|
Post by petefromtheshop on Oct 29, 2017 21:23:19 GMT
1. Yleensä aika menee liian nopeesti mut tää vuosi sais kuluu loppuun ja äkkiä 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Mulla ei riitä motivaatio aamuisin yhtään mihinkään 4. Tykkään enemmän pähkinöistä kuin sipseistä 5. mun asuinpaikassa satoi lunta 6. Harrastan liiallista prokrastinointia 7. Kahviton elämä ei sovi minulle 8. Sellanen 70-luvun mersu ois hieno lol 9. Haluaisin muuttaa 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Magnifique on Oct 30, 2017 5:44:07 GMT
1. Tää vuosi on menny aivan liian nopeesti 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Mulla ei riitä motivaatio aamuisin yhtään mihinkään 4. Tykkään talvesta muuten mut vihaan kylmyyttä 5. mun asuinpaikassa satoi lunta 6. Harrastan liiallista prokrastinointia 7. Rakastan teetä 8. En tiiä mitä teen mun elämällä 9. Ootan joululomaa 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by adalmiia on Dec 31, 2018 9:23:54 GMT
1. 2018 oli hyvä vuosi 2. En ole koskaan omistanut iPhonea. 3. En ole syönyt ollenkaan jäätelöä tämän kuukauden aikana 4. Tykkään talvesta muuten mut vihaan kylmyyttä 5. Kirjoitan päiväkirjaa 6. Olen ujo 7. Rakastan teetä 8. Pärjään hyvin koulussa 9. Olen lukenut ainakin yhden Aleksis Kiven kirjan 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Miopod on Jan 1, 2019 2:59:56 GMT
1. 2018 oli hyvä vuosi
2. En ole koskaan omistanut iPhonea.
3. Kaipaan jo nyt joulua. 4. Tykkään talvesta jos ei mun tarvi pyöräillä pitkiä matkoja joka päivä johonki kouluun tai töihin 5. Yritän kirjoittaa päiväkirjaa
6. Olen ujo
7. Rakastan teetä
8. Pärjään hyvin koulussa (ainakin tässä koulussa mitä käyn nyt) 9. Olen lukenut ainakin yhden Aleksis Kiven kirjan
10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by swordsman on Jan 1, 2019 8:31:23 GMT
1. 2018 oli hyvä vuosi
3. Kaipaan jo nyt joulua.
4. Tykkään talvesta mutta se vois olla mun mielestä lyhyempi
5. Tykkään pelata lautapelejä, mut yleensä kukaan ei halua/ehdi pelata mun kanssa
6. Olen ujo
7. Rakastan teetä
8. Pärjään hyvin koulussa
9. Tykkään lukea klassikoita
10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Angelus on Jan 2, 2019 19:57:32 GMT
1. 2018 oli hyvä vuosi
3. Kaipaan jo nyt joulua.
4. Tykkään talvesta mutta se vois olla mun mielestä lyhyempi
5. Tykkään pelata lautapelejä, mut yleensä kukaan ei halua/ehdi pelata mun kanssa
6. Olen ujo
7. Juon mielummin teetä kuin kahvia 8. En tällä hetkellä opiskele 9. Tykkään lukea fanifiktioita aiheista FMA ja FMA & Harry Potter 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jan 4, 2019 15:16:03 GMT
1. 2018 oli hyvä vuosi 2. Olen tällä hetkellä töissä 3. Ikäkriisi painaa 4. Omistan kaksi kissaa 5. Tykkään pelata korttipelejä 6. Olen ujo 7. Juon mielummin teetä kuin kahvia 8. Opiskelut on melkein ohi 9. Tykkään tavallisesta kivennäisvedestä enemmän kuin limsasta 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Jan 5, 2019 16:30:20 GMT
1. Haluaisin kissan 2. Vuosi 2019 tarkoitti mun elämässä konkreettisia muutoksia 3. Ikäkriisi painaa 4. Tällä hetkellä mun pitäisi silittää verhot, mutta en tykkää silittämisestä 5. Tykkään pelata korttipelejä 6. Olen ujo 7. Juon mielummin teetä kuin kahvia, mutta jos tarjolla on kaakaota, otan sitä. 8. tykkäsin tosi paljon Bohemian Rhapsodysta, kun kävin katsomassa sen 9. Mulla on aivan liikaa herkkuja tällä hetkellä kotona 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by adalmiia on Jan 7, 2019 15:42:47 GMT
1. Haluaisin kissan 2. En ole koskaan seurustellut 3. Lempivärini on sininen 4. En meikkaa 5. Tykkään pelata korttipelejä 6. Olen ujo 7. Kännykkäni näyttö on haljennut 8. En ole käynyt häissä kymmeneen vuoteen 9. Mulla on aivan liikaa herkkuja tällä hetkellä kotona 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Angelus on Jul 4, 2019 17:34:39 GMT
1. En ole tällä hetkellä valmis hankkimaan lemmikkiä, koska en ole kotiutunut vielä täysin omilleni. 2. En ole koskaan seurustellut. 3. Pukeudun usein mustaan. 4. En meikkaa. 5. Olen suorittanut ammattikoulun ja ylioppilastutkinnon. 6. Olen enemmän introvertti kuin ekstrovertti. 7. Nykyinen puhelin on ollut jo 5kk käytössä. 8. Kävin häissä viime vuonna. 9. En ole juonut laisinkaan limuja vuoden alusta asti. 10. En asu Helsingissä.
|
|
|
Post by Miopod on Jul 4, 2019 17:46:50 GMT
1. En ole tällä hetkellä valmis hankkimaan lemmikkiä, koska en ole kotiutunut vielä täysin omilleni. 2. En ole koskaan seurustellut. 3. Olen kipeenä. 4. En meikkaa. 5. Olen suorittanut ylioppilastutkinnon. 6. Olen enemmän introvertti kuin ekstrovertti. 7. Pelaan yhä pokemon gota. 8. Ostin hiljattain uuden koneen. 9. En ole juonut laisinkaan limuja vuoden alusta asti. 10. En asu Helsingissä.
p.s voisko joku nyt muuttaa sinne helsinkiin et saatais toi kymppi vaihdettua :'DDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jul 6, 2019 16:57:39 GMT
1. Haluan devon rex -kissan 2. Mun viisaudenhampaat aiheuttaa tuskaa 3. Valmistuin ammatilliseen tutkintoon 4. En osaa käyttää värejä meikatessa 5. Olen suorittanut ylioppilastutkinnon 6. Olen enemmän introvertti kuin ekstrovertti 7. Mun kissa on kauhea herkkuperse 8. Oon addiktoitunu simsiin 9. Rakastan karpalomehua 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Jul 20, 2019 9:12:02 GMT
1. Haluaisin lähteä uimaan 2. Mun viisaudenhampaat aiheuttaa tuskaa 3. Olin kesätöissä tänä kesänä 4. Aion mennä katsomaan Spiderman Far from home -elokuvan 5. Olen suorittanut ylioppilastutkinnon 6. Olen enemmän introvertti kuin ekstrovertti 7. Heräsin tänään aikaisin 8. Oon addiktoitunu simsiin 9. Meen ens viikolla Ed Sheeranin keikalle 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Trixie™ on Jul 20, 2019 11:44:44 GMT
1. Haluaisin lähteä uimaan 2. En oo käyny hammaslääkärissä liian pitkään aikaan 3. Mulla on mekko päällä 4. Mun piti tehdä pihatöitä mutta ulkona on liian kuuma 5. Olen suorittanut ylioppilastutkinnon 6. Mökkihöperöidyn jos en puhu ihmisille vuorokauteen 7. Kissat herätti mut tänään 8. Kirjotan näitä kympistä ykköseen koska mun prioriteetti oli faktassa 10 9. En oo ollu keikalla aikoihin ja haluisin hirveesti kunnon klubikeikalle 10. Terminoin tän faktan ap-voimillani
|
|
|
Post by Angelus on Jul 21, 2019 14:16:11 GMT
1. En oo uinut ainakaan kuuteen vuoteen. 2. Kävin hammaslääkärissä joskus tässä vuoden sisällä. 3. Pidin viimeksi mekkoa serkkujen ylioppilasjuhlissa. 4. Pesin tänään koneellisen pyykkiä. 5. Olen suorittanut ylioppilastutkinnon ja ammattikoulun. 6. Pidän elokuun puolella loman. 7. Kokosin tänään pyykkitelineen. 8. Olen testannut meressä olevaa karuselliä. 9. Lasiesineet on kivoja. 10. Mulla on negatiivinen veriryhmä.
|
|