|
Post by Miopod on Feb 8, 2017 22:55:28 GMT
Mä en ees tienny olleeni emo kunnes sitte jälkeenpäin katsoin taakseni menneisyyden peiliin ja tajusin ei helvetti mä olin ihan emo. sama :DDD tai olin lähinnä sellanen wannabe-emo ....mikä vain pahentaa asiaa :DDDD Oisit nähny mun yläasteen päättäjäismekon. Se oli niinku semmonen goottihenkinen korsetti jossa oli huppu jossa oli kissankorvat ja sit semmonen lyhyt musta hame.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 8, 2017 23:04:21 GMT
sama :DDD tai olin lähinnä sellanen wannabe-emo ....mikä vain pahentaa asiaa :DDDD Oisit nähny mun yläasteen päättäjäismekon. Se oli niinku semmonen goottihenkinen korsetti jossa oli huppu jossa oli kissankorvat ja sit semmonen lyhyt musta hame. mulla oli joskus yläasteen alussa sellanen musta takki jossa oli hirveesti kaikkia epäkäytännöllisiä korsettinyörejä ja ketjuja ja siinäki oli huppu ja NE KISSANKORVAT ja siis voitte vaan kuvitella ettei se sopinu mulle ja mun hamsterinposkiseen naamaan yhtään varsinkaan kun se gootti/emotyyli rajottu lähinnä siihen yhteen takkiin jonka kuvittelin takaavan katu-uskottavuuden (y) ei siis olihan se takki itessään ihan hieno mut-
|
|
|
Post by Miopod on Feb 8, 2017 23:31:19 GMT
Oisit nähny mun yläasteen päättäjäismekon. Se oli niinku semmonen goottihenkinen korsetti jossa oli huppu jossa oli kissankorvat ja sit semmonen lyhyt musta hame. mulla oli joskus yläasteen alussa sellanen musta takki jossa oli hirveesti kaikkia epäkäytännöllisiä korsettinyörejä ja ketjuja ja siinäki oli huppu ja NE KISSANKORVAT ja siis voitte vaan kuvitella ettei se sopinu mulle ja mun hamsterinposkiseen naamaan yhtään varsinkaan kun se gootti/emotyyli rajottu lähinnä siihen yhteen takkiin jonka kuvittelin takaavan katu-uskottavuuden (y) ei siis olihan se takki itessään ihan hieno mut- Mulla oli/on varmaa vieläki jossain ainaki kolme kissankorvahupparia Niiden merkki oli se ihme hello kittyn vastakohta, oiskohan ollu Bye Bye Kitty tai joku senniminen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 9, 2017 6:00:44 GMT
mulla oli joskus yläasteen alussa sellanen musta takki jossa oli hirveesti kaikkia epäkäytännöllisiä korsettinyörejä ja ketjuja ja siinäki oli huppu ja NE KISSANKORVAT ja siis voitte vaan kuvitella ettei se sopinu mulle ja mun hamsterinposkiseen naamaan yhtään varsinkaan kun se gootti/emotyyli rajottu lähinnä siihen yhteen takkiin jonka kuvittelin takaavan katu-uskottavuuden (y) ei siis olihan se takki itessään ihan hieno mut- Mulla oli/on varmaa vieläki jossain ainaki kolme kissankorvahupparia Niiden merkki oli se ihme hello kittyn vastakohta, oiskohan ollu Bye Bye Kitty tai joku senniminen aika ihana :-----D
|
|
|
Post by Trixie™ on Feb 9, 2017 8:27:28 GMT
Ummm, mul oli koulun coolein emojengi 2007-2009. Eihän kukaan meisrä tietenkään "ollut emo", mut emojengi se silti oli eikä sitä voi kieltääkään.
|
|