|
Post by Trixie™ on Feb 8, 2017 16:49:12 GMT
Yleisön pyynnöstä tällanen hauska pilipaliaihe jossa kerrotaan tiedonmuruja itsestään ja katsotaan miten samanlaisia ja erilaisia olemmekaan.
Juttu toimii näin, minä kirjoitan 10 faktaa itsestäni ja kuka ikinä vastaakaan ketjuun ensimmäisenä, kopioi mun listan, pyyhkii pois faktat jotka eivät pidä paikkaansa hänen itsensä kohdalla ja korvaa ne uusilla faktoilla. Jos kaikki faktat pätee, ei tietenkään tarvitse muuta kuin uudelleenpostata ne :^D Seuraava kopioi sitten hänen listansa ja niin edelleen. Siinä voi sitten katsella miten pitkälle ketjussa joku fakta pysyy. Eikä näiden sitten tarvitse olla mitään kovin kiinnostavia tai hurmaavia faktoja, tyyliin se että sun tuoli on sininen tai että aamupala jäi tänään väliin käy hyvin.
Tässä 10 asiaa musta.
1. En nukkunut tarpeeksi viime yönä 2. Mun jalkaa särkee 3. Luulen että mun makuuhuoneen patteri tekee ylitöitä tällä pakkasella 4. Maapähkinävoi on god tier -ruoka 5. Tykkään polttaa kynttilöitä 6. Tosin alan aina leikkiä steariinilla ja siitä tulee aina kauhee sotku 7. Pitäisi kirjottaa sähköpostia mut prokastinoin 8. Viivyttelen yleensäkin vähän liikaa kaikkea tehtävää 9. Pitäisi varmaan imuroida 10. Mut ilahdutan mieluummin teitä keskusteluilla jotka oon kopioinu vuoden 2006 animefoorumeilta :^)
(ps vaikka tää onki vähän spämmikeskustelu, koittakaa olla postaamatta kovin montaa kertaa päivässä niin saadaan vähän vaihtelua ketjujen sisältöön)
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 8, 2017 17:10:25 GMT
1. En nukkunut tarpeeksi viime yönä 2. Mulla on punaset verhot 3. Tahdon kissan 4. Maapähkinävoi on god tier -ruoka 5. Tykkään polttaa kynttilöitä 6. Tosin alan aina leikkiä steariinilla 7. Söin tänään pullaa ja banaania 8. Viivyttelen yleensäkin vähän liikaa kaikkea tehtävää 9. Pitäisi varmaan imuroida 10. Tarvitsen uuden huulipunan
|
|
|
Post by Miopod on Feb 8, 2017 18:08:38 GMT
1. Oon tänään pyöräilly paljo. 2. Tykkään laittaa kaikkeen ruokaan sitä mausteruohosipulia. 3. Mulla on kissa. 4. Juon paljo teetä. 5. Tykkään polttaa kynttilöitä 6. Tosin alan aina leikkiä steariinilla 7. Odotan aina innolla Aku Ankkaa. 8. Viivyttelen yleensäkin vähän liikaa kaikkea tehtävää 9. Se tän päiväsen Aku Ankan eka sarjis oli ihan huikee ja hienosti toteutettu. 10. Jääkaappimagneetit kiehtoo mua.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 8, 2017 18:30:31 GMT
1. Harkitsen vegaaniksi ryhtymistä 2. mut tykkään liikaa fetasta. 3. Mulla on kissa. 4. Juon paljon kahvia. 5. Mun huoneessa on vaan yks pehmolelu. 6. Tosin alan aina leikkiä steariinilla. 7. Mulla on polvessa mustelma. 8. Viivyttelen yleensäkin vähän liikaa kaikkea tehtävää. 9. Tahtoisin käydä kattoo Tom of Finland-musikaalin. 10. Jääkaappimagneetit kiehtoo mua.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Feb 8, 2017 19:20:35 GMT
1. Harkitsen vegaaniksi ryhtymistä 2. Mulla on vaikka kuinka monta eri teemakua kaapissa 3. Olin joskus hirvee musiikkielitisti 4. Nykyään oikeestaan kaikki musiikki menee 5. Käytän välillä mun veljen deodorantteja salaa :DD 6. Tosin alan aina leikkiä steariinilla. 7. Vihaan jalkojen sheivaamista 8. Viivyttelen yleensäkin vähän liikaa kaikkea tehtävää. 9. Tahtoisin käydä kattoo Tom of Finland-musikaalin. 10. Unohdan tosi helposti asioita jos en kirjota niitä ylös heti
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 8, 2017 21:14:48 GMT
1. Harkitsen vegaaniksi ryhtymistä 2. Mulla on vaikka kuinka monta eri teemakua kaapissa 3. En tee vapaa-ajallani hirveästi mitään järkevää. 4. Nykyään oikeestaan kaikki musiikki menee 5. Viime aikoina oon ollut tosi ahdistunut. 6. Tosin alan aina leikkiä steariinilla. 7. Vihaan jalkojen sheivaamista 8. Viivyttelen yleensäkin vähän liikaa kaikkea tehtävää. 9. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 10. Unohdan tosi helposti asioita jos en kirjota niitä ylös heti /tuli aika paljon samoja
|
|
|
Post by Sibe on Feb 9, 2017 8:46:56 GMT
1. Harkitsen vegaaniksi ryhtymistä. 2. En tee vapaa-ajallani hirveästi mitään järkevää. 3. Viime aikoina oon ollut tosi ahdistunut. 4. Vihaan jalkojen sheivaamista. 5. Viivyttelen yleensäkin vähän liikaa kaikkea tehtävää. 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Unohdan tosi helposti asioita jos en kirjota niitä ylös heti. 8. Kirjojen lukeminen on yks parhaimmista asioista. 9. Haluaisin vaan nukkua päikkärit, mutten voi. 10. Olen koukussa Solsidaniin.
|
|
|
Post by adalmiia on Feb 9, 2017 8:53:47 GMT
1. Harkitsen vegaaniksi ryhtymistä. 2. En tee vapaa-ajallani hirveästi mitään järkevää. 3. Mulla on 4 sisarusta 4. Oon tosi epäsosiaalinen 5. Pelkään korkeita paikkoja 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Unohdan tosi helposti asioita jos en kirjota niitä ylös heti. 8. Kirjojen lukeminen on yks parhaimmista asioista. 9. Oon tällä hetkellä koulussa 10. Rakastan käsitöitä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2017 9:22:56 GMT
/ jestas moni harkitsee ryhtyvänsä vegaaniksi
1. Harkitsen vegaaniksi ryhtymistä. 2. En tee vapaa-ajallani hirveästi mitään järkevää. 3. Muille puhuminen on mulle vaikeeta. 4. Oon tosi epäsosiaalinen 5. Pelkään korkeita paikkoja 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Unohdan tosi helposti asioita jos en kirjota niitä ylös heti. 8. Kirjojen lukeminen on yks parhaimmista asioista. 9. Oon tällä hetkellä koulussa 10. Inhoan liikkatunteja.
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 9, 2017 10:37:10 GMT
1. Mun kirjahyllyssä on kolme runokirjaa. 2. Meen viikonloppuna kaverin kaverin synttäreille. 3. Muille puhuminen on mulle vaikeeta. 4. Oon teehifistelijä. 5. Pelkään ahtaita paikkoja. 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Unohdan tosi helposti asioita jos en kirjota niitä ylös heti. 8. Kirjojen lukeminen on yks parhaimmista asioista. 9. Pidän näistä pakkasista. 10. Inhoan liikkatunteja.
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 9, 2017 10:53:04 GMT
1. Oon tosi laiska lukemaan 2. Mutta kuuntelen paljon äänikirjoja ja kuunnelmia 3. Hiljaa oleminen on mulle vaikeeta. 4. Mulla ois rahkeet olla teehifistelijä mut meen silti usein pussiteelinjalle 5. Pidän värikkäistä sukista 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Unohdan tosi helposti asioita, vaikka kirjoittaisin ne ylös 8. Kirjojen lukeminen on yks parhaimmista asioista. 9. Pidän näistä pakkasista. 10. Siivosin just koko kämpän
|
|
|
Post by swordsman on Feb 9, 2017 14:59:46 GMT
1. Haluaisin olla taiteellisempi ihminen 2. Mulla on nuha 3. En oo vielä tänä talvena ollut hiihtämässä 4. Mulla ois rahkeet olla teehifistelijä mut meen silti usein pussiteelinjalle 5. Pidän värikkäistä sukista 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Tykkään opiskella kieliä 8. Kirjojen lukeminen on yks parhaimmista asioista. 9. Mulla on monta kirjaa kesken mut en jaksa jatkaa minkään lukemista 10. Nukuin viime yönä yli 9 tuntia
|
|
|
Post by Miopod on Feb 9, 2017 15:18:31 GMT
1.Tykkään pistaasipähkinöistä. 2. Ja salmiakista. 3. En oo vielä tänä talvena ollut hiihtämässä 4. Laitan teehen maitoa. 5. Pidän värikkäistä sukista 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Tykkään opiskella kieliä 8. Kirjojen lukeminen on yks parhaimmista asioista. 9. Mulla on monta kirjaa kesken mut en jaksa jatkaa minkään lukemista 10.Piirrän paljon.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 9, 2017 19:11:15 GMT
1.Tykkään pistaasipähkinöistä. 2. Ootan kesää tosi paljon 3. En oo vielä tänä talvena ollut hiihtämässä 4. Laitan teehen maitoa. 5. Oon tosi laiska ihminen 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Oon nähny unia dinosauruksista useemmin kun kerran 8. Tykkään pelata lautapelejä 9. Mulla on monta kirjaa kesken mut en jaksa jatkaa minkään lukemista 10. Kissat tuoksuu hyvältä
|
|
|
Post by Magnifique on Feb 9, 2017 19:21:11 GMT
1. Oon täysin rakastunu irtokarkkeihin 2. Ootan kesää tosi paljon 3. En oo vielä tänä talvena ollut hiihtämässä 4. Laitan teehen palasokeria 5. Oon tosi laiska ihminen 6. Tykkään tästä keskustelusta tosi paljon. 7. Oon erittäin kunnianhimoinen 8. Tykkään pelata lautapelejä 9. En omista Netflixiä 10. Pelkään koiria
|
|