|
Post by Magnifique on Jan 8, 2017 15:36:37 GMT
^^ mä en ees uskalla alkaa arvailemaa. oon ollu aina huono arvioimaan ikiä. ehkä pysyn sit vaa hiljaa. arvailkaa vaan - mitä enemmän se menee huti, sitä hauskempaa se on en mä oikee tiiä. ehkä mä voisin alkaa arvioimaa teiän ikiä
|
|
|
Post by renak on Jan 8, 2017 21:35:35 GMT
arvailkaa vaan - mitä enemmän se menee huti, sitä hauskempaa se on en mä oikee tiiä. ehkä mä voisin alkaa arvioimaa teiän ikiä Ala ihmeessä.
|
|
|
Post by Sibe on Jan 9, 2017 15:21:00 GMT
^^ mä en ees uskalla alkaa arvailemaa. oon ollu aina huono arvioimaan ikiä. ehkä pysyn sit vaa hiljaa. arvailkaa vaan - mitä enemmän se menee huti, sitä hauskempaa se on samaa mieltä antaa tulla noita arvauksia tai mitä ootte aatellu, että vois olla ikää forkkaviestien tai muiden perusteella.
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 9, 2017 15:30:27 GMT
öä no peteä luulin täysikäseks, jp:tä ja renakia tyyliin 16-18-vuotiaiks, rebdominea ehkä 17-vuotiaaks ja tällee. oon kyl ollu aina huono arvioimaan ikiä, mut ehkä se tästä vielä harjottuu.
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 9, 2017 16:42:38 GMT
Muuten sillon ku ekan kerran törmäsin Tiaan, luulin et se oli selkeesti vanhempi ku mitä se oli. En muista terkkoi lukui, mut yllätyin ku se paljastu mun siskon ikäseks :^D
Niin ja luulin et Tracy ois ollu tyyliin 12
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 9, 2017 16:47:18 GMT
öä no peteä luulin täysikäseks, jp:tä ja renakia tyyliin 16-18-vuotiaiks, rebdominea ehkä 17-vuotiaaks ja tällee. oon kyl ollu aina huono arvioimaan ikiä, mut ehkä se tästä vielä harjottuu. no ei kaukana :^D
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 9, 2017 19:25:51 GMT
öä no peteä luulin täysikäseks, jp:tä ja renakia tyyliin 16-18-vuotiaiks, rebdominea ehkä 17-vuotiaaks ja tällee. oon kyl ollu aina huono arvioimaan ikiä, mut ehkä se tästä vielä harjottuu. no ei kaukana :^D no nii no se on hyvä
|
|
|
Post by Jp on Jan 17, 2017 9:37:58 GMT
öä no peteä luulin täysikäseks, jp:tä ja renakia tyyliin 16-18-vuotiaiks, rebdominea ehkä 17-vuotiaaks ja tällee. oon kyl ollu aina huono arvioimaan ikiä, mut ehkä se tästä vielä harjottuu. Oon 22.2 18 et ei huono.
|
|
|
Post by Miopod on Aug 24, 2017 0:48:13 GMT
Muuten sillon ku ekan kerran törmäsin Tiaan, luulin et se oli selkeesti vanhempi ku mitä se oli. En muista terkkoi lukui, mut yllätyin ku se paljastu mun siskon ikäseks :^D Niin ja luulin et Tracy ois ollu tyyliin 12 ?!! Silloon ku tulin ekoi kertoi siihen gosun DW keskusteluun ja olin tyyliin just alkanu fanittaan ja olin niin newbie ja sen huomas ja muistan et olit aluks musta vähä koppava ku joskus vastailit mun noobkommentteihin ja aattelin vaan kauan aikaa et pidät mua jonain ärsyttävänä kersana joka tulee keskelle teidän syvällistä classicwho keskustelua sillee TEN/ROSE FOR LIFE ♥♥♥!!1 :DDDD (vaikken kyl tykänny Rosesta silloonkaa, mutten tienny paremmasta)
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 24, 2017 11:31:32 GMT
Muuten sillon ku ekan kerran törmäsin Tiaan, luulin et se oli selkeesti vanhempi ku mitä se oli. En muista terkkoi lukui, mut yllätyin ku se paljastu mun siskon ikäseks :^D Niin ja luulin et Tracy ois ollu tyyliin 12 ?!! Silloon ku tulin ekoi kertoi siihen gosun DW keskusteluun ja olin tyyliin just alkanu fanittaan ja olin niin newbie ja sen huomas ja muistan et olit aluks musta vähä koppava ku joskus vastailit mun noobkommentteihin ja aattelin vaan kauan aikaa et pidät mua jonain ärsyttävänä kersana joka tulee keskelle teidän syvällistä classicwho keskustelua sillee TEN/ROSE FOR LIFE ♥♥♥!!1 :DDDD (vaikken kyl tykänny Rosesta silloonkaa, mutten tienny paremmasta) :-----DDD KUOLEN mä vaan trollailin gosun newbianeja, ei ehk kehittävintä tai kypsintä puuhaa mut tulipahan tehtyä (Tosin saatto mennä jonkun aikaa ennen ku aloin rekisteröidä susta mitään kuvaa koska mul on paskin nimimuisti ja mun piti ehk nähdä sut joku 20 kertaa ennen ku ees muistin mitään ..... problematique)
|
|
|
Post by Miopod on Aug 24, 2017 22:28:42 GMT
?!! Silloon ku tulin ekoi kertoi siihen gosun DW keskusteluun ja olin tyyliin just alkanu fanittaan ja olin niin newbie ja sen huomas ja muistan et olit aluks musta vähä koppava ku joskus vastailit mun noobkommentteihin ja aattelin vaan kauan aikaa et pidät mua jonain ärsyttävänä kersana joka tulee keskelle teidän syvällistä classicwho keskustelua sillee TEN/ROSE FOR LIFE ♥♥♥!!1 :DDDD (vaikken kyl tykänny Rosesta silloonkaa, mutten tienny paremmasta) :-----DDD KUOLEN mä vaan trollailin gosun newbianeja, ei ehk kehittävintä tai kypsintä puuhaa mut tulipahan tehtyä (Tosin saatto mennä jonkun aikaa ennen ku aloin rekisteröidä susta mitään kuvaa koska mul on paskin nimimuisti ja mun piti ehk nähdä sut joku 20 kertaa ennen ku ees muistin mitään ..... problematique) Mullon vaan hämärii muistikuvia niist mun ekoista dw kessoista Kerran ainaki puhuitte Christopher Ecclestonista ja siitä kui se näytteli jotain skottilaista jossain sarjassa/elokuvassa emt ja sit mä vaan lykkäsin siihen jonku pätkän Strumpetista sillee "Olisko esim tÄÄ?? )" ja sit sä olit sillee "No ei -.-" :DDD Olin viistoista silloon kylläpä aika rientää.
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 25, 2017 8:16:48 GMT
:-----DDD KUOLEN mä vaan trollailin gosun newbianeja, ei ehk kehittävintä tai kypsintä puuhaa mut tulipahan tehtyä (Tosin saatto mennä jonkun aikaa ennen ku aloin rekisteröidä susta mitään kuvaa koska mul on paskin nimimuisti ja mun piti ehk nähdä sut joku 20 kertaa ennen ku ees muistin mitään ..... problematique) Mullon vaan hämärii muistikuvia niist mun ekoista dw kessoista Kerran ainaki puhuitte Christopher Ecclestonista ja siitä kui se näytteli jotain skottilaista jossain sarjassa/elokuvassa emt ja sit mä vaan lykkäsin siihen jonku pätkän Strumpetista sillee "Olisko esim tÄÄ?? )" ja sit sä olit sillee "No ei -.-" :DDD Olin viistoista silloon kylläpä aika rientää. Se oli salee joku G.I.Joe tai vastaava merkkiteos :------D paitsi oli crissu heroesissaki vaikken kyl muista mitä aksenttia se käytti. Mun lenpitrollaus oli se ku aloin randomilla puhua David Tennantin roolista natsiupseerina aikaisemmn tohtorin tarinassa, hämmensin muutamaa parkaa ku eihän ne tienny oikein mitä tapahtu ennen vuotta 2005. Hyi ku oon ollu ilkee, eihän mun trollielitismin ironia näy ruudun ulkopuolelle. 15-vuotiaasta asti huonossa seurassa.....hyvä ettei gosua enää ole.....
|
|