|
Post by Miopod on Jul 10, 2017 15:10:09 GMT
Eräänä päivänä viherkeiju ja ruokakeiju yhdistää voimansa ja tekee salaatin.
Ne kohtaa tyyliin ekaa kertaa jonku pahiksen ja on sillee et hei katotaan mitä me voidaan tehdä ja luo täydellisen vihreän, monipuolisen ja terveellisen salaatin ja sit ne on vaan sillee VOI VIT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 11, 2017 16:31:49 GMT
Eräänä päivänä viherkeiju ja ruokakeiju yhdistää voimansa ja tekee salaatin. Ne kohtaa tyyliin ekaa kertaa jonku pahiksen ja on sillee et hei katotaan mitä me voidaan tehdä ja luo täydellisen vihreän, monipuolisen ja terveellisen salaatin ja sit ne on vaan sillee VOI VIT :DDDDD ps. tää on hyvä keskustelu
|
|
|
Post by Miopod on Aug 3, 2017 1:02:30 GMT
Ruokakeiju keksii että ku se lukee reseptejä ääneen, ne toimii niinku loitsuna ja se voi loihtia sillee uuden aterian.
Muovikeiju perustaa siivousfirman kun se tajuaa että se on kaksielementtinen ja osaa hallita myös kumia. En tiedä miten nää liittyy siivoukseen muuten ku muoviämpärit ja kumihanskat.
Monielementtiset keijut on taikamaailman vähemmistö. Ylempiluokkaisten ja aatelisten piireissä ne on aika arvostettuja jos osaa hallita useampaa vahvaa elementtiä. Mutta fairytrash -piireissä ne on lähinnä syrjittyjä ja kiusattuja. Esim. puhelimien ja vaatelaskosten keiju ei oo kovin arvostettu.
lmao voisin ottaa takasi mun 10v-minän vanhan päivätyön: winx-asiantuntijan
Kirjottaisin kirjanki; Fantastic Winx And Where To Find Them
|
|
|
Post by Miopod on Aug 3, 2017 23:35:20 GMT
Muovikeijun keijuasu on vaan semmonen slutty cleaning lady -tyyppinen, mut sit sen seuraavassa keijumuodossa se on vaan sillee fuck it ja se muuttuu semmoseks mustaksi kumiseksi kokovartalouimapuvuksi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 5, 2017 20:42:52 GMT
lmao voisin ottaa takasi mun 10v-minän vanhan päivätyön: winx-asiantuntijan Kirjottaisin kirjanki; Fantastic Winx And Where To Find Them KANNATAN
|
|
|
Post by Sibe on Aug 6, 2017 7:47:13 GMT
tämä keskustelu on helmi
|
|
|
Post by Miopod on Aug 7, 2017 16:29:26 GMT
Puoliverinen silmälasikeiju: se osaa vaan sen silmälasinkorjaus loitsun harry potterista. Eikä sillä oo ees silmälaseja.
|
|
|
Post by Miopod on Aug 7, 2017 18:07:36 GMT
Teekeiju discoveeraa taikajuomat jossainvaiheessa ja alkaa harrastaa niitä. (eri teillä on mielenkiintosia vaikutuksia eri liemiin ja aineisiin) ja sit siitä tulee niin hyvä että se saa harvinaislaatuisen kutsun Alfean keijukouluun vaikka onki fairytrash.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 7, 2017 21:42:17 GMT
Puoliverinen silmälasikeiju: se osaa vaan sen silmälasinkorjaus loitsun harry potterista. Eikä sillä oo ees silmälaseja. + se osaa korjata vaan toisen linssin
|
|
|
Post by Miopod on Aug 12, 2017 20:57:24 GMT
Kun winx-keiju menee sänkyyn kumppaninsa kanssa:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 13, 2017 9:08:44 GMT
Kun winx-keiju menee sänkyyn kumppaninsa kanssa: :DDD btw mua ärsytti aina kun noihin asuvaihoksiin meni se miljoona vuotta
|
|
|
Post by Miopod on Aug 13, 2017 11:47:14 GMT
Kun winx-keiju menee sänkyyn kumppaninsa kanssa: :DDD btw mua ärsytti aina kun noihin asuvaihoksiin meni se miljoona vuotta Transformoitumiset oli just parhaita
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 13, 2017 17:29:30 GMT
Selasin vaan keskusteluja ja yhtäkkiä: ...en vaan pääse tästä yli sori
|
|
|
Post by Miopod on Aug 13, 2017 20:58:10 GMT
Selasin vaan keskusteluja ja yhtäkkiä: ...en vaan pääse tästä yli sori trixiesmi 101
|
|
|
Post by Miopod on Oct 24, 2017 18:24:34 GMT
Puoliverinen silmälasikeiju: se osaa vaan sen silmälasinkorjaus loitsun harry potterista. Eikä sillä oo ees silmälaseja. + se osaa korjata vaan toisen linssin "Voi ei mä istuin mun lasien päälle (" "Annas kun mä katon. Mä tiiän yhen taikatempun..." "Oi kiitos. Se toinen puoli on ihan okei mut se toinen puoli räsähti." "Eiku... nevermind mä osaanki korjata vaan vasemman puolen laseista. (" bonus: "Hei tyyppi, mä kuulin et sä osaat korjata laseja! Pystyisitkö korjaan nää?" "Sry mä korjaan vaan silmälaseja, en aurinkolaseja. (("
|
|