|
Post by Arabella on May 28, 2017 19:33:48 GMT
täällä on ihan kylmä mut sentään sataa vettä eikä lunta
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 28, 2017 22:33:49 GMT
2016 - David Bowie, Lemmy, Leonard Cohen, Prince, yms .. 2017 - Suomen kesä
LOPPU TULEE
|
|
|
Post by Arabella on Jun 1, 2017 9:39:12 GMT
aamulla paisto aurinko mut sit ku olin tulossa kotiin alko sataan ihan kaatamalla rakeita ja kuolin melkein ja nyt siellä paistaa taas aurinko
|
|
|
Post by swordsman on Jun 1, 2017 10:56:01 GMT
meillä oli tänään koulussa perinteinen luokkienvälinen jalkapalloturnaus - tällä kertaa kylmässä tuulessa ja vesisateessa (aikasempina vuosina tähän aikaan on ollu jo hellettä).
pelaamista jatkettiin sateesta huolimatta siihen asti, että alko ihan järkyttävä raekuuro ja maa oli ihan valkosena ja kaikki juoksi sisälle ihan märkinä. Kuinkahan moni on kipeenä kevätjuhlapäivänä? :--D
|
|
|
Post by swordsman on Jun 1, 2017 14:15:26 GMT
täällä sato äsken lunta :'--D
hyvin alko tää kesäkuu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 15:36:37 GMT
täällä sato äsken lunta :'--D hyvin alko tää kesäkuu mitä täällä sato vaan vettä
|
|
|
Post by rebdomine on Jun 2, 2017 21:25:51 GMT
ah näi btw en meinaa millää tunnistaa sua enää, ku oot vaihtanu kuvas :_D :---DDD siis mun pitäs vaihtaa tää mut aina kun satun laittaa jonkun tyhmän en sen jälkeen jaksakaab avata mun konetta päiviin minkä takia vaan häpeilen kännykällä ÄÄ TAAS
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 3, 2017 9:31:17 GMT
:---DDD siis mun pitäs vaihtaa tää mut aina kun satun laittaa jonkun tyhmän en sen jälkeen jaksakaab avata mun konetta päiviin minkä takia vaan häpeilen kännykällä ÄÄ TAAS :DDDdd sori lupaan pitää nyt tän jonkin aikaa
|
|
|
Post by digimonkaiser on Jun 5, 2017 9:45:03 GMT
Joskus viime viikolla käytin koiraa lenkillä ja mietin et pitäiskö vielä kiertää vähän ennen kun mennään kotiin. Koira halus kuitenkin kotiin, niin menin vaan pikkusen kierroksen ja kotiin päin. Katoin sit melkein kotona et onpa hirveet pilvet. Meni varmaan maksimissaan 10 minuuttia ennen kun alko sataa kun saavista kaatamalla.. rakeita, joka muuttu pian vedeks. Haha, onneks en menny pidemmälle, oltais kastuttu.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 5, 2017 10:13:53 GMT
Joskus viime viikolla käytin koiraa lenkillä ja mietin et pitäiskö vielä kiertää vähän ennen kun mennään kotiin. Koira halus kuitenkin kotiin, niin menin vaan pikkusen kierroksen ja kotiin päin. Katoin sit melkein kotona et onpa hirveet pilvet. Meni varmaan maksimissaan 10 minuuttia ennen kun alko sataa kun saavista kaatamalla.. rakeita, joka muuttu pian vedeks. Haha, onneks en menny pidemmälle, oltais kastuttu. hyyyyy saan kylmiä väreitä jo ajatuksesta D: jospa nää kesäsäät nyt pysyis hetken tai kaks z__ z
|
|