|
Post by Jp on Jan 2, 2017 22:00:10 GMT
Kyllä olen lukion toista vuotta käyvä meedio.
Admin just joku 11 ja petee täysikäiseks ku se pitää kahvist.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 2, 2017 22:14:02 GMT
petee täysikäiseks ku se pitää kahvist. ..... tämäpä mielenkiintoista :DDDD
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 2, 2017 23:31:51 GMT
SAMA, anteeks Jp:tä ajattelin kasiluokkalaiseks Renak, sun ikää en tiiä, mut ajattelisin että ehkä jotain 16-19 välillä Peteä luulin mun ikäseks tai vuotta vanhemmaks tää, että oletin jotenkin Jp:tä nuoremmaksi kuin on - vissiin on lukion kakkosella ? nää ikäjutut on hankalia musta ku tuntuu että oma pikkusiskoni kasvaa liian nopeesti ja muistan aina, että se ois vieläkin se ala-asteen vasta aloittanut mua varmaan on luultu paljonkin nuoremmaksi mitä olen, hah. aina niin ainakin gosussa. lol sä oot kyllä sen ikänen miksikä sua luulinkin, että don't worry
|
|
|
Post by Trixie™ on Jan 4, 2017 9:09:39 GMT
Oletan vaan automaattisesti et kaikki on 16 jos ne ei puheillaan ilmaise olevansa muun ikäisiä :^D Gosus oletin kaikki 12-vuotiaiksi.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jan 4, 2017 10:44:08 GMT
Ajattelin jp:n olevan suurin piirtein joku mun ikänen (14v) Pete oli mun luulon mukaan 18v Jutta noin 19-20v Renak joku 17-19v En oo sillee muuten ajatellu ihmisten ikiä, mutta hupsista, osa oli lähellä ja osa heitti kauempaa xD Se on muuten tosi kiva kun yks nimeltämainitsematon tyyppi muistaa aina, että oon 10v ) Ja gosussa mut kuviteltiin 9-11v mun käyttäjänimen takia, vaikka olin 12-13v meni tunteisiin ja olin kerran tosi häpi, ku olin 13v ja joku luuli mua 14v lol xd Järkytyin, kun yks mun nettikaveri luuli mua 16 tai 17v, niinku oikeesti, vaikutanko muka siltä xD
|
|
|
Post by Sibe on Jan 5, 2017 17:57:24 GMT
tää, että oletin jotenkin Jp:tä nuoremmaksi kuin on - vissiin on lukion kakkosella ? nää ikäjutut on hankalia musta ku tuntuu että oma pikkusiskoni kasvaa liian nopeesti ja muistan aina, että se ois vieläkin se ala-asteen vasta aloittanut mua varmaan on luultu paljonkin nuoremmaksi mitä olen, hah. aina niin ainakin gosussa. lol sä oot kyllä sen ikänen miksikä sua luulinkin, että don't worry oh kerrankin näin päin mut yas olen iloinen! Oletan vaan automaattisesti et kaikki on 16 jos ne ei puheillaan ilmaise olevansa muun ikäisiä :^D Gosus oletin kaikki 12-vuotiaiksi. haha, jotenkin yleensä sama, jotenkin olettaa porukan olevan oman ikäsiä tai vähän alle/yli ellei sitten tuo ikäänsä pian ilmi, ainakin gosussa yllätyin kun monet ropekaverit oli jotain 12, 13 tai 14v
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2017 18:20:54 GMT
Kukaan ei uskalla tunnustaa et ne luuli mua 10-vuotiaaks
|
|
|
Post by Jp on Jan 5, 2017 21:08:55 GMT
Kukaan ei uskalla tunnustaa et ne luuli mua 10-vuotiaaks MÄ USKALLAN.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2017 21:39:23 GMT
Kukaan ei uskalla tunnustaa et ne luuli mua 10-vuotiaaks MÄ USKALLAN. Luulitko XD no mut hei mä luulin sua kasiluokkaseks kans heh
|
|
|
Post by Sibe on Jan 6, 2017 16:15:26 GMT
Kukaan ei uskalla tunnustaa et ne luuli mua 10-vuotiaaks mä en voinu enää luulla mitään muuta, kun tiesin jo sun olevan lukion 2lk :-D
|
|
|
Post by rebdomine on Jan 6, 2017 17:13:21 GMT
Kukaan ei uskalla tunnustaa et ne luuli mua 10-vuotiaaks mää luulin ehkä 00-01 :---D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2017 17:34:56 GMT
Kukaan ei uskalla tunnustaa et ne luuli mua 10-vuotiaaks mää luulin ehkä 00-01 :---D Haha
|
|
|
Post by 𝒫ℯ𝓀𝓀ℴ on Jan 6, 2017 17:42:41 GMT
En ees tiiä minkä ikäsii te ootte
( tai siis tiiän nyt noiden viestien perusteel osan )
enkä uskalla arvata
|
|
|
Post by Magnifique on Jan 8, 2017 15:26:18 GMT
En ees tiiä minkä ikäsii te ootte ( tai siis tiiän nyt noiden viestien perusteel osan ) enkä uskalla arvata ^^ mä en ees uskalla alkaa arvailemaa. oon ollu aina huono arvioimaan ikiä. ehkä pysyn sit vaa hiljaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jan 8, 2017 15:32:47 GMT
En ees tiiä minkä ikäsii te ootte ( tai siis tiiän nyt noiden viestien perusteel osan ) enkä uskalla arvata ^^ mä en ees uskalla alkaa arvailemaa. oon ollu aina huono arvioimaan ikiä. ehkä pysyn sit vaa hiljaa. arvailkaa vaan - mitä enemmän se menee huti, sitä hauskempaa se on
|
|