|
Post by zuttathezombie on Feb 11, 2017 19:29:18 GMT
1. Haluan saada inspiraatiota jatkaakseni fanifiktiota 2. En viihdy vaatekaupoissa. 3. Pidän saunomisesta 4. Kadun etten jatkanu piirtämistä pienenä 5. Juon liikaa makeita juomia 6. Oispa kaukoputki, jotta voisin katsoa tähtitaivasta lähempää 7. En seuraa urheilua 8. Arvostan rehellisyyttä 9. Tykkään kissoista 10. Omaan silmälasit
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 12, 2017 6:01:38 GMT
1. Harrastin pienempänä tanssia 2. Nukuin viime yönä 9 tuntia 3. Pidän saunomisesta 4. Käytän aina farkkuja 5. Katon ihan liikaa netflixiä 6. Oispa kaukoputki, jotta voisin katsoa tähtitaivasta lähempää 7. En seuraa urheilua 8. Arvostan rehellisyyttä 9. Tykkään kissoista 10. Söin eilen suklaata
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 12, 2017 8:53:47 GMT
1. Halusin pienenä tulla mutanttininjakilpikonnaksi tai edes ninjaksi 2. Nukuin viime yönä yllättävän hyvin 3. Mun huoneessa on kamikaze-kärpänen joka pörrää aina välillä lampussa ja sitten syöksyy kohti 4. Käytän aina farkkuja 5. ...vaikka mulla on kaappi täynnä hameita 6. En ikinä laita sokeria kahviin, yngh 7. En seuraa urheilua 8. Arvostan rehellisyyttä siinä määrin missä se on tarpeellista 9. Tykkään kissoista 10. Söin eilen suklaata
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 12, 2017 9:43:38 GMT
1. Mulla on ihana penaali. 2. Nukuin viime yönä yllättävän hyvin 3. Pidän talvesta, mutta kaipaan kesää 4. Käytän aina pitkähihaisia paitoja 5. Haluaisin olla taas lukion ykkösellä 6. En ikinä laita sokeria kahviin, yngh 7. En seuraa urheilua 8. Arvostan rehellisyyttä siinä määrin missä se on tarpeellista 9. Tykkään kissoista 10. Haluan karkkia
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 12, 2017 19:34:51 GMT
1. Oon tosi aikaansaamaton 2. Revin kynsikakat viikon sisään kynsien lakkaamisesta 3. Pidän talvesta, mutta kaipaan kesää 4. Käytän melkein joka päivä samaa hupparia 5. Kuuntelen tosi paljon musiikkia 6. En juo kahvia 7. En seuraa urheilua 8. Arvostan rehellisyyttä siinä määrin missä se on tarpeellista 9. Tykkään kissoista 10. Haluan karkkia
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 12, 2017 20:49:45 GMT
1. Teen vaikka ja mitä mutta harvoin järkevässä järjestyksessä 2. Haluaisin noin seitsemänkymmentä mehikasvia 3. "Vuodesta vain kolmannes on ok, ja se on se kolmannes jonka mä olen unessa" 4. En omista ainuttakaan hupparia 5. Haluisin krebaamaan 6. Maito on iljettävää 7. En seuraa urheilua 8. Mun on äärettömän hankala olla tekemättä sarkastisia kommentteja kaikkeen eteenosuvaan 9. Tykkään kissoista 10. Voisin keittää yön vikat kahvit
|
|
|
Post by Hermeliini on Feb 13, 2017 14:07:01 GMT
2. Revin kynsikakat viikon sisään kynsien lakkaamisesta Senkin kynsikakat xD __ 1. Oon noin 167cm pitkä 2. Haluan minikaktuksen :33 3. Mulla on kesällä rippijuhlat 4. Syön vain sourcream & onion-sipsejä 5. Lempivärejä on pastellivärit 6. Maito on iljettävää 7. En seuraa urheilua 8. Sarkasmi on kivaa, mutta en osaa käyttää oikeissa tilanteissa 9. Tykkään kissoista 10. Mulla on hiukset suurimman osan ajasta letillä
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 13, 2017 16:15:30 GMT
1. Oon kaveriporukkani lyhin 2. Haluan minikaktuksen :33 3. Meen kesällä riparille isoseks 4. Syön lähes kaikkia sipsejä 5. Vihaan daim-suklaata 6. Rakastan teetä 7. En seuraa urheilua 8. Sarkasmi on kivaa ja käytän sitä aivan liikaa 9. Tykkään kissoista 10. Mulla on hiukset yleensä auki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2017 16:49:20 GMT
1. En jaksa mennä mihinkään 2. En tanssi vanhojen tansseissa 3. Mun pikkuveli menee tänä vuonna riparille 4. Syön lähes kaikkia sipsejä 5. Täytän tänä vuonna 18 6. En selviäisi päivästä ilman aamupalaa 7. En seuraa urheilua 8. Nauran tyhmille jutuille 9. Tykkään kissoista 10. Mulla on hiukset yleensä auki
|
|
|
Post by Angelus on Feb 13, 2017 17:18:39 GMT
1. En jaksa mennä mihinkään 2. En tanssinut vanhojen tansseissa 3. Mulla ei ole veljiä 4. Syön lähes kaikkia sipsejä 5. Olen jo viettänyt tänä vuonna syntymäpäivää 6. En syö aamupalaa 7. Olen harrastanut salibandyä 8. Nauran tyhmille jutuille, joskus 9. Tykkään kissoista ja koirista 10. En ole moneen vuoteen käynyt risteilyllä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 13, 2017 18:25:29 GMT
1. En jaksa mennä mihinkään 2. En ehkä tanssi vanhoja 3. Mun isoveli on coolimpi kun sun 4. En ikinä osta sipsejä mut syön jos tarjotaan 5. Olen jo viettänyt tänä vuonna syntymäpäivää 6. Syön yleensä tosi säälittävän aamupalan 7. Haluaisin käydä jollain itsepuolustuskurssilla 8. Nauran tyhmille jutuille (eli yleensä omilleni) 9. Tykkään kissoista ja sellasista epäpelottavista koirista 10. En ole moneen vuoteen käynyt risteilyllä
|
|
|
Post by Miopod on Feb 13, 2017 23:14:46 GMT
1. Mulla on salmiakkia. 2. En tanssinu vanhoja 3. Mun pikkuveli on coolimpi kun sun 4. En ikinä osta sipsejä mut syön jos tarjotaan 5. Osallistun penkkareihin tällä viikolla. 6. En syö aamupalaa. 7. Haluaisin käydä jollain itsepuolustuskurssilla 8. Nauran tyhmille jutuille (eli yleensä omilleni) 9. Tykkään kissoista ja koirista. Etenki koirista. 10. En ole koskaan käynyt risteilyllä
|
|
|
Post by Angelus on Feb 14, 2017 21:47:23 GMT
1. Mulla on salmiakkia.2. Saunassa pitää lämmön olla lähemmäs 90 astetta 3. Pidän paljon musikaaleista 4. Olisin halunnut mennä katsomaan Grease-musikaalia laivalle 5. Haluaisin nähdä ihan livenä Cabaret-musikaalin ( linkki, michael c. hall ja alan cumming versiot ovat parhaita) 6. En syö aamupalaa. 7. Haluaisin käydä jollain itsepuolustuskurssilla 8. Haluaisin viihtyä paremmin luonnossa 9. Tykkään tilavista, isoista autoista ja haaveilen siten esim. Hummerista 10. Haluaisin kokeilla matkustajalaivalla työskentelyä
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 15, 2017 5:11:07 GMT
1. En tykkää maidosta 2. Mulla on 1 huonekasvi mun huoneessa 3. Syön pizzaa ihan liian usein 4. Oon tosi harvoin kipee 5. Harrastan ratsastusta 6. En oo koskaan pelannut jääkiekkoa 7. Mulla on siniset silmät 8. Mulla on 4 sisarusta 9. En omista lemmikkiä 10. Mulla on samsungin puhelin
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 15, 2017 9:54:27 GMT
1. En tykkää maidosta 2. Mulla on 1 huonekasvi mun huoneessa 3. Pakastepizza on hyvää 4. Oon tosi harvoin kipee 5. Kävelen koulumatkat 6. En osaa pelata rallipelejä 7. Tykkään puhtaista lakanoista 8. Viihdyn hyvin yksiksenikin 9. En omista lemmikkiä 10. Mulla on samsungin puhelin
|
|