|
Post by Hermeliini on Dec 31, 2016 14:55:13 GMT
Parhaat hetket tänä vuonna? Ajatellaan tästä vuodesta jotain positiivistakin : D
Itellä on monia, luettelen jossain vaiheessa :')
|
|
|
Post by Aino on Dec 31, 2016 15:19:39 GMT
Mieleenjääneitä hetkiä tältä vuodelta ovat ainakin koulun kevätjuhlassa saatu stipendi luokan parhaasta keskiarvosta, Roihu-kesäleiri sekä yläasteen aloittaminen.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 31, 2016 16:05:36 GMT
- valmistuin lukiosta (vihdoin ja viimein) - sain koko kesäksi töitä - tapasin ihastuksen (ja sit kaikki siihen liittyvä, esim. ekan kerran juteltiin skypessä yms) - sain tietää, että sisko menee naimisin tos ny varmaan tärkeimmät
|
|
|
Post by swordsman on Dec 31, 2016 16:47:15 GMT
- kävin Floridassa (ja ikävöin sinne vieläkin, lähtisin sinne uudestaan millon vaan)
- oon saanu monta uutta kaveria (mikä on mulle aika saavutus)
- kävin kesällä ekaa kertaa Norjassa
- ryhdyin opiskelemaan ranskaa (ja oon yllätyksekseni alkanut tajutakin siitä jotain)
Siinä kai tärkeimmät (en ainakaan keksi mitään muuta) Tähänkin vuoteen on kyllä mahtunu yllättävän paljon kaikenlaista
|
|
|
Post by renak on Dec 31, 2016 19:48:25 GMT
Hmm... Varmaan mieleenpainuvin hetki vuodessa oli, kun kävin Pietarissa ensimmäistä kertaa. Me menimme laivalla, koska sillä tavalla saa olla jtn kaksi yötä Pietarissa ilman viisumia. Oli ihan kivaa, pieniä vastoinkäymisiä lukuunottamatta. Esimerkiksi se oli "pieni" mutka matkassa, kun me olimme laivalla 12h ylimääräistä. Siis kun sen laivan, jolla menimme Helsingistä Pietariin, oli tarkoitus saapua Pietariin klo 8 aamulla. Mutta koska siellä Suomenlahdella oli silloin sen verran kova myräkkä, olivat ne Pietarin sataman portit kiinni (tai jotain) eivätkä laivat päässeet Pietariin eivätkä pois sieltä. Laiva siis seisoi 12h siellä keskellä merta aika kovassa myrskyssä, päästen Pietariin vasta 8 illalla. Siinä meni valitettavasti ensimmäinen päivä, joka meidän oli tarkoitus viettää Pietarissa. (Meidän oli tarkoitus käydä silloin Galeriassa, mutta eipä käyty sitten ollenkaan aikataulun vuoksi.) Mutta oli aivan mahtava matka, pääsin käymään baletissa, Eremitaasissa, Kunstkamerassa ja tietenkin Pietarin upeissa ravintoloissa, sekä metrossa käytiin. Täytyy kyllä sanoa, että haluan takaisin Pietariin.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 31, 2016 20:32:32 GMT
Sain mun ekan kympin ikinä (kuviksesta) Sit aloin käymään kitarakursseilla
Okei kukaa ei unohda varmaan tätä julkkiskuolemaepidemiaa. 2016:sta tulee varmaan uus 27-klubi.
POKEMON GO
olin ekaa kertaa töissä. kesällä siis. olis muuten ollu ihan kivaa (ja oliki silloon ku sain työskennellä yksin) mut mun työpari oli aika kauhee.
Nyt ei kyllä muuta tuu mieleen.
|
|
|
Post by kurjakissa on Dec 31, 2016 23:21:45 GMT
- alkuvuodesta olin iha älyttömän ihastunu vuotta vanhempaan jätkään jota en ollu koskaa nähny ja joka asu yhdysvalloissa :--D ko jätkä löys sit oman mimminsä samasta pikkukaupungista missä se asuki ja katos sanomatta sanaakaa (pari kuukautta myöhemmi mietittii yhe kaverin kaa saksan tunnilla et mitähä sille oikee tapahtu, jäiköhä se auton alle ja räkätettiin iha törkeen paljon mielikuvalle samalla ku muut luokassa olevat kattoo kaikki meitä ku itkuhuutonauretaan siel nurkassa........................ oli muute paras saksantunti koskaa :DD - rippikoulu - rippileiri!! vaihoin leiriä kesken kaiken et pääsen festareille ja jouduin kulkee joka aamu skootterilla kymmenen kilometrin matkan järven toiselle puolelle ja yöks aina kotii vaikka oliki kesäkuun puoliväli jäädyin joka aamu ja viimeset aamut ajelin lasketteluhanskat kädessä ja kevyttoppahousut jaloissa. - Provinssi <3 ootin tätä lippujen myynnin alusta asti iha malttamattomana mut iha syystä koska all time lempibändi!! ens kesänä muute uuestaa ko bändin gigille, luoja et rakastan - Käytii maman ja isän kans norjassa ja ruotsissa, ajeltii ympäriinsä ja nähtii nättei vuorii, en ees muista et mihi kaupunkii oltii menos mut voi luoja siellä matkan varrel oli kaunista, iha ku jostai etelä-amerikast tai aasiasta tai jostai, iha vihreitä puita ja vuoria ja sumua en kestä haluun uudestaa ;___; rakastuin - Luokkaretki helsinkii, kulutin varmaa 200 euroo meikkeihin ja meikkijuttuihi, no regrets :DD - Olin about viikon OYSissa, sain insuliinipumpun enkä oo hetkeekää katunu, mahtava koje, on se nykylääketiede ihmeellinen!!! rakastuin yhteen hoitajaan (en nyt iha rakastunu mut rakastuin, u kno, ehkä), jos se oli iltavuoros ni se saatto tulla mun huoneesee vaa juttelee kirjoista ja sen miesystävästä ja sit räkätettii siel joillekki iha tyhmille jutuille :---D ja jos se ei ollu mun hoitajana se vinkkas aina silmää ku meni ohi, oijoi ihana nainen - käytiin syyslomalla Roomassa, voiluojavoiluoja rakastuin tähä kaupunkii nii paljo, meiän hotelli oli kyllä iha syrjässä mut toisaalta nähtii sit kans sitä ''oikeeta'' Roomaa eikä pelkästää turistikaupunkii, käytii vatikaanis ja pietarinkirkossa oli söpöjä italiaanoja puvut päällä ja näin michelangelon pietán ja sikstuksen kappelin ja oon nii onnelline #fangirling - lokakuus ja marraskuun alus löysin mun elämän tärkeimmät miehet (......tää kuulostaa nii väärältä voi itku, 3/4 pelkkii kamui) ja oon satavarma etten ois välttämättä enää täs ilman noita neljää vaikkei mulla mitenkää hurjan kurjasti mennykkää. - sain kuulla et mun porukat vissii eroo, en oo oikee vielkää varma miten tähä pitäs suhtautuu tää oli oikeestaan aika tapahtumarikas vuosi, eikä oikiastaa nii paha ku aattelin et tää ois vaikka paljo ongelmiiki tähä mahtu. Se asia mistä oon eniten ylpee on se, et elokuun alusta joulukuun loppuu pysyin oikeesti vahvana enkä inhonnu itteeni ollenkaa nii paljoo mitä yleensä vaikka tohonki aikaan tais mahtuu kahenki ihastuksen/miehen/idk lähdöt ja kyllä mä siinä vaiheessa aina itkin ja kirosin mun elämää, mut osasin myös jatkaa eteepäi. Tästä ei varmaa saa mitää selvää mut onneks ite tiiän mistä puhun. :---D oon aika ylpee itestäni, jos totta puhutaa.
|
|
|
Post by Arabella on Jan 1, 2017 2:26:39 GMT
en tiiä meni vähän ohi koko vuosi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 1, 2017 2:42:50 GMT
en tiiä meni vähän ohi koko vuosi tää tai kävin kyllä levillä mut musta tuntuu et siellä elettiin vielä vuotta 2005 mut
|
|
|
Post by Jp on Jan 1, 2017 11:02:29 GMT
Kun epäonnistuin tappaa serkkuni. Olen vaarallinen meedio.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 1, 2017 11:10:56 GMT
Kun epäonnistuin tappaa serkkuni. Olen vaarallinen meedio. kuulostaa vähän huolestuttavalta mitä sun serkkusi on tehnyt? (jos saan kysyä)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 1, 2017 11:28:29 GMT
Kun epäonnistuin tappaa serkkuni. Olen vaarallinen meedio. Ootko tosissas?
|
|
|
Post by Jp on Jan 1, 2017 12:27:07 GMT
Olen äkkipikainen persoona ja en voi luonnollineni mitään. En tiedä onko sil et mua on koulukiusattu ollu vaikutusta siihen, et nolatuksi/naurunalaiseks joutuminen tuo esiin toisen puoleni.
Ehkä mun ei olisi pitäny mainita mitään, mut toisaalta kysyvä ei tieltä eksy.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 1, 2017 13:29:44 GMT
Olen äkkipikainen persoona ja en voi luonnollineni mitään. En tiedä onko sil et mua on koulukiusattu ollu vaikutusta siihen, et nolatuksi/naurunalaiseks joutuminen tuo esiin toisen puoleni. Ehkä mun ei olisi pitäny mainita mitään, mut toisaalta kysyvä ei tieltä eksy. Ehkä sun pitäs puhua jollekin, jos sun serkkus saa aikaan tollasia tuntemuksia. Ehkä voisit jopa yrittää keskustella asiasta suoraan sille serkulle, jos se mahdollisesti on kykenevä keskustelemaan asiallisesti? ja on tosi harmillista ja väärin että sua on kiusattu mut yritä vaan jatkaa eteenpäin antamatta menneisyyden lannistaa, kiusaajathan ne loppujen lopuksi suurimpia häviäjiä on
|
|
|
Post by Miopod on Jan 1, 2017 14:45:16 GMT
- Provinssi <3 ootin tätä lippujen myynnin alusta asti iha malttamattomana mut iha syystä koska all time lempibändi!! ens kesänä muute uuestaa ko bändin gigille, luoja et rakastan Ainii mäki olin ekaa kertaa provinssis tänävuonna (lol vaikka asunki provinssikaupungis) Ja KLOVNIT ne ei unohdu.
|
|