|
Post by Miopod on Nov 22, 2020 2:04:30 GMT
jodel on HIRVEÄ
mulla tulee sieltä aina tosi paha mieli.
En tiä onks se vaan tää meidän Seinä(juntti)joki ku kaikki on vaan kauheita ja ilkeitä sielä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 5, 2021 20:34:08 GMT
mulla on tylsää joten päätin vähän päivittää näkemyksiäni someista
snapchat - en oo enää niin koukus ku aikasemmin, postaan paskaa sinne aina silloin tällöin. ränttäämistä en oo harrastanu aikoihin, vois joskus taas. enkä oo myöskään käyttäny niitä filttereitä herran hetkeen!
facebook - siis siitä lähtien kun liityin puskaradioon niin oon käyny aina silloin tällöin (varsinkin näin korona-aikana) lukemassa et mistä ihmiset pahoittaa mieltänsä. oon myös parissa sinkkuryhmässä ja odotin että saisin jotain hyvin omituisia yhteydenottoja, mut niissä onkin vaan asiallisesti käyttäytyviä keski-ikäsiä keski-ikästen huumorintajulla
twitter - meininki aika sama, tosi harvoin käyn. luin joku päivä mun vanhoja twiittejä ja jeesus että oon ollu ihan paskassa kunnossa psyykkisesti. plus vaalien aikaan kävin lukemassa john cusackin hurraamista ja donald trumpin itkua
instagram - miettikää liityin instaan. aluks olin ihan koukussa, mut nykyään avaan aina silloin tällöin tylsyyspäissäni ja sillonkin katon lähinnä ihmisten tarinoita ja selaan jonkin verran.
deviantart - tää ei oo muuttunu, yhä kuollut häpeän mekka mulle
tumblr - mä muistin et oisin tässä kohtaa ylistäny tumblria, mut en näemmä. se on nykyään niin jotenkin laimee lasten saitti kun kaikki aikuissisältö on kielletty. ei sillä et aikuissisältöä oisin sieltä nimenomaan hakenu, mut tuntuu et sen myötä moni lähti sieltä ja muutenkin heinäsirkat sirittää. käyn aina sillon tällön selailemassa
youtube - tää ei oo paljon muuttunu, käytän oikeastaan päivittäin ja tosi usein laitan jtn. pitkiä videoita taustameluksi
jodel - siis apua kun latasin tän niin olin koukussa. tykkään lukee seinäjodelin itkua kaikkeen liittyen, niillä ei oo koskaan mikään hyvin
kattila - käyn tääl viel harvemmin kuin ennen rip
|
|