|
Post by Trixie™ on Jul 16, 2017 19:10:03 GMT
Wow onks kovinki salapoliisi-fiilis nyt lol mäki olin ihan että !!! MÄ TIEDÄN SE ON GOSU!! :DD Miks ootte tollasii Se oli aika itsestäänselvää jne
|
|
|
Post by Sibe on Jul 22, 2017 7:44:29 GMT
+ työssäkäyvänä on ärsyttävää, kun joku ei tajua, että haluaisi nähdä aikaisin töiden jälkeen tai vapaapäivinäkin. ei, niiden ei-työssäkäyvien pitää nukkua ainakin klo 12 päivällä ... Hyi toi on raivostuttavaa :^D jotenki luulis et sen jollan töitä ja jonka pitää olla jossain aikataulu on tärkeempi ku sellasten jotka lorvii vaan päivät yöt Niin sitä luulis, mutta ilmeisesti tärkeämpää on vain lorvailla :< se on niin saakelin ärsyttävää, kun jos kysyt monen ystävän porukalta tapaamista, niin aina siellä on niitä, jotka eivät kommentoi mitään Tämä myös sillon kun laittaa ihan jotain muutaki, tai sit se kun KUKAAN ei vastaa (käy mulle aika usein) No joo, molemmat skenaariot tapahtuu mulle aika usein ja oonkin sanonut, että miksei pysty vastaamaan niin voi jestas ei silti vaikuta käytökseen
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 23, 2017 14:57:13 GMT
En tiiä onko sanottu vielä, mutta... 1. Se kun viestikeskustelu menee näin: Minä: "moi Henkilö: "moi" Minä: "mitä kuuluu?" Henkilö: "ihan hyvää" Siis eikö sun pitäis kysyä kanssa mitä kuuluu?! Joo ymmärrän jos on kiire eikä ehi, mutta siis hei camoon! 2. Se kun sulle tapahtuu jotain kivaa tms ja kerrot siitä sun kaverille, ja sitte se kaveri on silleen "no ei oo mikää iso juttu". Niinku excuse me mulle se voi olla iso juttu ( Joo meni vähä valitukseks xD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 23, 2017 23:02:13 GMT
En tiiä onko sanottu vielä, mutta... 1. Se kun viestikeskustelu menee näin: Minä: "moi Henkilö: "moi" Minä: "mitä kuuluu?" Henkilö: "ihan hyvää" Siis eikö sun pitäis kysyä kanssa mitä kuuluu?! Joo ymmärrän jos on kiire eikä ehi, mutta siis hei camoon! 2. Se kun sulle tapahtuu jotain kivaa tms ja kerrot siitä sun kaverille, ja sitte se kaveri on silleen "no ei oo mikää iso juttu". Niinku excuse me mulle se voi olla iso juttu ( Joo meni vähä valitukseks xD joo noi on tosi ärsyttäviä, varsinkin toi kakkonen niiku ANTEEKSI ETTÄ INNOSTUN PIENISTÄ ASIOISTA ( Nii ja se on ärsyttävää jos sanot itseironisesti jotain "joo saan varmaan siitä kokeesta nelosen" ja se toinen pyörittelee silmiään ja on suurin piirtein sillee "no en ihmettelis, oothan sä nyt täyspaska matikassa ja ihmisenä muutenkin ja oon btw kaikilla tavoilla parempi kuin sä niiku hyi oikeesti kui pystyt elää ittes kaa??" sit oot siinä sillai "... se oli viTSI" "ai oho.. hehe... No hyvin se varmaan menee!!" <\3
|
|
|
Post by Sibe on Aug 18, 2017 20:53:32 GMT
En tiiä onko sanottu vielä, mutta... 1. Se kun viestikeskustelu menee näin: Minä: "moi Henkilö: "moi" Minä: "mitä kuuluu?" Henkilö: "ihan hyvää" Siis eikö sun pitäis kysyä kanssa mitä kuuluu?! Joo ymmärrän jos on kiire eikä ehi, mutta siis hei camoon! 2. Se kun sulle tapahtuu jotain kivaa tms ja kerrot siitä sun kaverille, ja sitte se kaveri on silleen "no ei oo mikää iso juttu". Niinku excuse me mulle se voi olla iso juttu ( Joo meni vähä valitukseks xD joo noi on tosi ärsyttäviä, varsinkin toi kakkonen niiku ANTEEKSI ETTÄ INNOSTUN PIENISTÄ ASIOISTA ( Nii ja se on ärsyttävää jos sanot itseironisesti jotain "joo saan varmaan siitä kokeesta nelosen" ja se toinen pyörittelee silmiään ja on suurin piirtein sillee "no en ihmettelis, oothan sä nyt täyspaska matikassa ja ihmisenä muutenkin ja oon btw kaikilla tavoilla parempi kuin sä niiku hyi oikeesti kui pystyt elää ittes kaa??" sit oot siinä sillai "... se oli viTSI" "ai oho.. hehe... No hyvin se varmaan menee!!" <\3 peten viestiin samaistun hyvin paljon tai sitten jos stressaat pikkujutuista ja toinen on sillee joo hyvin se menee ja ei selvästi tajua kuin susta ei siltä tunnu :c
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 18, 2017 21:50:37 GMT
joo noi on tosi ärsyttäviä, varsinkin toi kakkonen niiku ANTEEKSI ETTÄ INNOSTUN PIENISTÄ ASIOISTA ( Nii ja se on ärsyttävää jos sanot itseironisesti jotain "joo saan varmaan siitä kokeesta nelosen" ja se toinen pyörittelee silmiään ja on suurin piirtein sillee "no en ihmettelis, oothan sä nyt täyspaska matikassa ja ihmisenä muutenkin ja oon btw kaikilla tavoilla parempi kuin sä niiku hyi oikeesti kui pystyt elää ittes kaa??" sit oot siinä sillai "... se oli viTSI" "ai oho.. hehe... No hyvin se varmaan menee!!" <\3 peten viestiin samaistun hyvin paljon tai sitten jos stressaat pikkujutuista ja toinen on sillee joo hyvin se menee ja ei selvästi tajua kuin susta ei siltä tunnu :c No joo, toikin on ärsyttävää (vaikka itekin varmasti tohon välillä sorrun). Niiku kyllähän mä ymmärrän että monet mun stressinaiheista on ihan tyhmiä mut arvostaisin jos ihmiset silti ymmärtäis että ne voi mulle tai jollekin toiselle olla edes ajatuksen tasolla isoja asioita ja siinä tilanteessa sellanen vähättely ei nyt ainakaan auta - tulee vaan entistä avuttomampi olo jos on jonkun mielestä ihan tyhmä turhasta murehtija :--DD
|
|
|
Post by Sibe on Sept 15, 2017 15:29:54 GMT
peten viestiin samaistun hyvin paljon tai sitten jos stressaat pikkujutuista ja toinen on sillee joo hyvin se menee ja ei selvästi tajua kuin susta ei siltä tunnu :c No joo, toikin on ärsyttävää (vaikka itekin varmasti tohon välillä sorrun). Niiku kyllähän mä ymmärrän että monet mun stressinaiheista on ihan tyhmiä mut arvostaisin jos ihmiset silti ymmärtäis että ne voi mulle tai jollekin toiselle olla edes ajatuksen tasolla isoja asioita ja siinä tilanteessa sellanen vähättely ei nyt ainakaan auta - tulee vaan entistä avuttomampi olo jos on jonkun mielestä ihan tyhmä turhasta murehtija :--DD Itsekin varmasti joskus suhtaudun noin asiaan x, kun itselläkin asiasta kokemusta ja loppujen lopuks se ei ollu paha. Mutta ninku joo samaistun sun viestiin niin hyvin, koska vaikka mun stressinaihe ois joku pieni asia, niin se voi silti olla mulle merkittävä. Niin ärsyttävää, että ensin kuunnellaan ja sit ollaa sillee "joojoo ei oo paha, kyl se menee hyvin" ihan kun se ei tosiaan vois olla millään mittarilla iso tai hankala homma. ja mmmmm niinpä :--D
|
|