Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2017 11:19:13 GMT
1. En tykkää maidosta 2. Mulla on 1 huonekasvi mun huoneessa 3. Pakastepizza on hyvää 4. Oon tosi harvoin kipee 5. Viihdyn nurkassa 6. En osaa pelata rallipelejä 7. Tykkään puhtaista lakanoista, mutta en jaksa melkein koskaan vaihtaa lakanoita 8. Viihdyn hyvin yksiksenikin 9. En omista lemmikkiä 10. Mulla on samsungin puhelin
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 15, 2017 14:27:26 GMT
1. En tykkää kahvista 2. En osaa pitää kasveja elossa 3. Pakastepizza on hyvää 4. Oon tosi harvoin kipee 5. Viihdyn nurkassa 6. En oo koskaan pelannu rallipelejä 7. Tykkään puhtaista lakanoista, mutta en jaksa melkein koskaan vaihtaa lakanoita 8. Viihdyn hyvin yksiksenikin 9. En omista lemmikkiä 10. Mulla on samsungin puhelin
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 15, 2017 20:50:59 GMT
1. En tykkää kahvista 2. En osaa pitää kasveja elossa 3. Pakastepizza on hyvää 4. Oon melko usein kipee 5. Viihdyn sohvalla ja sängyssä 6. Just Dance 2016 on paras peli 7. Tykkään puhtaista lakanoista, mutta en jaksa melkein koskaan vaihtaa lakanoita 8. Viihdyn hyvin yksiksenikin 9. Meillä on useampi koira 10. Mulla on samsungin puhelin
|
|
|
Post by Angelus on Feb 15, 2017 21:52:54 GMT
1. En juuri juo kahvia 2. En käytä mekkoja... 3. ...mutta mulla on täydellinen valmistujaismekko-suunnitelma 4. Haluan yrittää tehdä mekon itse (siihen tulisi ainakin vähän M05-kuviota ja luultavasti kaikki muu olisi mustaa) 5. Viihdyn sohvalla ja sängyssä 6. Just Dance -pelit on jees, ja pitkästä aikaa pelatessa huomasin käsien väsyneen heti ensimmäisen kappaleen jälkeen 7. Tykkään puhtaista lakanoista 8. Viihdyn hyvin yksiksenikin 9. Meillä on yksi koira 10. Mulla on samsungin puhelin
|
|
|
Post by Miopod on Feb 16, 2017 13:15:50 GMT
1. En juuri juo kahvia 2. En käytä mekkoja... 3.Olin tänään rekan kyydis heittelemäs karkkia 4. Olin sielä viime vuonnaki 5. Viihdyn sohvalla ja sängyssä 6. Just Dance -pelit on jees, ja pitkästä aikaa pelatessa huomasin käsien väsyneen heti ensimmäisen kappaleen jälkeen 7. Tykkään puhtaista lakanoista 8. Viihdyn hyvin yksiksenikin 9. Soitan kitaraa 10. Mulla on samsungin puhelin
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 16, 2017 16:01:59 GMT
1. Musta on tuntunu tänään jotenkin erityisen raihnaiselta 2. Saan ihan liikaa iloa itseironiste vitsien kertomisesta 3. En nähny vilaustakaan penkkareista 4. Ootan et Drag Race alkaa 5. Mulla ei ees oo sohvaa 6. Euro Truck Simulator on ihan huikee 7. Tykkään puhtaista lakanoista 8. Viihdyn hyvin yksiksenikin 9. Koen olevani kohtuullisen siivo ihminen 10. Oispa mulla tiskikone
|
|
|
Post by Sibe on Feb 21, 2017 16:51:42 GMT
1. haluaisin kirjoittaa jatkoa mun ficciin 2. Saan ihan liikaa iloa itseironiste vitsien kertomisesta 3. Tykkään puhtaista lakanoista 4. Viihdyn hyvin yksiksenikin 5. Koen olevani kohtuullisen siivo ihminen 6. tunnen olevani aina välillä muiden mielestä ärsyttävä 7. odotan innolla Guardians of the Galaxy 2 -leffaa!! 8. tykkään Alessia Caran äänestä 9. tykkään bataattiranskalaisista 10. oon hyvä pitämään snapchatissa streakkeja
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 21, 2017 17:27:13 GMT
1. syön karkkia 2. Saan ihan liikaa iloa itseironiste vitsien kertomisesta 3. Tykkään puhtaista lakanoista 4. Viihdyn hyvin yksiksenikin 5. Tuun toimeen mua nuorempien kanssa mutta pitemmän päälle nuorempien seura alkaa ärsyttää 6. tunnen olevani aina muiden mielestä ärsyttävä 7. En jaksais lukee kirjoja vaik pidän kirjoista 8. tykkään monien ihmisten äänistä, mutta omastani en 9. tykkään bataattiranskalaisista 10. Harvemmin jaksan omasta alotteesta laittaa viestii
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 22, 2017 17:44:19 GMT
1. mun päätä särkee 2. Saan ihan liikaa iloa itseironisten vitsien kertomisesta 3. Tykkään puhtaista lakanoista 4. Viihdyn hyvin yksiksenikin 5. En tuu ikinä olee aikuinen 6. tunnen olevani aina muiden mielestä tyhäm 7. En jaksais lukee kirjoja vaik pidän kirjoista 8. tykkään monien ihmisten äänistä, mutta omastani en 9. oon sekä ahnimus maximus että kursailija 10. oon kauhee spämmääjärämäpäärällästäjä
|
|
|
Post by swordsman on Feb 22, 2017 19:59:17 GMT
1. mua on väsyttäny koko päivän ihan hirveesti, mut nyt kun voisin mennä nukkumaan niin ei yhtäkkiä enää väsytäkään 2. Saan ihan liikaa iloa itseironisten vitsien kertomisesta 3. Tykkään puhtaista lakanoista 4. Viihdyn hyvin yksiksenikin 5. En tuu ikinä olee aikuinen 6. oon meiän perheessä se tyhäm joka on aina ihan pihalla kaikesta, mut muualla onnistun usein antamaan itestäni aika päinvastasen vaikutelman 7. En jaksais lukee kirjoja vaik pidän kirjoista 8. tykkään monien ihmisten äänistä, mutta omastani en 9. musta tuntuu et mun lomat menee aina ihan hukkaan kun en saa tehtyä mitään järkevää 10. mulla on hikka
|
|
|
Post by Miopod on Feb 22, 2017 22:49:50 GMT
1. Mulla on kaakaota. 2. Saan ihan liikaa iloa itseironisten vitsien kertomisesta 3. Tykkään puhtaista lakanoista 4. Viihdyn hyvin yksiksenikin 5. En tuu ikinä olee aikuinen 6. oon meiän perheessä se tyhäm joka on aina ihan pihalla kaikesta 7. En jaksais lukee kirjoja vaik pidän kirjoista 8. tykkään monien ihmisten äänistä 9. Syön merilevää. 10. mulla oli hikka
|
|
|
Post by Sibe on Feb 27, 2017 18:45:13 GMT
1. Mulla on suklaata 2. Saan ihan liikaa iloa itseironisten vitsien kertomisesta 3. Tykkään puhtaista lakanoista 4. Viihdyn hyvin yksiksenikin 5. En tuu ikinä olee aikuinen 6. oon meiän porukan se tyhäm joka on aina ihan pihalla kaikesta 7. haluan mennä ajoissa nukkumaan, mutten ikinä onnistu 8. tykkään monien ihmisten äänistä 9. katson uutisia 10. mulla on nälkä
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 28, 2017 17:29:57 GMT
1. Mulla on suklaata 2. Kissat on kivempia kuin koirat 3. Tykkään puhtaista lakanoista 4. Viihdyn hyvin yksiksenikin 5. En kuuntele kovin paljoa musiikkia 6. Mulla on harvinainen nimi 7. Piirrän liian harvoin 8. tykkään monien ihmisten äänistä 9. En tykkää keitoista 10. Mulla menee koulussa hyvin
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 2, 2017 11:25:03 GMT
1. Mun tekee mieli karkkia 2. En jaksa sellaista "Eläin X on kivempi kuin eläin Y" 3. Tykkään puhtaista lakanoista 4. Viihdyn hyvin yksiksenikin 5. En kuuntele kovin paljoa musiikkia 6. Oon laiska käymään kirjastossa 7. Piirrän liian harvoin 8. tykkään monien ihmisten äänistä 9. Liikun todella harvoin 10. Mua ei kiinnosta numerot koulussa, vaan oppiminen.
|
|
|
Post by Angelus on Mar 2, 2017 19:49:48 GMT
1. Kaipaan Wanhan ajan salmiakki -jäätelöä 2. En jaksa sellaista "Eläin X on kivempi kuin eläin Y" 3. Tykkään puhtaista lakanoista 4. Viihdyn hyvin yksiksenikin 5. Autoradioni soitetuimmat kanavat ovat Iskelmä, Suomipop, Rock, Loop/Nova (kun kuuntelen liikennetiedotukset) 6. Oon laiska käymään kirjastossa 7. Piirrän liian harvoin 8. tykkään monien ihmisten äänistä, tykkään myös aksenteista ja murteista 9. Liikun todella harvoin 10. Oon luokan ainoa nainen
|
|