|
Post by petefromtheshop on Apr 16, 2017 19:52:48 GMT
ok kaikki näistä ei ole someja mut joka tapauksessa halusin tehä tällasen:
snapchat - facebook - twitter - instagram - deviantart - tumblr - youtube - jodel - kattila -
voitte halutessanne rankata noi paremmuusjärjestykseenkin!
|
|
|
Post by Jp on Apr 16, 2017 19:54:43 GMT
ok kaikki näistä ei ole someja mut joka tapauksessa halusin tehä tällasen: snapchat - facebook - twitter - instagram - deviantart - tumblr - youtube - jodel - kattila - voitte halutessanne rankata noi paremmuusjärjestykseenkin! Youtube Facebook Kattila Devinanart Twitter Snapchat Insta Jodel Kolmea alinta en käytä itse ollenkaan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 16, 2017 20:33:31 GMT
kattila - parass youtube - kommentit lähes aina syöpää ja tulee vietettyä aina liikaa aikaa mut onhan youtube nykyään lähes googlen kaltainen välttämättömyys kun haen esim. ohjeita mangon oikeaoppiseen leikkaamiseen tai ikivanhan jurassic park -pelin lataamiseen + viihdearvoltaan paras, loputtomasti kissavideoita ja muuta turhuutta + mahdollisuus anonyymeyteen -> ei tarvii sietää ihmisiä tai hävetä mitään!! tumblr - liian cool mulle, muuten hyvä twitter - mulla oli twitter mut poistin sen. Twiittaaminen oli liian pelottavaa ja vaikeeta mut tuli siellä stalkattuu julkkiksia ja jotain hauskaa mut jotenkin en saanu siitä konseptista tarpeeks irti, tuntuu et se on vaan tällasten isojen touhottajien taisteluareena. Naurattaa vähän kun iltalehti repii aina parista twiitistä "SOMERAIVON!!" vaikka onhan twitter nyt aika kuollut paikka snapchat - ugh mulla on kai vaan tylsiä kavereita mut en ajoittain vaan siedä snäppiä lainkaan, liikaa huomionhakusia ihmisiä ja jotain kellonaika x + maisema niiku EPÄKIINNOSTAVUUS MAXIMUS juttuja kun ne snäppien pituudetkin on sellasii ettei saa mitään syvällistä keskustelua tai hienoo stooria aikaan. Ja kaikki streakit vaan ahdistaa kun onnistun aina katkoo ne enkä muutenkaan tykkää siitä että tää epämääräinen sovellus määrittelee mun ystävyyssuhteita emojeilla sen mukaan kuinka paljon/usein puhun niille, puhumattakaan sit niistä ihmisistä joille snäppi on henki ja elämä. Ja tää on myös hyvin huono some mun kaltasille huonomuistisille ihmisille kun ihmiset laittaa vastauksia jotain tunti sitten lähettämiini juttuihin ja siinä sit arvailet että höm mihinköhän tää nyt oli. MUT kaksarikuvien lähettely samassa huoneessa olevalle frendille on laatuajanvietettä + se tarrojen teko mahdollisuus on ihan huippu et en mä nyt ihan kalkkis oo instagram - en omista ja vaikuttaa jotenki turhalta ja tylsältä, tosin joillakin tyypeillä ihan semikiinnostavia juttuja mut meh mulla menee liikaa aikaa selailuun ihan muutenkin deviantart - mulla oli tili täälla ja kai se yhä on siellä jossain, oli ihan jees saada palautetta omista piirroksista ja taidejutut ylipäätään on aika kiinnostavia - en vaan oikeen koskaan oppinu käyttää tätä silleen kunnolla, liian sekava ja liikaa kaikkee (mulle) ylimäärästä. Ja sain aina hirveet alemmuuskompleksit liian lahjakkaista ihmisistä :DDDD facebook - en oo koskaan omistanu enkä oikeestaan haluaiskaan, jotenkin pelottava paikka (... foliohattu rapisee) ja liikaa kaikkia tuttuja ihmisiä ja sukulaisia joita nään ihan tarpeeks ilmankin + ei siellä ikinä edes tapahdu mitään? Välillä kyllä tulee sellanen olo etten oo ees olemassa kun "ai eiks sulla oo facee? " ± en halua olla missään missä mun äiti on : jodel - itse asiassa latasin tän ja ideana vaikutti hyvältäkin mut osasin jo arvata että tällä paikkakunnalla on niin kuollut meno ettei kannata. Muuten varmaan ois hyväkin, varmaan hauska jutella lähistöllä olevien kanssa anonyymisti kaikista oman kylän hullutuksista.
|
|
|
Post by Arabella on Apr 16, 2017 21:08:52 GMT
en nyt jaksa järjestää näitä tai mitään mut
snapchat - ihan jees mut snäppään kirjaimellisesti kolmelle ihmiselle mut on se varmaan ihan kiva jos sulla niinku on kavereita facebook - käytin joskus ala-asteella sit se oli niin hirveyttä selata sitä että poistin sen kokonaan jossain vaiheessa twitter - mulla on twitter mut en ikinä käytä sitä instagram - ihan jees ja se on hyvä ihmisten stalkkaukseen ja semmoseen apaattiseen selaamiseen deviantart - en käytä enkä oikeestaan oo ikinä käyttäny tumblr - jos näät mut puhelimella selaamassa jotain niin se luultavasti on tumblr youtube - hyvä semmoseen ajan tappamiseen eli käytän aika paljon lol jodel - en tiedä mikä se on kattila - no kattila on kattila
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 16, 2017 21:12:09 GMT
jodel - en tiedä mikä se on en mäkään tienny mut sit latasin sen kun siinä logossa oli pesukarhu tai jotain ja sit olin että ai tää on tällanen 1/5 jos asuu pienellä paikkakunnalla
|
|
|
Post by Arabella on Apr 16, 2017 21:20:30 GMT
jodel - en tiedä mikä se on en mäkään tienny mut sit latasin sen kun siinä logossa oli pesukarhu tai jotain ja sit olin että ai tää on tällanen 1/5 jos asuu pienellä paikkakunnalla toi on ihan hyvä tommonen markkinointikikka laita pesukarhu logoon jos joskus luon jonku sovelluksen niin laitan siihen logoon siilin mulla vois ehkä toimiakki mut en tiiä jaksanko ees yrittää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 16, 2017 21:23:13 GMT
en mäkään tienny mut sit latasin sen kun siinä logossa oli pesukarhu tai jotain ja sit olin että ai tää on tällanen 1/5 jos asuu pienellä paikkakunnalla toi on ihan hyvä tommonen markkinointikikka laita pesukarhu logoon jos joskus luon jonku sovelluksen niin laitan siihen logoon siilin mulla vois ehkä toimiakki mut en tiiä jaksanko ees yrittää laittaa sellasen missä on välillä pesukarhu ja välillä siili tai sellasen mindfuck kuvan missä voi nähä sekä pesukarhun että siilin ja sitten siinä sovelluksessa ihmiset vaan tappelis kumpi se olis
|
|
|
Post by Magnifique on Apr 17, 2017 6:37:31 GMT
snapchat - iha mukavahan tää on ja tällä on ihan jees jutella kavereitten kans. tullu erittäin kovaan käyttöön tossa maaliskuun alun jälkeen kun lisäsin yhen kaverin snäpissä ja sen kans on sit tullu juteltua aika paljon.
facebook - joskus seittemävuotiaana oli tää pakko saada niitten pelien takia, mutta enpä oo enää moneen vuoteen sitä käyttäny. korkeintaan käyn kattomassa synttäreinä sukulaisten onnittelut.
twitter - en omista mutta selaan todella usein danin ja philin twittereitä joten...
instagram - en omista, enkä erityisemmin haluakaan omistaa. kattelen vaan danin ja philin instoja sillon tällön ja sit meiän kaupungin seurakunnan nuorisotyön
tumblr - erittäin hyvä ajanviettopaikka. tumblr on erittäin sekava ja epämääräne paikka mutta siihen tottuu. tutustuin sielä yhteen amerikkalaiseen kaveriin jonka kans juttelen. hienoja kuvia ja gifejä ja muuta.
youtube - suunnilleen mun elämä, koska siis enhän mä mitään muuta tee kun kato youtubea. toimii videoiden kattomiseen sekä musiikin kuunteluun.
kattila - joo siis tota aivan mukavahan tää paikka on. tai siis paras. joo.
joo oon laiska enkä jaksanu järjestää
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 17, 2017 7:29:31 GMT
snapchat - siis oon niin koukussa snäppiin etten kestä itteeni, postaan aina turhaa roskaa mun pelaamisesta ym. mun tarinaan ja sit kaikki kumminki kattoo niitä vaikkei niitä varmaan kiinnosta yhtään?? Toisaalta sit joskus innostun ja vedän sinne jonkun kunnon räntin jostain aiheesta joka mulle vaan tulee mieleen. Rakastan myös niitä filttereitä lol facebook - eeeh, käyn silloin tällöin vilkaisemas et mikä meininki ihmisillä on. Onhan sillä ihan kätevä ottaa ja pitää yhteyttä ihmisiin, mut en sit muuten siitä niin hirveesti piittaakaan. Vähän kuollut mesta nuorempien keskuudessa :DD twitter - en käytä tätä muuta kuin tiettyjen julkkisten stalkkaamiseen ja kaverien twiittien lukemiseen ja niistä tykkäämiseen. Käyn yleensä vaan vilkaisemassa et onko kukaan laittanu mitään uutta ja mielenkiintosta deviantart - tääkin alkaa pikkuhiljaa kuolla :DD En käy täällä muuta kuin joskus kattomassa et onko kukaan mun lempipiirtäjä tehny mitään ja et onko mun roskia huomioinu kukaan :DD Ja cringeen nuoremmalle itselleni, hyvä häpeän paikka tumblr - SIIS HEI olin tähän niinku ihan koukussa aikoinaan. Siis niin koukussa et mulla varmasti ois jonku ammattilaisen mielestä ollu jo ihan diagnosoitavissa oleva ongelma. En voinu elää päiväkään ilman tumblrii ja jos piti niin alko ahistaa et mitä missaan. Nykyään tosin en ees muista käydä siellä joka päivä enkä roiku siellä montaa tuntia youtube - käyn päivittäin kattomassa onko kukaan mun lempitubettaja upannu mitään uutta tai sit kuuntelen musiikkia ja kattelen jotain random videoita kiinnostuksen kohteisiin liittyen, ihan perus kattila - RAKASTAN Kattilaa ofc vaikka en oo täällä forkan puolella ollu hetkeen kovin aktiivinen anteeks mulla on hektinen elämä ((( Otin pois instan ja jodelin koska en käytä lol
|
|
|
Post by swordsman on Apr 17, 2017 8:28:15 GMT
oon somejen suhteen tosi epäsosiaalinen mut vastaan nyt parhaani mukaan millasen vaikutelman oon näistä saanut : snapchat - en omista tätä enkä oikein ymmärrä tän suosiota - tuntuu et koulussakin kaikki vaan kattelee toistensa snäppejä koko ajan ja mua ärsyttää kun joudun itekin olemaan aina vähän varuillani etten joudu sellasten taustalle. Vaikuttaa kuitenkin ihan hauskaltakin sovellukselta ja välillä mietin et jäänköhän paljostakin paitsi facebook - en omista tätäkään. Vaikuttaa mun mielestä aika tylsältä, enkä tykkää jakaa kuulumisiani nettiin omalla naamalla. Nyt oon tosin vähän miettiny et pitäisköhän tää kuitenkin hankkia, kun meidän ripariryhmälle ollaan vissiin aikeissa tehdä fb-ryhmä enkä haluais jäädä heti ulkopuoliseksi twitter - en omista tätäkään, mut käyn silloin tällöin kattelemassa joidenkin julkkisten tai bändien twiittejä pysyäkseni ees jotenkuten ajantasalla. On myös tosi hauska välillä telkkaria katellessa selata twitteriä ja nähdä, mitä muut ihmiset ajattelee vaikka Haluatko miljonääriksi -kilpailijoista tai euroviisukappaleista. instagram - en (yllätys yllätys) omista tätäkään enkä oo ikinä oikein välittänytkään tästä. Joskus kävin täällä välillä selailemassa julkkisten instagrameja, mut nykyään en enää jaksa tehä sitäkään kun oon löytäny niidenkin stalkkaamiseen parempia tapoja deviantart - tästä en ees tiiä juuri mitään, en oo tainnu ikinä käyttää tumblr - täällä mulla itse asiassa on käyttäjä, ja tää oli mulla pitkän aikaa kännykässä, mut en oikein ikinä oppinu käyttämään tätä kunnolla ja gifit latautu tuskastuttavan hitaasti. Voi olla, että tää ois tietokoneella sitten selkeempi, en tiedä. Mutta siis, tykkään kyllä käyttää tätä kuvien ja gifien ettimiseen, mut en oikein tajua tänkään suosiota youtube - erittäin tärkeä ajantappoväline ja mulle myös tärkeä musiikinkuunteluväline, kun en spotifyta tms. omista. Rakastan tuhlata aikaani täällä, tää on ihanan selkee ja helppokäyttöinen. Tykkään myös kommenttien selaamisesta, vaikka ne välillä aiheuttaakin suurta myötähäpeää. Vlogeja ja tubettamista en tosin ymmärrä ollenkaan, ne ei oo ikinä kiinnostanu mua yhtään. jodel - tästä en oo kuullutkaan kattila - Rakastan kattilaa! Aina kun kirjaudun Kattilaan sen jälkeen kun oon koko päivän tappanu aikaani jossain demissä ja muilla tyhmillä sivustoilla, se on kuin saapuisi kotiin! Ainut miinus on tän paikan epäaktiivisuus, mut sekin on tavallaan plussaa - vaikkei olisi kiireiltään ehtinyt pariin päivään käydä täällä, voi silti kaikessa rauhassa lukea kaikki uudet viestit. Tää on ihana pikkufoorumi <3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 17, 2017 11:21:17 GMT
oon somejen suhteen tosi epäsosiaalinen oon keksiny hyvän sanan tätä varten: epäsomeaalinen! ja aw joo, kattila on tällanen pullantuoksuinen pikkufoorumi
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 17, 2017 12:03:13 GMT
snapchat - En ikinä saanu oikein kiinni siitä, ekä ymmärrä sitä kommunikointivälineenä, lähetän mieluummin ihan perusviestejä ku jt pimeitä kuvia tekstin kanssa. Lisäksi vihaan niitä filttereitä. facebook - Jos messenger ei vaatis fb-tiliä, en käyttäis ollenkaan. Parhaat asiat siellä on sipsikaljavegaanit ja catspotting. twitter - En ihan tajuu tätäkään kommunikointivälineenä :--D Tiedotuksiin, huumoriin ja ilmotuksiinhan tää käy ihan hyvin mut en usko et kukaan haluis lukea mun tweetteja. instagram - Ihan kiva, ihan ok, kivoja kuveja. Voisin harkita tilin tekemistä. deviantart - EI KIITOS. Käytin tätä joskus portfolion tekemiseen mut oon pitäny sen yhteisökulttuuria aina jotenkin vastenmielisenä. Lisäks se ei ole sivustona kovinkaan hyvä, DA on jotenki ajastaan jäljessä eikä kukaan oikeesti eurattavan arvonen ees käytä sitä enää. tumblr - Paskaa, mut jos eristää itsensä pahimmasta, ihan viihduttävää paskaa. youtube - Sosiaalisuus-osa on täs pahinta, toisiksi pahinta on se miten yt vihaa niitä jtoka luo sinne sisältöä. Muuten mukava. jodel - En koskaan ladannu tätä uudestaan kun mun puhelin hajos enkä kadu yhtään. En jaksa enää sitä marmatusta jota se on täynnä. Periaatteessa ihan kiva idea ja tykkään siitä et siellä ei voi tehä itsestään numeroa niinku monella muulla alustalla, mut sisältö on vaan uskomattoman yhdentekevää. Niin ja siellä pitäis olla joku tapa filtteröidä ei-korkeakoululaiset pois, joku kirjautuminen tjtn. kattila - Paskaa mut parasta paskaa :^) Miau
En laittanu näit järjestykseen koska Reddit puuttuu ja oisin laittanu sen ykköseks.
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 17, 2017 12:06:13 GMT
Ps lol Jodel on tosi iso juttu yliopistokaupungeissa :--D Lähinnä siks et sen kohderyhmä on korkeakouluopiskelijat, se on kai tarkotettu sellaseks kampuksen puskaradioksi. Se on ihan supersuosittu ainaki meidän kampuksella, ihmiset puhuu ihan kahvikeskusteluiski ketjuista joita ne on nähny.
Jodlaus on vaan turhan mainstream nykyään, se oli parempi vuos sitten /s
|
|
|
Post by Sibe on Apr 18, 2017 17:38:29 GMT
snapchat - mä tykkään siitä, koska voi jutella sellasia pienempiä juttuja ja laittaa kuvia ilman, että puhelin täyttyy niistä (esim whatsappissa pakko saada kaikki kuvat puhelimeen, ku siellä jaetaan tärkeääkin infoa) :-D kätevä just vaikka nettikaverin tms kanssa jutteluun, varsinki jos ei omaa nimeä halua kertoa. kätevä pienten asioiden taltiointiin. ite postaan välillä varsin aktiivisesti omaan tarinaan vaikka lukemiani kirjoja jne jne. toisaalta hankaluutena se, että joku voi vastata vaikka 20h myöhemmin ja sit ihmettelee, että mikä juttu oli kyseessä :DD huonona puolena myös se, että jotkut laittaa pelkästään hyvää yötä/huomenta -viestejä ja spämmii jtn turhaa vain streakkien vuoksi. ite ainakin tykkään enemmän siitä, että streak tulee jos on tullakseen, jos oikeesti on asiaa! twitter - tykkään tästäkin sovelluksesta aika paljon - enimmäkseen katon parin tilin twiittejä ja joskus selitän jotain omaa roskaa sinne + seuraan joidenkin julkimoiden juttuja. en yleensä jaksa selailla pahemmin :'D instagram - sovellus miun mieleen. kätevä esim jutteluun, kuvien selaaminen on kivaa, vähän näkee muiden elämääkin ja voi jakaa omia kivoja kuvia ja bla bla. varmaan lempparisome näistä tosin hirveen usein huomaa stalkkaavansa jonkun tyypin kuvia, hups deviantart - en oo koskaan käyttänyt :--D tykkään kyl kattoa yhden nettikamulin piirrosten kuvia sieltä! tumblr - tykkään tästäkin sovelluksesta, mulle varsin uusi juttu vasta :'D varsinkin iltasin kiva selailla vähäsen. youtube - yleensä kattelen ihan päättömiä videoita, musavideoita, muutamia tubaajia, parodioita tai muuten vaan jotain hyvä paikka, jos ettii jotai hauskaa tai musiikkia jodel - en oo koskaan käyttänyt ja en tiedä, mikä sen idea on D: kattila - ihana on tämä paikka :--3 tulee hyvä fiilis ku tulee tänne forkalle höpöttelemää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 19, 2017 4:37:42 GMT
up näitä on hauska lukee
|
|