|
hype
Mar 19, 2017 12:25:45 GMT
Post by petefromtheshop on Mar 19, 2017 12:25:45 GMT
se on tällanen: toi peli aiheuttaa tappelua ehkä enemmän kuin mikään muu Miksi mä en oo kuullut tollasesta o: emt en itekään ollut ennenkun satuin saamaan lahjaks ton (y) :DD
|
|
|
hype
Mar 20, 2017 16:38:15 GMT
Post by Sibe on Mar 20, 2017 16:38:15 GMT
Miksi mä en oo kuullut tollasesta o: emt en itekään ollut ennenkun satuin saamaan lahjaks ton (y) :DD kiva XD on kyllä hieno peli! ja voin kuvitella riitojen määrän ehhh monopoli </3
|
|
|
hype
Mar 31, 2017 11:47:41 GMT
Post by zuttathezombie on Mar 31, 2017 11:47:41 GMT
Katoin et kuka jonne ton trailerin on upannu kun videon lopus luki et 'Disney XD' Sit tajusin et sehän on ton kanavan nimi :DDD
Mut joo vähä itelläki hankas tuo piirrustustyyli mut voi olla et se on vaan tottumiskysymys. Jos jaksot on hyviä eikä teemabiisistä tehdä mitään hirveetä remixiä (se on niin klassikko!!) niin voishan tuota kattoa
|
|
|
hype
Mar 31, 2017 16:24:06 GMT
Post by petefromtheshop on Mar 31, 2017 16:24:06 GMT
Katoin et kuka jonne ton trailerin on upannu kun videon lopus luki et 'Disney XD' Sit tajusin et sehän on ton kanavan nimi :DDD Mut joo vähä itelläki hankas tuo piirrustustyyli mut voi olla et se on vaan tottumiskysymys. Jos jaksot on hyviä eikä teemabiisistä tehdä mitään hirveetä remixiä (se on niin klassikko!!) niin voishan tuota kattoa XDDD apua
|
|
|
hype
Jun 21, 2017 10:06:06 GMT
Post by Miopod on Jun 21, 2017 10:06:06 GMT
Katoin et kuka jonne ton trailerin on upannu kun videon lopus luki et 'Disney XD' Sit tajusin et sehän on ton kanavan nimi :DDD Mut joo vähä itelläki hankas tuo piirrustustyyli mut voi olla et se on vaan tottumiskysymys. Jos jaksot on hyviä eikä teemabiisistä tehdä mitään hirveetä remixiä (se on niin klassikko!!) niin voishan tuota kattoa nyt ne on julkassu tunnarinki. Sama biisi mut vaan naisen laulamana. (lol en tiä miten se äänitetään sit suomenkielisessä versiossa)
|
|
|
hype
Jun 22, 2017 14:26:45 GMT
Post by zuttathezombie on Jun 22, 2017 14:26:45 GMT
Katoin et kuka jonne ton trailerin on upannu kun videon lopus luki et 'Disney XD' Sit tajusin et sehän on ton kanavan nimi :DDD Mut joo vähä itelläki hankas tuo piirrustustyyli mut voi olla et se on vaan tottumiskysymys. Jos jaksot on hyviä eikä teemabiisistä tehdä mitään hirveetä remixiä (se on niin klassikko!!) niin voishan tuota kattoa nyt ne on julkassu tunnarinki. Sama biisi mut vaan naisen laulamana. (lol en tiä miten se äänitetään sit suomenkielisessä versiossa) Siis ai juman PERKELE mitkä nostalgian kylmät väreet tosta tunnarista tuli, vaikkei se ihan sama ollutkaan :DD Ja jotenki toi piirustustyylikin iski muhun heti ton saman tutun tunnarin saattelemana??
|
|
|
hype
Dec 19, 2017 22:00:58 GMT
Post by Miopod on Dec 19, 2017 22:00:58 GMT
Uudet ankronikka jaksot näkyy SUOMEKSI DUBATTUNA ilmaiseksi ruutu.fi:ssä!!!
Akun ääni on sama ku aina ennenki. Poikien ja Heimo Huiman äänet on noita pyllyjä massaääniä mitä kuulee joka lastenohjelmas, mut jaksan sietää niitäki sen ansiosta että ROOPEA ÄÄNINÄYTTELEE PEKKA AUTIOVUORI ♥ Siis se joka ääninäytteli sitä alkuperäsessäki ankronikassa ja monessa muussa aku ankka piirretyssä. (Roopea on siis näytelly nois piirretyis sen lisäksiki ainaki se yks näyttelijä joka näytteli nalle puhissa kania ja se on ollu tyyliin jossain salkkareiski) Mut Pekka Autiovuori on mun mielestä paras Roope :DD
//okei korjaus, ilmeisesti eka jakso on ilmaiseksi, loput kuuluu ruutu plussaan.
|
|
|
hype
Dec 29, 2017 13:53:20 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Dec 29, 2017 13:53:20 GMT
mun sisko aikoo ostaa telkkarin pelkän ankronikan takia :----DDDD
me katottiin kaks jaksoo neloselta yks päivä, oli upeeta
|
|
|
Post by Miopod on Dec 29, 2017 18:10:17 GMT
mun sisko aikoo ostaa telkkarin pelkän ankronikan takia :----DDDD me katottiin kaks jaksoo neloselta yks päivä, oli upeeta !!! AI NE TULEE NELOSELTA??
|
|
|
hype
Dec 29, 2017 18:40:05 GMT
via mobile
Post by swordsman on Dec 29, 2017 18:40:05 GMT
mun sisko aikoo ostaa telkkarin pelkän ankronikan takia :----DDDD me katottiin kaks jaksoo neloselta yks päivä, oli upeeta !!! AI NE TULEE NELOSELTA?? Joo, tulee! Mäkin laitoin ne tallentumaan Elisa Viihteelle, mielenkiintosta nähä onks ne vielä yhtä hyviä kun ennen :-D
|
|
|
hype
Dec 29, 2017 18:42:08 GMT
Post by Miopod on Dec 29, 2017 18:42:08 GMT
!!! AI NE TULEE NELOSELTA?? Joo, tulee! Mäkin laitoin ne tallentumaan Elisa Viihteelle, mielenkiintosta nähä onks ne vielä yhtä hyviä kun ennen :-D JEE
|
|
|
hype
Nov 17, 2018 22:24:28 GMT
Post by Miopod on Nov 17, 2018 22:24:28 GMT
Siis en oikeesti ees tajunnu miten hyvä casting tässä on!!
esim. Milla Magiaa näyttelee Catherine Tate ja Gizmoduckia Lin-Manuel Miranda
|
|