|
Post by vanilijallinen on Apr 10, 2017 17:45:09 GMT
Vai olenko jo kirjoittanut?
Punainen yö, tarina, joka on ollut työn alla yli kuusi vuotta. Ja vieläkin kesken. Haluan saada aikaiseksi jotakin töydellistä, mutta en voi tehdä sitä yksin.
Joten jos kirjoitan sitä tänne, voitteko auttaa, neuvoa, opastaa vaikka se kuulostaisi typerältä ja turhalta. Tiedän, mun tarinoissa ongelma on kiire. Tai no, äkkisiirtymiset. Haluan kitkeä ne pois, mutta en pysty siihen ilman tukea. Punainen yö on ehkä naurettava, mutta se on mulle niin sydäntä lähellä, etten voi kuvitella heittäväni sitä roskiin. Joten oletteko ihania, autattehan? :3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 13, 2017 18:16:03 GMT
tietysti autetaan!
kirjota vaan, en usko että se on mitenkään naurettava
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 13, 2017 20:01:40 GMT
tietysti autetaan! kirjota vaan, en usko että se on mitenkään naurettava Ja ehkä eniten pelkään et kukaan ei sit lue sitä ja sit alkaa ahistaa ja miettii et noni oli kuitenkin taas aivan p..... tarina :/ vaik tiiän järjel et se ei oo totta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 13, 2017 22:16:26 GMT
tietysti autetaan! kirjota vaan, en usko että se on mitenkään naurettava Ja ehkä eniten pelkään et kukaan ei sit lue sitä ja sit alkaa ahistaa ja miettii et noni oli kuitenkin taas aivan p..... tarina :/ vaik tiiän järjel et se ei oo totta no eihän D: sun tarinat on aina ollu hyviä ja niitä on kiva lukee! punainen yö kuulostaa kiinnostavalta jo nimensä takia sillä punainen voi merkata niin montaa eri asiaa ja noh yö nyt on aina jännää
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 14, 2017 4:03:24 GMT
Ja ehkä eniten pelkään et kukaan ei sit lue sitä ja sit alkaa ahistaa ja miettii et noni oli kuitenkin taas aivan p..... tarina :/ vaik tiiän järjel et se ei oo totta no eihän D: sun tarinat on aina ollu hyviä ja niitä on kiva lukee! punainen yö kuulostaa kiinnostavalta jo nimensä takia sillä punainen voi merkata niin montaa eri asiaa ja noh yö nyt on aina jännää Voi kiitos 💜 Ja mä tein ny sille oman forkkansa tähä osioo etten alottanu sitä tänne. Joten se löytyy ny tuolt. Ja voi apua usko tai älä ni siin alkuperäses on yli 60 sivua :DD ja jääny juonen kannalta tärkeimpään kohtaan. Mut se on yhä kesken ja voi ei. Mut mä muutan tota alkua, (koska se ei vaan sopinut) ja osaa siit tarinasta mut muuten se onkin alkuperästä. sekavaa :DD
|
|