|
Post by adalmiia on Feb 9, 2017 10:15:52 GMT
Ihmiset jotka on ihan koko ajan kännykällä. Ei se haittaa jos ne kotonaan tai koulussa tai jossain käyttää kännykkää koko ajan mut jos on vapaaehtoisesti tullu hengailee mun kaa niin ois ihan kiva kans pystyy viettää sen tyypin kaa aikaa ilman sen kännykkää :/
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 9, 2017 10:29:57 GMT
Ihmiset jotka on ihan koko ajan kännykällä. Ei se haittaa jos ne kotonaan tai koulussa tai jossain käyttää kännykkää koko ajan mut jos on vapaaehtoisesti tullu hengailee mun kaa niin ois ihan kiva kans pystyy viettää sen tyypin kaa aikaa ilman sen kännykkää :/ Tää niin paljon! - syö purkkaa suu auki. Tai kiinnikin kyllä oikeestaan - laittaa teepussin/teelehdet kiehuvaan veteen - laittaa vihreeseen teehen maitoa, sokeria tai hunajaa - jättää kengät paljaalle lattialle eikä siihen eteisen matolle joka on siinä niitä kenkiä varten saatana - se kun joku kysyy, miks kukaan enää nykyään ostaa cd-levyjä
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 9, 2017 13:37:16 GMT
- väärä järjestys leivässä (juusto tulee aina alimmaiseks ja siitä ei kiistellä) JES, HYVÄ SINÄ, OLET AIVAN OIKEASSA! JES OLEN AINA OIKEASSA!
|
|
|
Post by swordsman on Feb 9, 2017 14:45:36 GMT
joo siis muakin ärsyttää ihan kauheesti ihmiset jotka kävelee liian hitaasti ja tukkii koko käytävän, varsinkin jos mulla on kiire
sekin on tosiaan ärsyttävää jos vessan ovea ei laiteta kiinni asti, vaan sitä vaan tönästään niin et se jää raolleen (munkin huone on ihan vessan vieressä)
vihaan myös sitä kun kaikki jättää aina vessanpytyn kannen auki, jostain syystä se häiritsee mua tosi paljon
en oikeen keksi muita hirveen ärsyttäviä asioita, vaikka niitä on vielä ihan hirveesti: kuulakärkikynän jatkuva naksauttelu, jonkun asian hokeminen, ketsupin laittaminen väärään ruokaan... näitä riittää :-D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2017 16:31:14 GMT
Juoman ryystäminen tai ruoan syöminen äänekkäästi on tosi ärsyttävää
|
|
|
Post by rebdomine on Feb 9, 2017 18:13:24 GMT
SE KUN JOKU SANOO, ETTÄ JUUSTO TULEE EKA JA SIT VASTA KINKKU TAI ETTÄ MUKA ANANAS KUULUU PIZZAAN
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 9, 2017 18:44:42 GMT
joo siis muakin ärsyttää ihan kauheesti ihmiset jotka kävelee liian hitaasti ja tukkii koko käytävän, varsinkin jos mulla on kiire sekin on tosiaan ärsyttävää jos vessan ovea ei laiteta kiinni asti, vaan sitä vaan tönästään niin et se jää raolleen (munkin huone on ihan vessan vieressä) vihaan myös sitä kun kaikki jättää aina vessanpytyn kannen auki, jostain syystä se häiritsee mua tosi paljon en oikeen keksi muita hirveen ärsyttäviä asioita, vaikka niitä on vielä ihan hirveesti: kuulakärkikynän jatkuva naksauttelu, jonkun asian hokeminen, ketsupin laittaminen väärään ruokaan... näitä riittää :-D tosta ketsupista tuli mieleen se miten mua ärsyttää hirveesti jos oon tehny ruokaa ja ihmiset laittaa siihen ketsuppia/muita mausteita, etenkin jos ne tekee sen ennen kun ees maistaa sitä. Emt, ei kai sen pitäs mulle kuulua, mutta kun mä maustan ruuat aina tosi tarkkaan niin se on vaan niin raivostuttavaa kun joku vaan kuorruttaa sen kaiken jollain sokeritomaattimössöllä-
|
|
|
Post by Sibe on Feb 10, 2017 15:32:00 GMT
pakko sanoa rebdomine n gifin innoittamana ihmiset, jotka kannattaa Donald Trumpia niinku en vaan osaa ymmärtää heitä yhtään
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 11, 2017 20:44:36 GMT
SIIS TAJUSIN TÄNÄÄN KU KATOIN HALUATKO MILJONÄÄRIKSI -OHJELMAA MUT SE KUN IHMISET KÄYTTÄÄ SIVISTYSSANOJA VÄÄRIN
Siis se on suunnattoman ärsyttävää muutenki jos ihmiset viljelee niitä jatkuvasti yrittääkseen kuulostaa fiksulta (iteki käytän mut hyvän maun rajoissa - en joka ikisessä lauseessa) Mut siinäki se nainen sano intuition sijaan INSTITUUTIO
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 11, 2017 22:10:40 GMT
SIIS TAJUSIN TÄNÄÄN KU KATOIN HALUATKO MILJONÄÄRIKSI -OHJELMAA MUT SE KUN IHMISET KÄYTTÄÄ SIVISTYSSANOJA VÄÄRIN Siis se on suunnattoman ärsyttävää muutenki jos ihmiset viljelee niitä jatkuvasti yrittääkseen kuulostaa fiksulta (iteki käytän mut hyvän maun rajoissa - en joka ikisessä lauseessa) Mut siinäki se nainen sano intuition sijaan INSTITUUTIO Joo tollanen mytoferaasi on tosi konjugatiivista. Tästä tuli mieleen ylipäätään sanojen typerä käyttö, joskus aikoinaan eräällä barbiesivustolla väki tykkäs käyttää sanaa "tuo" sanan "tämä" (ja joissain tapauksissa jopa "hän") sijaan, mikä raivostutti mua ihan uskomattoman paljon :--D Toinen oli sanan "omata" käyttö ihan kaikessa, sen sijaan et sanoisi "hänellä on sisko" sanottiin "hän omaa siskon" (combo jos lause olikin "tuo omaa siskon, smh"). 1. Se kuulostaa tyhmältä 2. Se on joain tosi ihmeellistä kielioppia 3. Oikeesti ei, kukaan ei "omaa siskoa" hNNNgh ei noin voi sanoa 4. Onneks sitä sivua ei enää ole
|
|
|
Post by Jp on Feb 12, 2017 9:36:01 GMT
- näkkärin väärälle puolelle voitelu - väärä järjestys leivässä (juusto tulee aina alimmaiseks ja siitä ei kiistellä) - jos koko ajan räplää jotaki tai tekee käsillä/jaloilla jotain eikä osaa pysyä paikallaan - jos ei osaa erottaa englannin kielessä mitä tarkottaa YOUR ja YOU'RE. se on ihan hemmetin ärsyttävää Juusto on pääl
|
|
|
Post by Jp on Feb 12, 2017 9:37:47 GMT
SIIS TAJUSIN TÄNÄÄN KU KATOIN HALUATKO MILJONÄÄRIKSI -OHJELMAA MUT SE KUN IHMISET KÄYTTÄÄ SIVISTYSSANOJA VÄÄRIN Siis se on suunnattoman ärsyttävää muutenki jos ihmiset viljelee niitä jatkuvasti yrittääkseen kuulostaa fiksulta (iteki käytän mut hyvän maun rajoissa - en joka ikisessä lauseessa) Mut siinäki se nainen sano intuition sijaan INSTITUUTIO Joo tollanen mytoferaasi on tosi konjugatiivista. Tästä tuli mieleen ylipäätään sanojen typerä käyttö, joskus aikoinaan eräällä barbiesivustolla väki tykkäs käyttää sanaa "tuo" sanan "tämä" (ja joissain tapauksissa jopa "hän") sijaan, mikä raivostutti mua ihan uskomattoman paljon :--D Toinen oli sanan "omata" käyttö ihan kaikessa, sen sijaan et sanoisi "hänellä on sisko" sanottiin "hän omaa siskon" (combo jos lause olikin "tuo omaa siskon, smh"). 1. Se kuulostaa tyhmältä 2. Se on joain tosi ihmeellistä kielioppia 3. Oikeesti ei, kukaan ei "omaa siskoa" hNNNgh ei noin voi sanoa 4. Onneks sitä sivua ei enää ole Tämä barbisivusto oli gosu.
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 12, 2017 11:44:56 GMT
Joo tollanen mytoferaasi on tosi konjugatiivista. Tästä tuli mieleen ylipäätään sanojen typerä käyttö, joskus aikoinaan eräällä barbiesivustolla väki tykkäs käyttää sanaa "tuo" sanan "tämä" (ja joissain tapauksissa jopa "hän") sijaan, mikä raivostutti mua ihan uskomattoman paljon :--D Toinen oli sanan "omata" käyttö ihan kaikessa, sen sijaan et sanoisi "hänellä on sisko" sanottiin "hän omaa siskon" (combo jos lause olikin "tuo omaa siskon, smh"). 1. Se kuulostaa tyhmältä 2. Se on joain tosi ihmeellistä kielioppia 3. Oikeesti ei, kukaan ei "omaa siskoa" hNNNgh ei noin voi sanoa 4. Onneks sitä sivua ei enää ole Tämä barbisivusto oli gosu. Wow onks kovinki salapoliisi-fiilis nyt
|
|
|
Post by Jp on Feb 12, 2017 19:57:52 GMT
On... miks ei olis.
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 12, 2017 20:43:39 GMT
Nollahypoteesi osoitettu todeksi, Nancy
|
|