|
Post by petefromtheshop on Feb 8, 2017 21:11:13 GMT
Tiedättekö sellaset pienet jutut, joiden toisaalta pitäisi olla ihan merkityksettömiä, mutta joiden kumminkin vakavasti uskot voivan vaarantaa mahdollisen nykyisen tai tulevan parisuhteesi? Esim. se miten ihmiset voitelee näkkärin väärältä puolelta, laittaa vessapaperin telineeseen väärin, kuorii panaanin väärästä päästä, eivät osaa kirjottaa sanoja oikein ja muutenkin elävät täysin väärin, virheellisesti ja silmittömän epäkäytännöllisellä tavalla?
Eli laittakaa listaa kaikesta mitättömästä mikä pistää teidän rusinat rasahtelemaan.
jag först:
- kun ihmiset lausuu sanan fiksu "viksu" - se kun ihmiset ei osaa kääntää peleissä kuvakulmaa (srsly, miten te elätte??) - ihmiset jotka jättää youtuben automaattisen toiston päälle - se kun kaikki laittaa leivälle ensin makkaran/leikkeleen ja sitten vasta juuston - kun ihmiset silittää kissoja vastakarvaan - musiikin kuuntelu julkisilla paikoilla ilman kuulokkeita (jonnelevel +6000) - kun ihmiset lähtee pöydän äärestä ja jättää sen penkin vaan siihen asettamatta sitä takasin?? - kaikki.
Ps. Jos tästä ei synny sisällissotaa niin ei sitten mistään
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 8, 2017 21:31:14 GMT
- jos joku sanoo treenata -> reenata (tää synty siit ku sain 0 pistettä matikan pistarist ja ope kirjotti: Reeniä lisää!) - arvosanoista valittaminen, anteeks - tiettyjen emojien käyttäminen (käsimerkit, pusuemojit, sellanen silmät kii oleva hymyemoji...) - se et vastaa (ihan mihin vaan) ok tai okei tai oki - se ku jotku spämmää jotain inside juttui koko ajan jonnekki - muodollinen puhetyyli - ainainen "emmä tiiä" (teen tätä koko ajan ja ärsytän itteeniki) - Kovaan ääneen puhuminen - valittamisesta valittaminen :DD Anteeks jos joku loukkaantu. Mut joo tunnistan itteniki monesta näistä
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 8, 2017 21:38:39 GMT
- kun joku käy vessassa ja laittaa vessapaperirullan väärin päin. Sen paperin kuuluu tulla päältä! Kiitos, kärsin tästä viimeks tänään - kun mun nimi kirjoitetaan Ava - klassinen viestiin vastaamatta jättäminen
|
|
|
Post by Miopod on Feb 8, 2017 21:42:47 GMT
mä oon ainaki 110% kyllästyny siihen ilmarummutukseen eli ku läpsytellään käsillä kaikkea. ja sit jos ihmiset hokee paljo asioita tai käyttää liian yksitoikkosta sanavarastoa. Kaikki mun inhokkisanat on semmosia useinkuultuja ja hokemia.
Ja sitä jos ihmiset olettaa vaan asioita eikä yhtää ajattele syvällisemmin.
p.s mä en oo jaksanu ottaa youtuben automaattitoistoo pois päältä, ja lähin kerran kesken videon johki vessaan ja unohin laittaa sen pauselle (en ees muista mitä alunperin katoin) nii ku tulin takas siel oli vaan joku mummo ohjeistamassa miten tehään kaalinyyttejä :DD
|
|
|
Post by Arabella on Feb 8, 2017 21:44:08 GMT
SE KUN IHMISET KÄVELEE HITAASTI SUN EDESSÄ
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 8, 2017 21:51:56 GMT
SE KUN IHMISET KÄVELEE HITAASTI SUN EDESSÄ TÄMÄ NIIN PALJON en tajua miten unohin tän mut tänäänkin käytävällä mun (nauran kun kirjotin eka "mun käytävällä) eessä käveli lauma ihmisiä jotka kaikki vaan lompsotteli eteenpäin niin hitaasti et siinä ajassa mitä pääsin niiden ohitse, oisin ehtiny kiertää koko koulun kolmeen kertaan vaikka sitten ryömien
|
|
|
Post by Miopod on Feb 8, 2017 21:57:29 GMT
SE KUN IHMISET KÄVELEE HITAASTI SUN EDESSÄ ^^^^ Ei siinä muuten mitää, kilpikonnailkaa vaan niin paljo ku lystäätte, kuhan vaan kävelette siistissä jonossa niinku pienet kanat sitä käytävän reunaa pitkin eikä minää pelastakaa lehmät ja puut -barrikadina. Plus miten on mahdollista että mä oon koko kulmakunnan nopein kävelijä ?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 8, 2017 22:04:48 GMT
mä oon ainaki 110% kyllästyny siihen ilmarummutukseen eli ku läpsytellään käsillä kaikkea. ja sit jos ihmiset hokee paljo asioita tai käyttää liian yksitoikkosta sanavarastoa. Kaikki mun inhokkisanat on semmosia useinkuultuja ja hokemia. Ja sitä jos ihmiset olettaa vaan asioita eikä yhtää ajattele syvällisemmin. p.s mä en oo jaksanu ottaa youtuben automaattitoistoo pois päältä, ja lähin kerran kesken videon johki vessaan ja unohin laittaa sen pauselle (en ees muista mitä alunperin katoin) nii ku tulin takas siel oli vaan joku mummo ohjeistamassa miten tehään kaalinyyttejä :DD mä oon kauhee ilmarummuttaja ja vielä toivottoman rytmitajuton :DDD ja joo siis tolla automaattitoistojutulla tarkotan lähinnä opettajia jotka paniikinsekasina yrittää klikata sitä "peruuta" tekstiä - jos ehtivät huomata sen - ja sit siihen näytölle räjähtää joku LEGO NINJAGO-mainos mitä säikähtäessään ne atk-taidoistaan riippuen joko painaa raksia tai sit vetää töpselin pois seinästä ja huutaa. Ei siis, onhan se nyt lähinnä koomista mutta kun toi kaikki sähläys voitaisiin vaan välttää niin helposti mut ei
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 9, 2017 5:28:50 GMT
- näkkärin väärälle puolelle voitelu - väärä järjestys leivässä (juusto tulee aina alimmaiseks ja siitä ei kiistellä) - jos koko ajan räplää jotaki tai tekee käsillä/jaloilla jotain eikä osaa pysyä paikallaan - jos ei osaa erottaa englannin kielessä mitä tarkottaa YOUR ja YOU'RE. se on ihan hemmetin ärsyttävää
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 9, 2017 5:41:56 GMT
- tupakoivat ihmiset jotka kävelee sun edessä, etkä pääse ohi syystä tai toisesta - englannin kielen don't ja doesn't, niitä ei osata käyttää oikeilla persoonilla, koskee ainakin meidän luokkaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 9, 2017 5:56:14 GMT
- väärä järjestys leivässä (juusto tulee aina alimmaiseks ja siitä ei kiistellä) JES, HYVÄ SINÄ, OLET AIVAN OIKEASSA!
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 9, 2017 8:31:17 GMT
Rystysten rusauttelu :^) Vihaan sitä ääntä ihan irrationaalisen paljon.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 9, 2017 8:32:44 GMT
- Miehet tinderissä jotka luulee et sillä irtoo ku heti keskustelun alussa sanoo "haluisitko panna mua" ja tohon perään vielä joku sydänsilmäemoji niin KYLLÄ - Ihmiset jotka tulee sillein "ei kaikesta tartte valittaa ajattele positiivisesti!!" niinku hiljaa valitan niin paljo ku haluun - SE KUN IHMISET EI SULJE VESSAN OVEE johtuu siitä et kotona mun huone on heti vessan vieres ja jos se ovi jää auki niin kaikki aromit tulee mun huoneeseen siis hyi helv - Ihmiset jotka jatkuvasti valittaa itestään saadakseen huomioo (esim. joku joka tietää olevansa ihan hyvännäkönen "hyi kun mä oon ruma" "no etkä ooooo!!") - Kaikki jotka perustelee homovihaa jollain raamatulla voitteko vaan hypätä kaivoon - Jatkan tosta hitaasti kävelemisen teemasta et kun ihmiset kävelee LEVEENÄ JOUKKONA JOSSAIN - Se kun joku on vähän väliä jollain dieetillä ja sit yhtäkkii ne ei ookaan mut sit onki mut sit ne vaihtaaki dieettii eiku ne vaihtaaki takasin eiku ei ne enää jaksa laihduttaa eiku nyt löyty joku uus hyvä dieetti eipäs ollukaan meen takas siihen ekaan eiku- - Seksismi
En just nyt keksi muuta lmao
|
|
|
Post by Sibe on Feb 9, 2017 8:59:57 GMT
- ignooraaminen - ajatellaan, että asiat on jollakulla pahemmin > ei voi valittaa pienemmästä asiasta, joka vois itelleen kuitenkin olla isompi juttu - ei yritetä ymmärtää toisen puolta yhtään asiassa X - esimerkiksi ihminen x valittaa vaikka että en vastaa viesteihin kun laittaa niitä kerralla ehkä 20 > mulla esimerkiksi ei oo aikaa tai halua vastata snapchatin turhiin viesteihin, joita on vaikka just se 20kpl esim "minkä laitan ig" tai sellanen snäppi, missä on vaan kellonaika ja niitä sitten tuhat laitetaan. joskus mullakin voi olla muuta elämää kuin kiinnostua noista jutuista ((( - ruoan kovaääninen syöminen - muiden laatikoiminen - toi Peten mainitsema opettajien sählääminen :--D ja se ku meidän äikän opettaja aina maalaa hiirellä jotain tunnilla tms ja kun se menee aina pieleen se maalaaminen - maalaa ylimääräsiä sanoja tai osittain vain niitä sanoja, joita piti - iskelmä-radiokanavan kuuntelu ajaessa. okei se ei vaan iske muhun, mutta mun vanhemmat ainakin tahallaan kuuntelee kovaäänisesti niitä kanavia joista en tykkää, jos ollaan menossa jonnekin pidemmälle ja sit siellä kuuntelen kuulokkeilla omaa musikkia > pitää laittaa tosi kovalle että peittää radion musiikin ._.
|
|
|
Post by Arabella on Feb 9, 2017 9:05:56 GMT
SE KUN IHMISET KÄVELEE HITAASTI SUN EDESSÄ TÄMÄ NIIN PALJON en tajua miten unohin tän mut tänäänkin käytävällä mun (nauran kun kirjotin eka "mun käytävällä) eessä käveli lauma ihmisiä jotka kaikki vaan lompsotteli eteenpäin niin hitaasti et siinä ajassa mitä pääsin niiden ohitse, oisin ehtiny kiertää koko koulun kolmeen kertaan vaikka sitten ryömien meijän koulussa on niinku kaks portaikkoa sit se toinen on jotenki hirveen ahdas enkä ikinä mee sieltä ku kaikki laahustaa siinä eessä ja jotenki ihan hirveen ärsyttävää niinku jos oikeesti nouset portaita hitaammin ku minä nii sit on jo jotain pielessä
|
|