|
Post by Jp on Feb 13, 2017 8:49:00 GMT
Onnittelut nollahypoteesin todistamisesta.
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 13, 2017 16:16:13 GMT
- näkkärin väärälle puolelle voitelu - väärä järjestys leivässä (juusto tulee aina alimmaiseks ja siitä ei kiistellä) - jos koko ajan räplää jotaki tai tekee käsillä/jaloilla jotain eikä osaa pysyä paikallaan - jos ei osaa erottaa englannin kielessä mitä tarkottaa YOUR ja YOU'RE. se on ihan hemmetin ärsyttävää Juusto on pääl no hyi ei mitään tämmöstä. juusto tulee alle.
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 15, 2017 20:55:00 GMT
no hyi ei mitään tämmöstä. juusto tulee alle. Jep! Vaikka en juustoa syökään leivällä, niin se on häiritsevää kun joku laittaa salaatin alle ja juuston päälle. Miksi??
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 16, 2017 15:57:50 GMT
Mua muuten nyppii hirveesti sellasissa ruokaloissa joissa on astianpalautuksessa kaikille ruokailuvälineille omat paikat (jotka on yleensä viel tosi selkeesti merkattu) ne jotka heittää haarukat ja veitset sikinsokin vilkasemattakaan. Ei se oo iso vaiva mut helpottaa työntekijöiden elämää. Laittakaa!!! Haarukat!!! Oikein!!!
Saatana
|
|
|
Post by Miopod on Feb 19, 2017 17:22:30 GMT
Jos ihmiset kiroilee netissä mut sit ne kuitenki sensuroi osan niistä sanoista. Niinku p***, ...kele, jne.
Ei se kiroilu sinänsä mun persettä kutita mut jos kiroilee nii kiroilee ny sitte kunnolla ku kaikki kuitenki lukee ne päässään niinä kokonaisina sanoina.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 22, 2017 18:19:53 GMT
Jos ihmiset kiroilee netissä mut sit ne kuitenki sensuroi osan niistä sanoista. Niinku p***, ...kele, jne. Ei se kiroilu sinänsä mun persettä kutita mut jos kiroilee nii kiroilee ny sitte kunnolla ku kaikki kuitenki lukee ne päässään niinä kokonaisina sanoina. toi kele on aika hauska
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 22, 2017 18:27:43 GMT
en nyt muista oonko jo valittanu tästä mut mua ärsyttää ihan kohtuuttoman paljon ihmiset jotka lähtiessään pöydän äärestä jättää tuolinsa sillee metrin, kahen päähän siitä pöydästä niiku hhnnggggg pls
|
|
|
Post by Sibe on Feb 27, 2017 18:45:52 GMT
en nyt muista oonko jo valittanu tästä mut mua ärsyttää ihan kohtuuttoman paljon ihmiset jotka lähtiessään pöydän äärestä jättää tuolinsa sillee metrin, kahen päähän siitä pöydästä niiku hhnnggggg pls tää ei oo niin vaikiaa laittaa sitä kunnolla):
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 9, 2017 18:13:24 GMT
Sellaset ihmiset, jotka pysähtyy ruuhkassa yllättäen!!! Oli aika tosi vähällä etten toissapäivänä koulun ruokalassa heittäny lautasellista kuumaa porkkanakeittoo mun edellä kävelevän tyypin selkään ku se päätti pysähtyä. Meinas tulla ketjukolari, saatana.
|
|
|
Post by Sibe on Mar 9, 2017 19:51:25 GMT
ärsyttää kovin autolla ajaessa, että jos on minun takana auto (tai viereisellä kaistalla) > lähtee ohittamaan > menee kaistalle minun oikealla puolellani tämä kaikki, vaikka ajankin nopeusrajoitusten mukaan miksei voi mennä sieltä mun kaaran takaa ?? vaistoaako ne kuskit jotenkin, että olen nuori ?
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 5, 2017 11:55:24 GMT
Kaivoin tän esiin koska yks mun eniten inhoamista sanontatavoista iski mua tänään naamalle.
"Asia x on rakkaus", esim. "Omenahillo on rakkaus".
Ärsyttävää, kuulostaa jäykältä, ärsyttävää jne
|
|
|
Post by Sibe on Jul 14, 2017 13:40:01 GMT
se on niin saakelin ärsyttävää, kun jos kysyt monen ystävän porukalta tapaamista, niin aina siellä on niitä, jotka eivät kommentoi mitään
+ työssäkäyvänä on ärsyttävää, kun joku ei tajua, että haluaisi nähdä aikaisin töiden jälkeen tai vapaapäivinäkin. ei, niiden ei-työssäkäyvien pitää nukkua ainakin klo 12 päivällä ...
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 15, 2017 14:32:39 GMT
+ työssäkäyvänä on ärsyttävää, kun joku ei tajua, että haluaisi nähdä aikaisin töiden jälkeen tai vapaapäivinäkin. ei, niiden ei-työssäkäyvien pitää nukkua ainakin klo 12 päivällä ... Hyi toi on raivostuttavaa :^D jotenki luulis et sen jollan töitä ja jonka pitää olla jossain aikataulu on tärkeempi ku sellasten jotka lorvii vaan päivät yöt
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 16, 2017 6:30:13 GMT
se on niin saakelin ärsyttävää, kun jos kysyt monen ystävän porukalta tapaamista, niin aina siellä on niitä, jotka eivät kommentoi mitään Tämä myös sillon kun laittaa ihan jotain muutaki, tai sit se kun KUKAAN ei vastaa (käy mulle aika usein)
|
|
|
Post by Miopod on Jul 16, 2017 11:31:20 GMT
Tämä barbisivusto oli gosu. Wow onks kovinki salapoliisi-fiilis nyt lol mäki olin ihan että !!! MÄ TIEDÄN SE ON GOSU!! :DD
|
|