Deleted
Deleted Member
|
Hei nyt
Jan 15, 2017 21:12:51 GMT
via mobile
Post by Deleted on Jan 15, 2017 21:12:51 GMT
Joku saa luvan neuvoa mulle ihan kunnolla miten saan kuvan liitettyä viestiin silleen et mun ei tarvii ladata sitä koneelle, vai voiko niin edes tehdä? Aina kun yritän, mulle tulee siihen sellanen pieni musta neliö jossa on X (muistaakseni heheh) Auttajalle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki
|
|
|
Post by Aino on Jan 16, 2017 12:35:38 GMT
Siis kuvan netistä vai? Tossa on tollanen kuavke, jossa on valokuva, niin paina siitä ja siihen tulee kenttä johon laittaa kuvan nettiosoite. En sitten tiedä ymmärsinkö oikein tai toimiiko toi.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Hei nyt
Jan 16, 2017 19:03:41 GMT
via mobile
Post by Deleted on Jan 16, 2017 19:03:41 GMT
Siis kuvan netistä vai? Tossa on tollanen kuavke, jossa on valokuva, niin paina siitä ja siihen tulee kenttä johon laittaa kuvan nettiosoite. En sitten tiedä ymmärsinkö oikein tai toimiiko toi. Siis juu oon kokeillut tätä mut se kuva ei näy D:
|
|
|
Hei nyt
Jan 17, 2017 5:25:41 GMT
via mobile
Post by petefromtheshop on Jan 17, 2017 5:25:41 GMT
Siis kuvan netistä vai? Tossa on tollanen kuavke, jossa on valokuva, niin paina siitä ja siihen tulee kenttä johon laittaa kuvan nettiosoite. En sitten tiedä ymmärsinkö oikein tai toimiiko toi. Siis juu oon kokeillut tätä mut se kuva ei näy D: laitoitsä siihen nimenomaan sen kuvan URL-osoitteen? eli klikkaat kuvaa hiiren oikeella painikkeella ja painat "kopioi kuvan URL-osoite" (ei välttämättä mene just näin kaikissa selaimissa mut) ja sit kun liität sen siihen kenttään, kokeile pyyhkiä se http//(tai joku sellanen)teksti pois siitä ensin
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Hei nyt
Jan 17, 2017 5:49:46 GMT
via mobile
Post by Deleted on Jan 17, 2017 5:49:46 GMT
Siis juu oon kokeillut tätä mut se kuva ei näy D: laitoitsä siihen nimenomaan sen kuvan URL-osoitteen? eli klikkaat kuvaa hiiren oikeella painikkeella ja painat "kopioi kuvan URL-osoite" (ei välttämättä mene just näin kaikissa selaimissa mut) ja sit kun liität sen siihen kenttään, kokeile pyyhkiä se http//(tai joku sellanen)teksti pois siitä ensin Kyllä mielestäni, mut voin vielä kokeilla tänään koneella
|
|