|
Post by petefromtheshop on Mar 18, 2017 13:24:22 GMT
mun huoneen seinällä on kello joka on osottanu klo. 11.55:ttä viimeset kaks vuotta ongelma ei itse asiassa oo ees siinä etten jaksais vaihtaa siihen pattereita, en vaan tykkää siitä miten se tikittää
En tajua miten jotkut voi nukkua huoneessa jossa tikittää kello, varsinkin jos niitä kelloja on useempi kuin yks ja ne kaikki tikittää eri aikaan yhellä mun kaverilla on niin ja se ei ees nykyään osaa sanoo tikittääkö huoneessa kello vai ei kun se tikitys on niin ohjelmoitunu sen päähän
eikö teitä häirihe??
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 18, 2017 15:15:35 GMT
Mulla on tikittävä kello huoneessa, jos en kiinnitä siihen huomiota unohdan sen ihan täysin enkä ees kuule sitä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 18, 2017 15:18:01 GMT
Mulla on tikittävä kello huoneessa, jos en kiinnitä siihen huomiota unohdan sen ihan täysin enkä ees kuule sitä mhm mäkin yleensä unohdan sen aika äkkiä mut sit jossain välissä tulee sellanen ''...hetkinen'' ja se alkaa taas ärsyttää
|
|
|
Post by swordsman on Mar 18, 2017 15:23:04 GMT
nukun aina mun isovanhemmilla sellasessa huoneessa missä on tosi kovaääninen kello, mut mun mielestä se tasainen tikitys on oikeestaan aika rauhottavaa kun siihen tottuu D: vaikka en kyllä haluis sellasta omaan huoneeseeni.
|
|
|
Post by Miopod on Mar 18, 2017 15:39:22 GMT
Mäkää en ees huomaa jos kello tikittää taustalla. Se on niin semmosta taustamölinää et oon tottunu siihen.
|
|
|
Post by Arabella on Mar 18, 2017 18:34:10 GMT
mulla ei oo tikittävää kelloa mut mulla on lotiseva patteri
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 18, 2017 18:43:35 GMT
mulla ei oo tikittävää kelloa mut mulla on lotiseva patteri voit aina kuvitella eläväsi meren rannalla
|
|
|
Post by Sibe on Mar 18, 2017 19:03:59 GMT
mulla oli joskus kello seinällä, mut ei oo nyt ollu moneen vuoteen :--D en oikeesti tykkää yhtään siitä tikityksestä, varsinki ku yleensä tarvitsen kunnon hiljaisuutta nukkumiseen ja opiskeluun
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 18, 2017 21:37:35 GMT
mulla oli joskus kello seinällä, mut ei oo nyt ollu moneen vuoteen :--D en oikeesti tykkää yhtään siitä tikityksestä, varsinki ku yleensä tarvitsen kunnon hiljaisuutta nukkumiseen ja opiskeluun oh, jes, kanssakärsijä :--D vois hommaa sellasen ei-tikittävän kellon
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 18, 2017 21:54:55 GMT
OMG :---------DDDD löysin mun painajaiskellon
painajainen indeed:
|
|
|
Post by Aino on Mar 19, 2017 15:13:05 GMT
Mun herätyskello tikittää aika kova äänisesti ja aina välillä mun vaan tekis mieli paiskata se seinään
|
|
|
Post by Sibe on Mar 20, 2017 16:34:44 GMT
mulla oli joskus kello seinällä, mut ei oo nyt ollu moneen vuoteen :--D en oikeesti tykkää yhtään siitä tikityksestä, varsinki ku yleensä tarvitsen kunnon hiljaisuutta nukkumiseen ja opiskeluun oh, jes, kanssakärsijä :--D vois hommaa sellasen ei-tikittävän kellon onks sellasia kelloja edes olemassa? tuntuu et kaikki tikittää liian kovaa :--D ja en uskalla kattoa noita videoita voin kuvitella kui kamalia ne on
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 20, 2017 20:18:06 GMT
oh, jes, kanssakärsijä :--D vois hommaa sellasen ei-tikittävän kellon onks sellasia kelloja edes olemassa? tuntuu et kaikki tikittää liian kovaa :--D ja en uskalla kattoa noita videoita voin kuvitella kui kamalia ne on on mut niissä ne viisarit menee sillee kummallisesti nytkähtelemättä ja itse asiassa noi videot sai mut haluaa tollasta kelloo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 21, 2017 4:43:45 GMT
onks sellasia kelloja edes olemassa? tuntuu et kaikki tikittää liian kovaa :--D ja en uskalla kattoa noita videoita voin kuvitella kui kamalia ne on on mut niissä ne viisarit menee sillee kummallisesti nytkähtelemättä ja itse asiassa noi videot sai mut haluaa tollasta kelloo Lol meil on ei-tikittävä kello keittiössä ja ne viisarit ei nytki vaan liikkuu sulavasti
|
|
|
Post by Sibe on Mar 21, 2017 18:21:11 GMT
on mut niissä ne viisarit menee sillee kummallisesti nytkähtelemättä ja itse asiassa noi videot sai mut haluaa tollasta kelloo Lol meil on ei-tikittävä kello keittiössä ja ne viisarit ei nytki vaan liikkuu sulavasti ohh mistä hommasitte sen?? tuli muuten mieleen, että mulla on seinäkello, mutta se ei oo seinällä vaan laatikossa piilossa
|
|