|
Post by adalmiia on May 24, 2017 8:51:09 GMT
1. Oon taitavasti ollu melkeen kuukauden tekemättä mitään 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Nukuin viime yönä yli 9 tuntia 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Mun kengännumero on 40 6. En tykkää useimmista keitoista 7. Mun kädet on usein kylmät 8. Mun kännykkä on yli vuoden vanha 9. Mulla ei ole omaa polkupyörää tällä hetkellä 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Miopod on May 24, 2017 10:08:09 GMT
1. Oon jo alottanu kesätyöt. 2. Haluaisin lukea enemmän
3. Ampparit ei pelota mua niin paljoa. 4. Tykkään käydä kirjastossa
5. Mun kengännumero on 42 6. En tykkää useimmista keitoista
7. Tykkään pelata simssiä. 8. Mun kännykkä on melkein vuoden vanha
9. Mulla ei ole omaa polkupyörää tällä hetkellä
10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2017 20:52:30 GMT
1. Oon jo alottanu kesälaiskottelut 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Ampparit ei pelota mua niin paljoa. 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Mun kengännumero on 39 6. Voisin syödä loppuelämäni pelkkiä täytettyjä patonkeja 7. Tykkään pelata simssiä (tosin en tykkää siitä että tykkään siitä, vie liikaa aikaa) 8. Mun kännykkä on vielä aika vauva ilman mitään dramaattisia taistelujälkiä 9. Mun pyörä on rikki 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Hermeliini on May 29, 2017 18:14:34 GMT
1. Oon joutunu siivoamaan liikaa siskon ylppäreiden takia 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Ampparin nähdessäni juoksen kiljuen pois 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Mun kengännumero on 38 6. Voisin syödä loppuelämäni vain suklaata 7. Tykkään pelata simssiä 8. Mun kännykkä on mun enon vanha 9. En oo pyöräilly varmaan vuoteen 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Magnifique on May 29, 2017 19:27:30 GMT
1. Oon joutunu siivoamaan liikaa siskon ylppäreiden takia 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Ampparin nähdessäni juoksen kiljuen pois 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Mun kengännumero on 38 6. Voisin syödä loppuelämäni vain suklaata 7. Tykkään pelata simssiä 8. Mun kännykkä on alle vuoden vanha 9. Pyöräilen joka päivä kouluun 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Hermeliini on May 31, 2017 18:26:04 GMT
1. Oon joutunu siivoamaan liikaa siskon ylppäreiden takia 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Ampparin nähdessäni juoksen kiljuen pois 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Mun kengännumero on 38 6. Voisin syödä loppuelämäni vain suklaata 7. Tykkään pelata simssiä 8. Mulla on elämäni aikana ollu noin 7 puhelinta 9. Meen kouluun koulutaksilla 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Jun 4, 2017 17:18:04 GMT
1. valmistuin eilen ylioppilaaksi 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Ampparin nähdessäni juoksen kiljuen pois (lol) 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Mun kengännumero on 39 6. tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. olen käyttänyt uutta puhelintani sellaiset 1,5 kk ja tykkään! 9. olen aloittanut jo kesätyöni 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Miopod on Jun 4, 2017 21:31:44 GMT
1. valmistuin eilen ylioppilaaksi 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Mulla on kaktus 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Mun kengännumero on 42 6. tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. En juo. 9. olen aloittanut jo kesätyöni 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2017 10:35:17 GMT
1. valmistuin eilen ylioppilaaksi2. Haluaisin lukea enemmän3. Mulla on kaktus 4. Tykkään käydä kirjastossa5. Mun kengännumero on 42 6. tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano7. Tykkään pelata simssiä8. En juo. 9. olen aloittanut jo kesätyöni10. En asu Helsingissä mulla on melkein kaikki samat ku sulla, vitonen tosiaan eri ja kasi, mutta myös kolme - haluan silti kaktuksen ;____;; miten niitä edes hoidetaan, voiko ne kuivua tai homehtua tämä on tärkeä kysymys, että uskallanko sitten ostaa semmosen muuttaessani pois + onnea myöhässä toveri ylioppilaaksi pääsemisestä! <3
|
|
|
Post by Miopod on Jun 13, 2017 13:37:59 GMT
1. valmistuin eilen ylioppilaaksi2. Haluaisin lukea enemmän3. Mulla on kaktus 4. Tykkään käydä kirjastossa5. Mun kengännumero on 42 6. tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano7. Tykkään pelata simssiä8. En juo. 9. olen aloittanut jo kesätyöni10. En asu Helsingissä mulla on melkein kaikki samat ku sulla, vitonen tosiaan eri ja kasi, mutta myös kolme - haluan silti kaktuksen ;____;; miten niitä edes hoidetaan, voiko ne kuivua tai homehtua tämä on tärkeä kysymys, että uskallanko sitten ostaa semmosen muuttaessani pois + onnea myöhässä toveri ylioppilaaksi pääsemisestä! <3 Mun kaktus on ihan vauva. Hommasin semmosen just ekaa kertaa kymmeneen vuoteen. Mulla oli niitä pienempänä vaikka kuinka paljo mut ne kuihtui ja kuoli kaikki ( Osa ihmisistä ku sano et sitä pitää kastella semmonen ruokalusikallinen vettä kerran viikossa ja osa väitti että kerran kuukaudessa. Kokeilin molempia eri kaktuksilla ja kuoli silti. Tosin voi olla et se johtu siitä et mun kaktukset ei ollu kauheen valosalla paikalla. Tähän uuteen paistaa suoraan aamuaurinko monta tuntia ja sit loppupäivän se joutuu pärjään sit vaan tavallisella päivänvalolla. Yritän kastella sitä kerran viikossa nyt ja kattoo miten se pärjää. +KIITOS samoin
|
|
|
Post by Jp on Jun 13, 2017 14:28:43 GMT
1. valmistuin eilen ylioppilaaksi2. Haluaisin lukea enemmän3. Mulla on kaktus 4. Tykkään käydä kirjastossa5. Mun kengännumero on 42 6. tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano7. Tykkään pelata simssiä8. En juo. 9. olen aloittanut jo kesätyöni10. En asu Helsingissä 1. Olen 18 2.Haluaisin lukea enemmän 3.Mulla on koira 4.Tykkään käydä kirjastossa 5.Mun kengännumero on 36 6.tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano. 7.Tykkään pelata simssiä 8.En juo 9.Olen aloittanut jo kesätyöni 10.En asu Helsingissä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 13, 2017 17:11:02 GMT
mulla on melkein kaikki samat ku sulla, vitonen tosiaan eri ja kasi, mutta myös kolme - haluan silti kaktuksen ;____;; miten niitä edes hoidetaan, voiko ne kuivua tai homehtua tämä on tärkeä kysymys, että uskallanko sitten ostaa semmosen muuttaessani pois + onnea myöhässä toveri ylioppilaaksi pääsemisestä! <3 Mun kaktus on ihan vauva. Hommasin semmosen just ekaa kertaa kymmeneen vuoteen. Mulla oli niitä pienempänä vaikka kuinka paljo mut ne kuihtui ja kuoli kaikki ( Osa ihmisistä ku sano et sitä pitää kastella semmonen ruokalusikallinen vettä kerran viikossa ja osa väitti että kerran kuukaudessa. Kokeilin molempia eri kaktuksilla ja kuoli silti. Tosin voi olla et se johtu siitä et mun kaktukset ei ollu kauheen valosalla paikalla. Tähän uuteen paistaa suoraan aamuaurinko monta tuntia ja sit loppupäivän se joutuu pärjään sit vaan tavallisella päivänvalolla. Yritän kastella sitä kerran viikossa nyt ja kattoo miten se pärjää. +KIITOS samoin mä annoin mun kaverille kaktuksen kun pelkäsin että tappaisin sen ite niin se ei oo kuulemma kastellu sitä ollenkaan, se on vaan pitäny sitä sellasen pyöreen lasijutun sisällä missä kosteus varmaa pysyy paremmin mut se on yhä elossa :oo jaja meillä on ihan minivauvakaktuksia, sellasia pikkurillin kynnen kokosia kun äiti istutti niitä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 23, 2017 19:30:30 GMT
1. Tykkään fiktiossa surullisista ja dramaattisista teemoista ja aiheista 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Haluaisin osata montaa eri kieltä, mutten jaksa opiskella 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Haluaisin olla jo työelämässä 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. Haluan kissan 9. Olen aloittanut jo kesätyöni 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2017 14:04:29 GMT
mulla on melkein kaikki samat ku sulla, vitonen tosiaan eri ja kasi, mutta myös kolme - haluan silti kaktuksen ;____;; miten niitä edes hoidetaan, voiko ne kuivua tai homehtua tämä on tärkeä kysymys, että uskallanko sitten ostaa semmosen muuttaessani pois + onnea myöhässä toveri ylioppilaaksi pääsemisestä! <3 Mun kaktus on ihan vauva. Hommasin semmosen just ekaa kertaa kymmeneen vuoteen. Mulla oli niitä pienempänä vaikka kuinka paljo mut ne kuihtui ja kuoli kaikki ( Osa ihmisistä ku sano et sitä pitää kastella semmonen ruokalusikallinen vettä kerran viikossa ja osa väitti että kerran kuukaudessa. Kokeilin molempia eri kaktuksilla ja kuoli silti. Tosin voi olla et se johtu siitä et mun kaktukset ei ollu kauheen valosalla paikalla. Tähän uuteen paistaa suoraan aamuaurinko monta tuntia ja sit loppupäivän se joutuu pärjään sit vaan tavallisella päivänvalolla. Yritän kastella sitä kerran viikossa nyt ja kattoo miten se pärjää. +KIITOS samoin aww. mutta ää voi ei ( kerro projektista!! koska haluun tietää uskallanko sellasen tosiaa hommata + KIITOS :3
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2017 14:05:48 GMT
1. Tykkään fiktiossa surullisista ja dramaattisista teemoista ja aiheista 2. Haluaisin lukea enemmän 3. osaan viittä kieltä kunnolla 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Haluaisin olla jo työelämässä (samaan aikaan joo, mutta tavallaan eii, koska en ehkä pärjäis?) 6. Tykkään suklaasta, mutta usein mulle tulee sitä nauttiessani jano 7. Tykkään pelata simssiä 8. Haluan kissan 9. Olen aloittanut jo kesätyöni 10. En asu Helsingissä
|
|