|
Post by petefromtheshop on Oct 25, 2017 17:46:37 GMT
+ se osaa korjata vaan toisen linssin "Voi ei mä istuin mun lasien päälle (" "Annas kun mä katon. Mä tiiän yhen taikatempun..." "Oi kiitos. Se toinen puoli on ihan okei mut se toinen puoli räsähti." "Eiku... nevermind mä osaanki korjata vaan vasemman puolen laseista. (" bonus: "Hei tyyppi, mä kuulin et sä osaat korjata laseja! Pystyisitkö korjaan nää?" "Sry mä korjaan vaan silmälaseja, en aurinkolaseja. ((" :DDDDD Loistavaa!! se tarttis partneriks sellasen joka osais korjaa sen toisen puolen tiimityötä lol
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 29, 2017 20:30:54 GMT
Oon viimeaikoina ollut yhä vakuuttuneempi siitä, että mä oisin joku pakkaajakeiju
|
|
|
Post by Miopod on Oct 30, 2017 14:21:26 GMT
Oon viimeaikoina ollut yhä vakuuttuneempi siitä, että mä oisin joku pakkaajakeiju Mulla tuli tästä threadista ihan hirveesti mieleen se eka helinä-keijuelokuva missä helinä-keiju synty, ja se kiersi semmoses ympyräs missä oli kaikki ne keijuelementtien symbolit ja sen piti kävellä siinä niin kauan et joku niistä elementeistä syttyy ja siitä tietää et se on sen oma elementti. Sit se katteli siinä niitä ihan innoissaan että vau tääl on kaikkia siistejä juttuja niinku vesikeiju ja kukkaiskeijut ja talvikeijut ja valokeijut jne. sit ku se sen oma elementti viimein sytty se oli ihan et: "KATTILAKEIJU???" Ja sit se oli koko leffan ajan ihan superpettyny sen elementistä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 30, 2017 15:14:04 GMT
Oon viimeaikoina ollut yhä vakuuttuneempi siitä, että mä oisin joku pakkaajakeiju Mulla tuli tästä threadista ihan hirveesti mieleen se eka helinä-keijuelokuva missä helinä-keiju synty, ja se kiersi semmoses ympyräs missä oli kaikki ne keijuelementtien symbolit ja sen piti kävellä siinä niin kauan et joku niistä elementeistä syttyy ja siitä tietää et se on sen oma elementti. Sit se katteli siinä niitä ihan innoissaan että vau tääl on kaikkia siistejä juttuja niinku vesikeiju ja kukkaiskeijut ja talvikeijut ja valokeijut jne. sit ku se sen oma elementti viimein sytty se oli ihan et: "KATTILAKEIJU???" Ja sit se oli koko leffan ajan ihan superpettyny sen elementistä. :DDDD jotenki samaistuttavaa, mulle käy noin aina kaikissa öö "testaa intiaaninimesi" tai vastaavissa, kaikki aina luokkaa "maatunut kärpänen" Pakko sanoo etten oo koskaan osannu aatella keijuista mitenkään syvällisesti tai pitäny niitä kiinnostavina ennenkuin sä avasit mun silmät näillä sun mahtavilla keskusteluilla :---DDD
|
|
|
Post by Miopod on Feb 23, 2018 21:44:26 GMT
Saanko esitellä; keskiluokankeiju SIENIKEIJUN. Liian lähellä luontoelementtiä ollakseen fairytrash mutta liian turha ja rajallinen taitoalue ollakseen eliittiä.
|
|
|
Post by Miopod on Jul 9, 2018 19:43:37 GMT
Saanko esitellä; keskiluokankeiju SIENIKEIJUN. Liian lähellä luontoelementtiä ollakseen fairytrash mutta liian turha ja rajallinen taitoalue ollakseen eliittiä. Sienikeiju oiski tyyliin joku viimenen suomalainen keiju maan päällä ja se mönkii jostain vetisestä mättäästä sillee "Kattokaa osaan hallita sieniä!" ja sit se alkaa itämään semmosta kääpää kämmenselästään.
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jul 10, 2018 3:53:10 GMT
Hei, hieno aloitus, kuulostaa nii hienolta et tulin kateelliseksi 8)
|
|
|
Post by Miopod on Dec 28, 2018 21:56:34 GMT
Se keijujen ekan taikamuodon virallinen nimi on Fairysona. Ennenku se siis nimettiin winxien mukaan.
|
|
|
Post by Miopod on May 12, 2019 19:14:20 GMT
Sit jollaki keijulla on semmonen taikavoima et ku se keskittyy tarpeeks kovaa nii sit kuuluu vaan semmonen POP! ja se poksahtaa.
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 21, 2019 14:18:38 GMT
Sit jollaki keijulla on semmonen taikavoima et ku se keskittyy tarpeeks kovaa nii sit kuuluu vaan semmonen POP! ja se poksahtaa. Tää on selkeesti petefromtheshop
|
|
|
Post by Miopod on Aug 25, 2019 21:59:19 GMT
Piirsin viimein sitä concept artia. Tässä on teekeiju.
Keksin myös uuden keijun: Viinikeijun. Se osaa muuttaa veden viiniksi ja ihmiset luulee sitä uudestisyntyneeksi Jeesukseksi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 27, 2019 12:28:45 GMT
Keksin myös uuden keijun: Viinikeijun. Se osaa muuttaa veden viiniksi ja ihmiset luulee sitä uudestisyntyneeksi Jeesukseksi. ... ennen kuin luin kuvauksen luulin että toi on keiju jolla tulee sormista hiuksia :---D--: identifioidun viinikeijuksi en siksi että osaisin muuttaa veden viiniksi mut
|
|
|
Post by Miopod on Aug 27, 2019 12:30:14 GMT
Keksin myös uuden keijun: Viinikeijun. Se osaa muuttaa veden viiniksi ja ihmiset luulee sitä uudestisyntyneeksi Jeesukseksi. ... ennen kuin luin kuvauksen luulin että toi on keiju jolla tulee sormista hiuksia :---D--: identifioidun viinikeijuksi en siksi että osaisin muuttaa veden viiniksi mut JOO HEI MUUTEN HIUSKEIJU!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 27, 2019 12:35:40 GMT
... ennen kuin luin kuvauksen luulin että toi on keiju jolla tulee sormista hiuksia :---D--: identifioidun viinikeijuksi en siksi että osaisin muuttaa veden viiniksi mut JOO HEI MUUTEN HIUSKEIJU!! !!! se vois työskennellä jossain peruukkitehtaassa sit se mitä se söis vaikuttais siihen minkä värisiä ja minkä kuntosia hiuksia se sais aikaan
|
|
|
Post by Miopod on Aug 27, 2019 13:29:18 GMT
JOO HEI MUUTEN HIUSKEIJU!! !!! se vois työskennellä jossain peruukkitehtaassa sit se mitä se söis vaikuttais siihen minkä värisiä ja minkä kuntosia hiuksia se sais aikaan Joo ja se ois myös hyvä parturi. Ja sit se konsultoi aina ruokakeijua ku se tarvii jotain tietynmoista hiusta.
|
|