eilen oli tosi hyvä sää, menin lenkille ystävän kanssa (lunta ja jäätä kyllä ainakin metsätiet täynnä ) ja aurinko paistoi. sit loppuvaiheessa lenkkiä selvästi tuli kylmempi ja alko sataa lunta/pieniä rakeita ?? nyt sit taas tilanne on aurinkoinen heh
mä itse asiassa löysin kolmet aurinkolasit mut en ikinä muista ottaa yhtiäkään niistä mukaan minnekään ehkä vaan alan pitää aurinkolaseja sisällä niin siinähän ne sit kulkee matkassa
Pete ilman kauppaa on kuin kissa ilman häntää (eli Pekka)
mä itse asiassa löysin kolmet aurinkolasit mut en ikinä muista ottaa yhtiäkään niistä mukaan minnekään ehkä vaan alan pitää aurinkolaseja sisällä niin siinähän ne sit kulkee matkassa
Post by zuttathezombie on Mar 31, 2017 5:19:25 GMT
Siis mitä vittua oikeasti heräsin yöllä ja jostain syystä teki mieli kattoo ikkunasta ulos Sit olin näkevinäni et maa on valkonen Ja aamulla kun heräsin niin niin se perkele vie olikin!!
"you should read the files on some of these fuckers. i mean, it reads like a demon's resume!"
Siis mitä vittua oikeasti heräsin yöllä ja jostain syystä teki mieli kattoo ikkunasta ulos Sit olin näkevinäni et maa on valkonen Ja aamulla kun heräsin niin niin se perkele vie olikin!!
niiku en tajuu tätä säätä yks päivä on helle ja tiet sulaa mut seuraavana tuleekin hirvee lumimyrsky niiku miksi
Pete ilman kauppaa on kuin kissa ilman häntää (eli Pekka)