiota,ok?) Abed Nadir (---EI SE OLE OBSESSIO ihan oikeesti nyt hei) Ian Malcolm (en enää tiiä meneekö nää nyt normaaleimmasta oudoimpaan vai-) Dr. Gregory House (tää on ainut johon mulla ei oo mitään kommenttia) Daryl Dixon (myöhemmillä kausilla siitä tosin tuli ihan lame) James Moriarty (fun fact: yks mun serkku näyttää vähän siltä) ((ja sen veli taas näyttää theo hutchcraftilta (= uhm, kärsin)))) Inigo (joo siis se skyrim-modin sininen khajit) Dale Cooper (fun fact: yks mun serkku näyttää ihan-) Mulla on vakava ongelma eksentrististen hahmojen, epämääräisten sulkujen sekä serkkujen suhteen . Mulla taas on joku tommonen men in black juttu meneillään Aa no se selittääkin ton pekka töpöhännän- Mäki muuten meinasin laittaa sly cooperin mut sit katoin et mulla on jo kaks cooperia niin en halunnu siitäkin johtaa jotain obsessiota :DD + se ihastus jäi vähän surkeeks kun pelasin sitä peliä vaan satunnaisesti kaverin luona
|
|
|
Post by Miopod on May 4, 2017 20:08:11 GMT
Mulla taas on joku tommonen men in black juttu meneillään Aa no se selittääkin ton pekka töpöhännän- Mäki muuten meinasin laittaa sly cooperin mut sit katoin et mulla on jo kaks cooperia niin en halunnu siitäkin johtaa jotain obsessiota :DD + se ihastus jäi vähän surkeeks kun pelasin sitä peliä vaan satunnaisesti kaverin luona :DDDD Mäki muistin ton Sly Cooperin vasta noista sun listan Coopereista. Meillä oli se kolmonen ja pelasin sitä mun veljen kans paljo. Sly 3 tais olla ihan uus silloon ja sitä mainostettiin joka paikas ja muistan et keräilin niitä Sly mainoskuvia :'DD sit ihailin niitä aina ennenku menin nukkumaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 4, 2017 21:08:20 GMT
Aa no se selittääkin ton pekka töpöhännän- Mäki muuten meinasin laittaa sly cooperin mut sit katoin et mulla on jo kaks cooperia niin en halunnu siitäkin johtaa jotain obsessiota :DD + se ihastus jäi vähän surkeeks kun pelasin sitä peliä vaan satunnaisesti kaverin luona :DDDD Mäki muistin ton Sly Cooperin vasta noista sun listan Coopereista. Meillä oli se kolmonen ja pelasin sitä mun veljen kans paljo. Sly 3 tais olla ihan uus silloon ja sitä mainostettiin joka paikas ja muistan et keräilin niitä Sly mainoskuvia :'DD sit ihailin niitä aina ennenku menin nukkumaan. :DD aijaa. En ite oikee koskaan perehtyny siihen pelisarjaan kunnolla vaikka olin siitä suuresti kiinnostunut mut ei meillä ollu sillon pleikkaria </3 mut musta tuntuu et oisin sen ikäsenä ihastunu mihin tahansa pesukarhuhahmoon hah vois kyl joku päivä hommaa ne pleikkari kolmoselle (koska olenhan mä nyt vielä ennenkaikkea lapsi hei)
|
|
|
Post by Miopod on May 4, 2017 21:33:40 GMT
:DDDD Mäki muistin ton Sly Cooperin vasta noista sun listan Coopereista. Meillä oli se kolmonen ja pelasin sitä mun veljen kans paljo. Sly 3 tais olla ihan uus silloon ja sitä mainostettiin joka paikas ja muistan et keräilin niitä Sly mainoskuvia :'DD sit ihailin niitä aina ennenku menin nukkumaan. :DD aijaa. En ite oikee koskaan perehtyny siihen pelisarjaan kunnolla vaikka olin siitä suuresti kiinnostunut mut ei meillä ollu sillon pleikkaria </3 mut musta tuntuu et oisin sen ikäsenä ihastunu mihin tahansa pesukarhuhahmoon hah vois kyl joku päivä hommaa ne pleikkari kolmoselle (koska olenhan mä nyt vielä ennenkaikkea lapsi hei) Kannattaa hommaa se on hyvä peli veli osti pleikkarikaupasta ne kaikki kolme peliä ps kolmoselle ja sit siitä tuli neljäski peli täs muutama vuosi takaperin ja ostettiin seki levylle Sly 3 oli silloon mun eka peli pleikkari kakkoselle saatiin pleikkari yhteiseksi joululahjaksi veljen kans ja mun veli sai jonku autopelin ja mä sain sly kolmosen sen mukana
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 4, 2017 21:44:50 GMT
:DD aijaa. En ite oikee koskaan perehtyny siihen pelisarjaan kunnolla vaikka olin siitä suuresti kiinnostunut mut ei meillä ollu sillon pleikkaria </3 mut musta tuntuu et oisin sen ikäsenä ihastunu mihin tahansa pesukarhuhahmoon hah vois kyl joku päivä hommaa ne pleikkari kolmoselle (koska olenhan mä nyt vielä ennenkaikkea lapsi hei) Kannattaa hommaa se on hyvä peli veli osti pleikkarikaupasta ne kaikki kolme peliä ps kolmoselle ja sit siitä tuli neljäski peli täs muutama vuosi takaperin ja ostettiin seki levylle Sly 3 oli silloon mun eka peli pleikkari kakkoselle saatiin pleikkari yhteiseksi joululahjaksi veljen kans ja mun veli sai jonku autopelin ja mä sain sly kolmosen sen mukana jooo mä katoin et vois hommaa ton trilogian mut toisaalta toi neljäskin on saanu niin hyvät arvostelut et haluun kyl senkin?? ehkä hommaan ne kaikki joskus kesällä. haluisin pleikkari kakkosen, sille on niin hyviä pelejä hnhnhngngng. Niiku meen vieläkin mun kaverin luo pelaa sen pleikkaria (ok siis ensisijaisestihan mä menen sinne sen kaverin takia mut sit jotenkin päädytään aina pelaa köhm)
|
|
|
Post by Miopod on May 4, 2017 22:43:05 GMT
Kannattaa hommaa se on hyvä peli veli osti pleikkarikaupasta ne kaikki kolme peliä ps kolmoselle ja sit siitä tuli neljäski peli täs muutama vuosi takaperin ja ostettiin seki levylle Sly 3 oli silloon mun eka peli pleikkari kakkoselle saatiin pleikkari yhteiseksi joululahjaksi veljen kans ja mun veli sai jonku autopelin ja mä sain sly kolmosen sen mukana jooo mä katoin et vois hommaa ton trilogian mut toisaalta toi neljäskin on saanu niin hyvät arvostelut et haluun kyl senkin?? ehkä hommaan ne kaikki joskus kesällä. haluisin pleikkari kakkosen, sille on niin hyviä pelejä hnhnhngngng. Niiku meen vieläkin mun kaverin luo pelaa sen pleikkaria (ok siis ensisijaisestihan mä menen sinne sen kaverin takia mut sit jotenkin päädytään aina pelaa köhm) mä just joku aikaa sitte paketoin mun pleikka kakkosen kaappiin pölyttymään, ku sain veljen vanhan ps kolmosen ku se ite osti nelosen :DD
|
|
|
Post by Miopod on May 29, 2017 15:52:05 GMT
Let me introduce you my new love
Tony Padilla ♥
//ENKÄ SIIS TARKOTA SITÄ SMOSHIN TOISTA PUOLISKOO VAAN TONY PADILLAA 13 REASONS WHY SARJASTA :DDD
|
|
|
Post by digimonkaiser on Jun 5, 2017 10:00:25 GMT
Yritän laittaa nyt jonkunlaiseen järjestykseen, mut mut.. Lapsena: Basil the Bat (Lego Racers) Joku Digimonista, todennäkösimmät vaihtoehdot Metagarurumon ja Mugendramon Vähän vanhempana: George (As above so below) Digimonkeisari/Ken (Digimon 02) Daisuke (Digimon 02) Friedhelm Winter (Sodan sukupolvi) Michael De Santa (GTA V) En nyt hirveen usein mee ihastumaan vaikka viimeset viisi onkin neljän vuoden takaa. Tai sit en vaan muista lapsuuden ihastumisia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 5, 2017 10:11:40 GMT
Oon kyl joskus ihastunu mun omiin ropehahmoihin "se on vaan niib... snif, täydellinen!! <3" noloa
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 5, 2017 14:44:55 GMT
Idk pokemonin jessie oli aika 5/5
|
|