|
Post by marrasaamu on Mar 22, 2017 19:01:27 GMT
1. haluan jo huhtikuun 2. tekisi mieli sipsiä 3. tykkään askarrella, tehdä käsitöitä ja kaikkia kivoja diy-juttuja 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Haluaisin istuttaa mun keittiön ikkunalaudalle yrttejä 6. Iittalan Kastehelmi-astiat on kauniita 7. en jaksais opiskella just nyt 8. voisipa vain nukkua 9. Pulla on parasta korvapuustina tai voisilmällisenä 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Angelus on Mar 22, 2017 20:18:18 GMT
1. Kuukausi meni yllättävän nopeasti 2. Pakkasin tänään sarjakuvia pahvilaatikoihin ja huomasin, että Korkeajännityksiä oli kerääntynyt kahden ison pahvilaatikon verran 3. tykkään askarrella, tehdä käsitöitä ja kaikkia kivoja diy-juttuja 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. keittiössä ei ole ikkunalautaa 6. Tapio Wirkkalan Ultima Thule-astiat on kauniita 7. Huomenna yritän löytää yhden tietyn Salvador Dalin 8. Vadelmalimonadit on kirpeitä (etenkin jääkylmänä) 9. Pulla on parasta korvapuustina tai voisilmällisenä 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 23, 2017 19:13:02 GMT
1. Kuukausi meni yllättävän nopeasti
2. En aio ryhtyä yrittäjäksi ehkä ikinä 3. tykkään askarrella, tehdä käsitöitä ja kaikkia kivoja diy-juttuja 4. Tykkään käydä kirjastossa
5. Vanhat talot on sympaattisempia, kauniimpia ja kiinnostavampia kuin uudet 6. Tapio Wirkkalan Ultima Thule -astiat on kauniita
7. Pidän muustakin suomalaisesta käyttölasista 8. Olisinpa kissa 9. Pulla on parasta korvapuustina tai voisilmällisenä 10. En asu HelsingissäAngelus omg säkin tykkäät Ultima Thulesta! Mulla on kermakko ja sokerikko sitä sarjaa :--)
|
|
|
Post by Miopod on Mar 23, 2017 22:45:47 GMT
1. Kuukausi meni yllättävän nopeasti 2. En aio ryhtyä yrittäjäksi ehkä ikinä 3. Mainosten jako kerrostaloihin on kauheeta. 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Vanhat talot on sympaattisempia, kauniimpia ja kiinnostavampia kuin uudet 6. Aku Ankka on mun sankari. 7. Samoin Roope Ankka 8. Mulla on ainaki kolme semmosta cocacola lasi joka on tullu mäkkäriaterian ohessa 9. Mä unohdin kokonaan et oon tomaatille allerginen ja söin tomaattia ja nyt mun kieli on tulessa. 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Mar 24, 2017 19:01:48 GMT
1. Kuukausi meni yllättävän nopeasti2. voisin ihan hyvin ryhtyä yrittäjäksi, se kiinnostais tosi kovin (opiskellut kuitenkin siihen painottuvalla erityislinjalla lukiossakin haha) 3. tykkään tästä Robinin uuden biisin Hula hula -tunnelmasta - tulee kesänen olo 4. Tykkään käydä kirjastossa5. Vanhat talot on sympaattisempia, kauniimpia ja kiinnostavampia kuin uudet6. rakastan venäjän kieltä todella todella kovasti 7. joskus aiemmin oisin voinu sanoa Aku Ankan ja Roope Ankan mun sankareiksi, mutten ole lukenut pitkään aikaan taskareita :-( 8. mun selkään sattuu 9. lukio on ihan JUST purkissa jee :-3 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Hermeliini on Mar 25, 2017 18:12:08 GMT
1. mulla on tänään kolmas nimipäivä ikinä 2. mulla oli tämä viikko TETtiä 3. odotan sitä hetkeä, kun päästään valitsemaan ysille valinnaisaineet 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Vanhat talot on sympaattisempia ja kauniimpia kuin uudet ainakin jossain määrin 6. rakastan espanjan kieltä todella todella kovasti 7. luin viimeksi jotain lehteä ehkä puoli vuotta sitten, kun demin tilaus loppu 8. näen huomenna mun kaveria 'pitkästä' aikaa 9. mulla on liikaa kouluhommia, joita en oo edes vielä aloittanut 10. En asu Helsingissä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 26, 2017 7:25:01 GMT
1. Oon laiska 2. Oon koukussa moneen sarjaan 3. odotan sitä hetkeä, kun päästään valitsemaan ens vuoden kurssit 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Ahdistaa astua esim. laattojen reunojen päälle 6. Näin eilen kaveria 7. Kohta alkaa koeviikko 8. En jaksa lihavoida faktoja, jotka pätee muhun edelliseltä (varsinkaan puhelimella) 9. mulla on liikaa kouluhommia, joita en oo edes vielä aloittanut 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 26, 2017 8:03:10 GMT
1. Musiikki on parasta elävänä 2. Haluaisin lukea enemmän 3. odotan sitä hetkeä, kun päästään valitsemaan ens vuoden kurssit 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Mulla ei ole kevääseen sopivia kenkiä 6. Näin eilen kaveria 7. Mun kädet on usein kylmät 8. Tykkään leipoa mutta en laittaa ruokaa 9. mulla on liikaa kouluhommia, joita en oo edes vielä aloittanut 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Mar 29, 2017 7:58:59 GMT
1. Musiikki on parasta elävänä 2. Haluaisin lukea enemmän 3. kuumottelen koko yliopistoasiaa, apua 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. tekis mieli ostaa uudet kengät, vaikka mulla onkin kahdet converset + lenkkarit + uudet nilkkurit :I 6. Näin eilen kaveria 7. Mun kädet on usein kylmät 8. Tykkään leipoa mutta en laittaa ruokaa 9. mulla ei ole kouluhommia, muuta kun yksi kurssi pitää saada suoritetuks 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Miopod on Mar 29, 2017 18:42:51 GMT
1. Söin just makkaraa. 2. Haluaisin lukea enemmän 3. kuumottelen koko yliopistoasiaa, apua 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Soitin tänään kitaraa. 6. Aion syödä pullaa tänään. 7. Mun kädet on usein kylmät 8. Tykkään leipoa ja laitaa ruokaa 9. mulla ei ole kouluhommia, muuta kun yksi kurssi pitää saada suoritetuks 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Hermeliini on Mar 29, 2017 20:43:19 GMT
1. Mulla on huomenna hissan koe 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Meillä on nyt valittavana valinnaisaineet ysille 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Mulla on ponilakanat 6. Aioin käydä ajoissa nukkumaan, mutta hups 7. Mun kädet on usein kylmät 8. Tykkään enemmän syömisosiosta leipomisen jälkeen 9. En saa aikasiksi aloitettua kouluprojekteja 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 31, 2017 11:12:53 GMT
1. Mulla on maanantaina ruotsin koe 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Oon ollu kolme viikkoa poissa koulusta 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Rakastan muumeja 6. Mun tumblr-addiktio on laantunut 7. Mun kädet on usein kylmät 8. Tykkään enemmän syömisosiosta leipomisen jälkeen 9. En saa aikasiksi aloitettua kouluprojekteja 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Mar 31, 2017 15:19:21 GMT
1. polveen sattuu 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Oon ollu kolme viikkoa poissa koulusta (jos lasketaan se, että ei oo ollu koulua kun lukuloma + kirjotukset lol) 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. tykkään muumeista, mutta en voi ehkä sanoa rakastavani niitä (juon kyllä aina muumimukista ja lakanatki muumia) 6. Mun tumblr-addiktio on alkanut 7. Mun kädet on usein kylmät 8. Tykkään enemmän syömisosiosta leipomisen jälkeen 9. En saa aikasiksi aloitettua kouluprojekteja 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Hermeliini on Apr 1, 2017 20:55:29 GMT
1. Mulla koskee yleensä joka päivä edes yhteen niveleen 2. Haluaisin lukea enemmän 3. Meiän luokanvalvoja jättää meiät 3 viikoksi sijaisen opetettavaksi, josta kukaan ei pidä ja lähtee ite lomalle 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. tykkään muumeista, mutta en voi ehkä sanoa rakastavani niitä (juon kyllä aina muumimukista ja lakanatki muumia) 6. Mulla on nuttura atm 7. Mun kädet on usein kylmät 8. Tykkään enemmän syömisosiosta leipomisen jälkeen 9. En saa aikasiksi aloitettua kouluprojekteja 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Trixie™ on May 22, 2017 16:05:36 GMT
1. Oon taitavasti ollu melkeen kuukauden tekemättä mitään 2. Haluaisin lukea enemmän 3. En oo avannu säpoo viikkoon 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Mul on atm muumipeitto mut se on ihan tyhmä 6. Mulla on siilitukka 7. Mun kädet on usein kylmät 8. Unohdan joskus syödä 9. Oon ollu viimeaikoina tosi morbit enkä tykkää siitä yhtään, miks ahdistun aina keväisin? 10. En asu Helsingissä
|
|