|
Post by Miopod on Jul 6, 2017 21:50:42 GMT
Mun kaktus on ihan vauva. Hommasin semmosen just ekaa kertaa kymmeneen vuoteen. Mulla oli niitä pienempänä vaikka kuinka paljo mut ne kuihtui ja kuoli kaikki ( Osa ihmisistä ku sano et sitä pitää kastella semmonen ruokalusikallinen vettä kerran viikossa ja osa väitti että kerran kuukaudessa. Kokeilin molempia eri kaktuksilla ja kuoli silti. Tosin voi olla et se johtu siitä et mun kaktukset ei ollu kauheen valosalla paikalla. Tähän uuteen paistaa suoraan aamuaurinko monta tuntia ja sit loppupäivän se joutuu pärjään sit vaan tavallisella päivänvalolla. Yritän kastella sitä kerran viikossa nyt ja kattoo miten se pärjää. +KIITOS samoin aww. mutta ää voi ei ( kerro projektista!! koska haluun tietää uskallanko sellasen tosiaa hommata + KIITOS :3 Kuukausi myöhemmin mun kaktus voi hyvin ja on nyt kasvattanu jonkisortin oksia ympärilleen :DD Suihkauttelen sitä suihkepullolla kerran viikossa.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 14, 2017 13:30:55 GMT
aww. mutta ää voi ei ( kerro projektista!! koska haluun tietää uskallanko sellasen tosiaa hommata + KIITOS :3 Kuukausi myöhemmin mun kaktus voi hyvin ja on nyt kasvattanu jonkisortin oksia ympärilleen :DD Suihkauttelen sitä suihkepullolla kerran viikossa. Ooh, kuulostaapa hyvältä!
|
|
|
Post by Miopod on Sept 28, 2017 0:33:57 GMT
//lmao missävälis tääki käänty kaktuskeskusteluksi :''D
1. Tykkään fiktiossa surullisista ja dramaattisista teemoista ja aiheista 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Odotan joulua. 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Tykkään pelata Overwatchia. 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. Haluan koiran. 9. Oon ollu joskus tosi obsessoitunu Titaniciin. (enkä välttämättä siihen elokuvaan vaan ihan koko laivaan) 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Sept 30, 2017 10:28:33 GMT
1. Tykkään fiktiossa surullisista ja dramaattisista teemoista ja aiheista 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Odotan joulua 4. Tykkään käydä kirjastossa, vaikka käynkin siellä harvoin 5. Oon tosi nirso kaiken kuluttamani median suhteen 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. Haluan kissan 9. Oon viime aikoina järkyttänyt itseäni faktoilla Pohjois-Koreasta 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Hermeliini on Oct 6, 2017 12:24:59 GMT
1. Oon niin kiitollinen mun ihanista nettiystävistä ♡ 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Odotan joulua 4. Tykkään käydä kirjastossa, ja käynkin siellä joka koulupäivä 5. Oon addiktoitunut edes jollain tasolla mun puhelimeen 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. Haluan kissan 9. Haluan ehdottomasti käydä elämäni aikana Hollannissa ja Irlannissa 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 6, 2017 12:30:41 GMT
(apua ehit siihen väliin :DDD)
1. Oon niin kiitollinen mun ihanista nettiystävistä ♡ 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Odotan uutta vuotta 4...Mulla on tällä hetkellä lainauskielto kirjastoon 5. Vietän usein kännykällä liikaa aikaa mut en silti koe olevani addiktoitunut siihen 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. Haluan kissan 9. Oon viime aikoina halunnu ostaa aivan liian monta asiaa 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Oct 15, 2017 18:26:19 GMT
1. Oon niin kiitollinen mun ihanista nettiystävistä ♡ 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Odotan uutta vuotta 4. mulla on tällä hetkellä kirjastosta lainassa vissiin vaan seittemän kirjaa 5. Vietän usein kännykällä liikaa aikaa mut en silti koe olevani addiktoitunut siihen 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. Haluan kissan 9. Oon viime aikoina halunnu ostaa aivan liian monta asiaa 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Miopod on Oct 16, 2017 17:36:50 GMT
1. Oon niin kiitollinen mun ihanista nettiystävistä ♡ 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Odotan JOULUA 4. Pete mullaki on lainauskielto kirjastoon!! 5. Mua väsyttää just nyt aika paljon. 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. Haluan koiran 9. Oon viime aikoina halunnu ostaa aivan liian monta asiaa 10. En asu Helsingissä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 17, 2017 11:27:02 GMT
1. Oon niin kiitollinen mun ihanista nettiystävistä ♡ 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Odotan JOULUA 4. Maalaan mieluummin ku piirrän 5. Mua väsyttää just nyt aika paljon. 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. En tiiä haluanko lemmikin 9. Oon viime aikoina halunnu ostaa aivan liian monta asiaa 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Oct 17, 2017 23:08:12 GMT
1. Oon niin kiitollinen mun ihanista nettiystävistä ♡ 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Mulla ei oo enää lainauskieltoo kirjastoon (sori mipsu en voi samaistuu enää kärsimykseesi 8(( ) 4. saan liian usein Loistavia ideoita joita en kuitenkaan sit koskaan jaksa toteuttaa lol 5. mua ei väsytä vaikka ehkä pitäs 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. Haluan lemmikiks karvattoman kissan, kameleontin, laaman, aksolotlin ja variksen 9. Mulla on kerrankin jotain suunnitelmia lomalle!! 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Magnifique on Oct 19, 2017 12:52:46 GMT
1. Oon niin kiitollinen mun ihanista nettiystävistä ♡ 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Vietän syyslomaani tällä hetkellä 4. saan liian usein Loistavia ideoita joita en kuitenkaan sit koskaan jaksa toteuttaa lol 5. mua ei väsytä vaikka ehkä pitäs 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. Tykkään kuunnella musiikkia 9. Mulla on kerrankin jotain suunnitelmia lomalle!! 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by adalmiia on Oct 22, 2017 10:08:09 GMT
1. Oon matkustanut ulkomaille viimeks yli 5 vuotta sitten 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Vietän syyslomaani tällä hetkellä 4. saan liian usein Loistavia ideoita joita en kuitenkaan sit koskaan jaksa toteuttaa lol 5. oon lukiossa 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. tee on hyvää 8. Tykkään kuunnella musiikkia 9. en omista kissaa 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by swordsman on Oct 22, 2017 11:21:46 GMT
1. Teen yleensä ainakin yhen ulkomaanmatkan vuodessa 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Vietän syyslomaani tällä hetkellä 4. saan liian usein Loistavia ideoita joita en kuitenkaan sit koskaan jaksa toteuttaa lol 5. Asun aika pienessä kaupungissa 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. tee on hyvää 8. Tykkään kuunnella musiikkia 9. en omista kissaa 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Angelus on Oct 22, 2017 19:27:54 GMT
1. Vuosi on kulunut taas liian nopeasti 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Sain vastikään vakituisen työpaikan 4. Saan liian usein loistavia ideoita joita en kuitenkaan sit koskaan jaksa toteuttaa lol 5. Asun aika pienessä kaupungissa 6. Tykkään eniten salmiakista 7. En ole vieläkään oppinut juomaan kahvia 8. Tykkään Chrysleristä automerkkinä 9. Suunnitelmissa vaihtaa autoa taas hieman isompaan malliin 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Oct 27, 2017 17:21:15 GMT
1. Vuosi on kulunut taas liian nopeasti 2. Haluaisin lukea enemmän 3. En pidä yliopiston itsenäisten tehtävien määrästä 4. mun lempisipsejä on ehkä tortillasipsit tai hearts-sipsit! 5. mun asuinpaikassa satoi lunta 6. Harrastan liiallista prokrastinointia 7. En ole vieläkään oppinut juomaan kahvia 8. Mustangit on hienoja autoja ! 9. Muutan lähiaikoina 10. En asu Helsingissä
|
|