|
Post by Angelus on Feb 9, 2017 20:30:47 GMT
1. Tykkään villasukkien käyttämisestä 2. Omistan suuren leffavalikoiman 3. En oo koskaan hiihtänyt (en oo lasketellutkaan) 4. Keräilen sarjakuvia 5. Oon tosi laiska ihminen 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Kuuntelen eniten suomenkielistä musiikkia 8. Tykkään pelata lautapelejä 9. Pidän mieluusti tummia, pitkiä vaatteita jopa kesähelteillä 10. En tykkää syvistä vesialueista
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 9, 2017 20:34:05 GMT
1. Tykkään villasukkien käyttämisestä 2. Tykkään myös neuloa villasukkia. 3. Mulla on miljoona tekemätöntä koulutehtävää. 4. Arvostan perinteitä. 5. Tykkään seikkailuista. 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Kuuntelen eniten suomenkielistä musiikkia 8. Tykkään pelata lautapelejä 9. Käytän paljon hameita ja mekkoja. 10. Pidän satamista.
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 10, 2017 5:58:52 GMT
1. Tykkään villasukkien käyttämisestä 2. Tykkään myös neuloa villasukkia. 3. Mun mielestä ananas ei kuulu pizzaan. 4. Arvostan perinteitä. 5. Tykkään seikkailuista. 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Kuuntelen eniten suomenkielistä musiikkia 8. Tykkään pelata lautapelejä 9. Vihaan pinaattikeittoa 10. Mulla on ruskeet hiukset
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2017 6:27:23 GMT
1. Tykkään villasukkien käyttämisestä 2. Pidän historiasta. 3. Mun mielestä ananas ei kuulu pizzaan. 4. Arvostan perinteitä. 5. Tykkään seikkailuista. 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. En käytä meikkiä. 8. Käytän heijastimia. 9. Vihaan pinaattikeittoa, mutta silti syön sitä 10. Mulla on ruskeet hiukset
|
|
|
Post by swordsman on Feb 10, 2017 7:04:52 GMT
1. Tykkään villasukkien käyttämisestä 2. Pidän historiasta. 3. Asun omakotitalossa 4. Arvostan perinteitä. 5. Tykkään seikkailuista. 6. Olen perheeni kuopus 7. En käytä meikkiä. 8. Rakastan elokuvateattereita 9. En tykkää makaronilaatikosta 10. Mulla on ruskeet hiukset
|
|
|
Post by Angelus on Feb 10, 2017 15:02:36 GMT
1. Tykkään enemmän sahalaitaisista ranskalaisista kuin tasaisista 2. Pidän historiasta. 3. Asun omakotitalossa 4. Arvostan perinteitä. 5. Tykkään seikkailuista. 6. Olen perheeni esikoinen 7. En käytä meikkiä. 8. Rakastan elokuvateattereita 9. Tykkään makaronilaatikosta 10. Mulla on värjätyt hiukset
|
|
|
Post by Miopod on Feb 10, 2017 15:07:27 GMT
1.Tykkään ku PIHALLA ON IHAN JÄÄTÄVÄN ISO KUU!! ♥ 2. Pidän historiasta.
3. Asun omakotitalossa
4. Arvostan perinteitä.
5. Tykkään seikkailuista.
6. Olen perheeni esikoinen
7. En käytä meikkiä.
8. Rakastan elokuvateattereita
9. Tykkään makaronilaatikosta
10. Mulla on värjätyt hiukset
|
|
|
Post by Sibe on Feb 10, 2017 15:26:45 GMT
1.Tykkään ku PIHALLA ON IHAN JÄÄTÄVÄN ISO KUU!! ♥ 2. Pidän historiasta. 3. Asun omakotitalossa. 4. Kielet on mun lempiaineita. 5. Olen perfektionisti. 6. Olen perheeni esikoinen. 7. Mulla on tällä hetkellä ruotsinkielinen romaani kesken. 8. Rakastan elokuvateattereita. 9. Tykkään makaronilaatikosta. 10. Haluaisin olla spontaanimpi mitä oon, koska en yleensä lähde noin vain seikkailemaan.
// mä olin vähän kahden vaiheilla ton perinneasian kanssa, koska tavallaan tykkään niistä, mut tavallaan jotkut perinteet on ikäviä ;_;
|
|
|
Post by Candypompom on Feb 11, 2017 7:21:44 GMT
1. Jäätelö on hyvää. 2. Pidän historiasta. 3. Koulu on tyhmää. 4. Päätä särkee. 5. Olen sotkuinen. 6. Olen perheeni esikoinen. 7. En käy catlandissa aktiivisesti. 8. Rakastan elokuvateattereita. 9. Tykkään kissoista 10. Olen huolimaton.
|
|
|
Post by Jp on Feb 11, 2017 13:01:34 GMT
1. Jäätelö on hyvää. 2. Pidän historiasta. 3. Pidän roolipelaamisesta 4. Haluun pelaa ps nelosel 5. Olen sotkuinen. 6. Olen perheeni kuopus. 7. En käy catlandissa aktiivisesti. 8. Rakastan elokuvateattereita. 9. Tykkään kissoista 10. Olen huolimaton.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 11, 2017 16:55:44 GMT
1. Jäätelö on hyvää 2. Mulla on tällä hetkellä hirvee jano 3. Pidän kirjoittamisesta, vaikken oo kirjottanu hetkeen 4. Haluun pelaa ps nelosel 5. Olen sotkuinen 6. En oo koskaan maistanu avokadoa 7. Snäppään liikaa 8. Rakastan elokuvateattereita 9. Tykkään kissoista 10. Ananas ei kuulu pizzaan
|
|
|
Post by Miopod on Feb 11, 2017 17:08:20 GMT
1. Puikkojäätelö on hyvää 2. Mun mielestä semmoset vanhat mummokuosit ja kukkakuosit on hienoja. 3. Pidän kirjoittamisesta, vaikken oo kirjottanu hetkeen 4. Äyriäisruuat on hyviä. 5. Olen sotkuinen 6.Meidän mikro on tosi vanha. 7. Corgit on ihania. 8. Rakastan elokuvateattereita 9. Tykkään kissoista 10.Kerään kumiankkoja.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 11, 2017 17:56:50 GMT
1. En muista kastella kasvejani koskaan. 2. En viihdy vaatekaupoissa. 3. Pidän kirjoittamisesta, vaikken oo kirjottanu hetkeen 4. Jätän kaiken aina viimetippaan. 5. Olen sotkuinen 6. En aina jaksa ylläpitää kaverisuhteita 7. Corgit on ihania. 8. Rakastan elokuvateattereita 9. Tykkään kissoista 10. Skam on hyvä sarja.
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 11, 2017 18:25:51 GMT
1. Haluaisin uuden mehikasvin 2. En viihdy vaatekaupoissa. 3. Pidän pokémonista 4. Mulla on juuri nyt huulirasva-addiktio 5. Juon liikaa makeita juomia, varsinkin mehua 6. Oispa kaljaa 7. Corgit on ihania. 8. Arvostan campia 9. Tykkään kissoista 10. Pidin ennen hirveästi matikasta mutta nykyään yritän välttää monimutkaista laskemista kuin Malmille menoa
|
|
|
Post by Angelus on Feb 11, 2017 19:12:52 GMT
1. Haluan saada inspiraatiota jatkaakseni fanifiktiota 2. En viihdy vaatekaupoissa. 3. Pidän saunomisesta 4. Pidän Varustelekaa hyvänä kauppana 5. Juon liikaa makeita juomia, varsinkin mehua 6. Oispa kaukoputki, jotta voisin katsoa tähtitaivasta lähempää 7. En seuraa urheilua 8. Arvostan rehellisyyttä 9. Tykkään kissoista 10. Omaan silmälasit
|
|