Tonttumato
Tonttukissa
http://en.virtualpopstar.com/vote/Tonttumato/
|
Post by Tonttumato on Mar 2, 2017 21:27:52 GMT
1. olen vieläkin hereillä ja koneella vaikka sanoin meneväni nukkumaan tunti sitten 2. kaikki luulevat minua joko 12-15 vuotiaaksi (ulkonäön ja typerien juttujen perusteella) tai 21 vuotiaaksi (lähinnä töissä). En ole kumpaakaan 3. valmistun media-alan ammattilaiseksi, mutta työskentelisin mieluummin raksalla 4. pidän hyvin, hyvin paljon soturikissoista 5. lempinimeni on blib 6. usein sanon olevani kiireinen, mutta oikeasti syön ja katson netlixiä 7. haluaisin roolipelata, mutta en ole löytänyt mitään aktiivista paikkaa, jossa ei tarvitsisi kirjoittaa viidessä minuutissa novelleja rooleiksi 8. mistä päästään tähän: i miss you gosu 9. aivoni käyvät ylikierroksilla 10. miusta tuntuu että aiemmat fakta viestiasiat on kirjoittanut sama ihminen, enkä kuulu joukkoon
kehkeh
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 3, 2017 8:28:20 GMT
1. Otin tänään vapaapäivän 2. Mun sisko täyttää kohta 20, saan varmaan taas leikillisen ikäkriisin, tsk tsk 3. Oisin ihan mielelläni ikiopiskelija, just nyt työelämä ei kiinnosta yhtään 4. Alotan kandiprojektin maanantaina 5. Tykkään asua yksin 6. Usein sanon olevani kiireinen, mutta oikeasti syön ja katson netlixiä 7. Vietän hirveesti aikaa ryystämässä kahvia opiskelijahuoneella 8. Tldr on varmaan mun suosikkipalananen internetslangia 9. Aivoni käyvät ylikierroksilla 10. Olin aikoinani kunnon edgelord uniikki yömönkijäinen
|
|
|
Post by Magnifique on Mar 3, 2017 16:05:39 GMT
1. Mulla alko hiihtoloma tänään 2. Täytän tässä kuussa 16 vuotta 3. Oon ikionnellinen ja erittäin surullinen kun pääsen peruskoulusta 4. Mulla on irtokarkkeja mut en voi syödä niitä kun ne on huomiselle 5. Tykkään olla kotona yksin 6. Usein sanon olevani kiireinen, mutta oikeasti syön ja katson youtubea 7. Tykkään muumilimsasta (mulla on sitäki mut seki on huomiselle ) 8. Aattelen paljon englanniks vaikka teenki kaiken suomeks 9. Aivoni käyvät ylikierroksilla 10. Oon väsyny
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 5, 2017 18:43:40 GMT
1. Oispa kevät 2. Tykkään ostaa cd-levyjä 3. Tahtoisin hankkia kansallispuvun 4. Leipominen on mukavaa 5. Tykkään olla kotona yksin 6. Usein sanon olevani kiireinen, mutta oikeasti en tee mitään 7. Kynttilöitä on kiva polttaa 8. Oon vähän kielioppinatsi 9. Mulla on liian vähän tauluja 10. Oon väsyny
|
|
|
Post by Miopod on Mar 5, 2017 22:38:48 GMT
1. Mun mielestä nyt on jo kevät. 2. Tykkään ostaa cd-levyjä 3. Mulla tulee Trixiestä mieleen aina Lady Gaga tai Lady Gagasta mieleen Trixie™ enkä yhtää tiä miks 4. Leipominen on mukavaa 5. Tykkään olla kotona yksin 6. Usein sanon olevani kiireinen, mutta oikeasti en tee mitään 7. Kynttilöitä on kiva polttaa 8. Pelaan yhä aktiivisesti Pokemon Go:ta 9. Mulla on liian vähän tauluja 10. Oon väsyny
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 5, 2017 23:05:40 GMT
3. Mulla tulee Trixiestä mieleen aina Lady Gaga tai Lady Gagasta mieleen Trixie™ enkä yhtää tiä miks Lady Gaga on salee joku wnb-Trixie 1. Mun mielestä nyt on jo kevät 2. Onnistun aina rikkoo cd-levyjen kotelot 3. Tai oikeestaan onnistun rikkoo aina kaiken 4. Leipominen on mukavaa 5. Tykkään olla kotona yksin 6. Usein sanon olevani kiireinen, mutta oikeasti en tee mitään 7. Tykkään käydä kirppareilla 8. Haluaisin pelata taas aktiivisesti Pokemon Go:ta 9. Mulla on liian vähän tauluja 10. En oo tarpeeks väsynyt saadakseni unta
|
|
|
Post by Sibe on Mar 7, 2017 14:44:29 GMT
1. Mun mielestä nyt on jo kevät 2. Onnistun aika usein rikkomaan cd-levyjen kotelot 3. Tai oikeestaan onnistun rikkoo aina kaiken 4. Leipominen on mukavaa 5. Tykkään olla kotona yksin 6. Usein sanon olevani kiireinen, mutta oikeasti en tee mitään/saa mitään aikaisiksi mitä pitäisi 7. Tykkään käydä kirppareilla 8. pelottaa, saanko ylioppilaslakkia 9. Mulla on liian vähän tauluja 10. oon sairaan väsynyt, vaikka nukuinkin viime yönä sen about 8 tuntia
// oon aika samanlainen selkeesti Peten kanssa :---D
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 8, 2017 18:13:57 GMT
3. Mulla tulee Trixiestä mieleen aina Lady Gaga tai Lady Gagasta mieleen Trixie™ enkä yhtää tiä miks Omg yaas :^D gaga on mun suosikki moderneista poptähdistä 1. Tykkään teemajuhlista 2. Tomaattikeitto on herkullista 3. Kävelen tähän vuodenaikaan ihan naurettavan varovaisesti ku olen varma että lennän muuten kumoon 4. Leipominen on mukavaa5. Musta on tosi awkwardia olla yksin porukoiden kotona 6. Usein sanon olevani kiireinen, mutta oikeasti en tee mitään/saa mitään aikaisiksi mitä pitäisi 7. Tykkään käydä kirppareilla8. Oon hukannu mun ylioppilaslakin 9. Ostin joulun jälkeen kolme uutta taulua 10. Mun on nyt kahtena päivänä heränny superaikaisin ja kaikki on kauheaa
|
|
|
Post by Jp on Mar 9, 2017 7:31:58 GMT
1.Pelaan pokemon Go:ta 2.Aloitin toissapäivänä 3.Odotan ihmisten roolipelauksia 4.Tykkään käydä kirjastossa 5. Ja viihdyn siellä vähintään tunnin 6. Olen 18 7. Mutta mulla ei ole papereita todistaa sitä 8. Nukuin 8 tuntia viimeyönä 9. Silti tunnen itseni pirteäksi 10. En asu Helsingissä 11. Voisin kirjoittaa näitä faktoja enemmänkin. 12. Usein sanon olevani kiireinen, mutta oikeasti en tee mitään/saa mitään aikaisiksi mitä pitäisi
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 9, 2017 22:18:44 GMT
Jp lue säännöt uudestaan, nyt meni vähän pieleen ;^)
1. Pelaan pokemon Go:ta 2. Karaoke on hauskaa 3. En jaksa draamaa 4.Tykkään käydä kirjastossa 5. Boldaan nää paikkansa pitävät faktat, ne korostuu kivasti 6. Oon yli 20 lol 7. Mul oli tosi työteliäs viikko 8. Yliarvioin usein toleranssini 9. Meen nuq just hetikohta 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by marrasaamu on Mar 10, 2017 13:47:01 GMT
1. Tykkään tehdä käsitöitä 2. Mulla on liian monta koulutehtävää rästissä 3. En jaksa draamaa 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Boldaan nää paikkansa pitävät faktat, ne korostuu kivasti (ja muidenkin pitäis boldata nämä!) 6. Varikset on mun mielestä jotenkin tosi sympaattisia lintuja 7. Mul oli tosi työteliäs viikko 8. Mulla on flunssa 9. Tykkään levykaupoista 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Mar 10, 2017 16:19:10 GMT
1. mulla on ollut oikeestaan aika hyvä päivä tänään 2. osaan ehkä jotenkin ruotsia jee ! 3. En jaksa draamaa 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Boldaan nää paikkansa pitävät faktat, ne korostuu kivasti (ja muidenkin pitäis boldata nämä!) 6. tekisi mieli leipoa jotain hyvää 7. en jaksais opiskella just nyt, vaikka mun portfolio onkin kohta tehty 8. katsoin Solsidanin kauden 4 loppuun tänään :-D 9. mun kädet kuivuu tosi helposti 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Mar 11, 2017 14:16:40 GMT
1. mulla on ollut oikeestaan aika hyvä päivä tänään 2. oon toivoton ruotsissa 3. En jaksa draamaa (..sillon kun se koskee mua) 4. Tykkään käydä kirjastossa (...sillon kun mulle ei oo kertyny myöhästymismaksuja enemmän mitä velkaa suomen valtiolle) 5. Ok alan boldaa nää teidän mieliks 6. tekisi mieli leipoa jotain hyvää 7. en jaksais opiskella just nyt 8. en oo varmaan ikinä kattonut solsidania 9. haluun nähä kaikki maailman kulttileffat 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Miopod on Mar 11, 2017 14:55:55 GMT
1. mulla on ollut oikeestaan aika hyvä päivä tänään 2. oon toivoton ruotsissa 3. Mun leukaan ja korvaan sattuu. Etenki leukaan. Mut vaan sillepuolelle missä se kipee korvaki on. 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Ok alan boldaa nää teidän mieliks (+ on se kyllä vähä kivaaki) 6. Marina and the Diamonds tekeeki aika jees musiikkia ku mitä kuvittelin 7. en jaksais opiskella just nyt 8. en oo varmaan ikinä kattonut solsidania 9. haluun nähä kaikki maailman kulttileffat 10. En asu Helsingissä
|
|
|
Post by Sibe on Mar 15, 2017 11:53:30 GMT
1. haluan jo huhtikuun 2. tekisi mieli sipsiä 3. mun huoneessa on hienoja koulukirjatorneja 4. Tykkään käydä kirjastossa 5. Ok alan boldaa nää teidän mieliks (+ on se kyllä vähä kivaaki) 6. Marina and the Diamonds tekeeki ihanaa musiikkia 7. en jaksais opiskella just nyt 8. voisipa vain nukkua 9. yksinäinen olo 10. En asu Helsingissä
|
|