|
Post by renak on Dec 27, 2016 21:58:57 GMT
Haluaisitteko jäädä elämään historiaan? Siis sillä tavalla, että tulevien sukupolvien lapset opiskelisivat teistä koulussa, ja tutkijat selvittäisivät teidän elämänne juurta jaksaen?
Mistä syystä haluaisitte jäädä historiaan? Kirjailijoina, vaiko kenties fyysikkoinna? Hirmuhallitsijoina?
Niin ja kuka on teidän "historiallinen esikuvanne"? Eli siis kuka historiallinen henkilö teitä kiehtoo, kehen samaistutte, kuka kiinnostaa vain muuten vain? Ja mistä syystä? (Niin ja jos nyt otetaan tähän vain ennen 1900-lukua syntyneitä ihmisiä)
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 22:14:33 GMT
NO ARVATKAA
Haluun keksii/löytää jotain hienoo, vaik sitten sen mihin kaikki kadonnut xenon on joutunu (jos ette oo niin nörttejä ku minä: xenonia lukuunottamatta kaikkien alkuaineiden mitattu määrä maailmankaikkeudessa vastaa niiden laskennallisia arvoja, mutta tiede ei ole vielä onnistunut selvittämään mitä xenonille on tapahtunut, missä se on), voin vaikka todistaa et Nick Cage on syönyt sen.
Ja mun tiedeidoli on ehdottomasti Marie Curie koska se oli ihan harvinaisen kova akka ja veti nobeleita ihan harrastuksena. Myös Mendelejev oli aika siisti tyyppi. Niin ja Demokritos, mutta kumpikaan niistä ei pääse lähellekään Curieta.
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 22:19:45 GMT
NO ARVATKAA Haluun keksii/löytää jotain hienoo, vaik sitten sen mihin kaikki kadonnut xenon on joutunu (jos ette oo niin nörttejä ku minä: xenonia lukuunottamatta kaikkien alkuaineiden mitattu määrä maailmankaikkeudessa vastaa niiden laskennallisia arvoja, mutta tiede ei ole vielä onnistunut selvittämään mitä xenonille on tapahtunut, missä se on), voin vaikka todistaa et Nick Cage on syönyt sen. Ja mun tiedeidoli on ehdottomasti Marie Curie koska se oli ihan harvinaisen kova akka ja veti nobeleita ihan harrastuksena. Myös Mendelejev oli aika siisti tyyppi. Niin ja Demokritos, mutta kumpikaan niistä ei pääse lähellekään Curieta. Minä luulin, että sinä halusit jäädä historiaan pop tähtenä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 27, 2016 22:21:30 GMT
Eka ihminen, joka kuolee siihen että yksinkertaisesti on liian laiska hengittämään
|
|
|
Post by Angelus on Dec 27, 2016 22:22:07 GMT
En tiiä onko tää jotenkin absurdia, mutta olisi hienoa jäädä historiaan Suomen presidenttinä.
|
|
|
Post by Arabella on Dec 27, 2016 22:22:10 GMT
ehkä on vaan parempi että en jää
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 27, 2016 22:56:31 GMT
ehkä on vaan parempi että en jää Musta se ikkunasta sisään kiipeäminen ois sen arvoista NAURAN TAAS
|
|
|
Post by Arabella on Dec 27, 2016 23:02:18 GMT
ehkä on vaan parempi että en jää Musta se ikkunasta sisään kiipeäminen ois sen arvoista NAURAN TAAS JUTTA PLIIS
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 23:04:25 GMT
kunhan musta vaan tehdään wikipedia-sivu niin se riittää
emt haluaisin olla joku turhamainen joka paikan höylä taiteilija
|
|
|
Post by Miopod on Dec 28, 2016 0:54:45 GMT
Haluaisin että musta jää videokuvaa. Emt vaikka sit näyttelijänä tai subchatin vetäjänä tai sit vetelen jotain hienoja musikaalinumeroja jossain teatterissa ja joku tekee mun viimesestä näytöksestä dvd-julkaisun.
Tai sit ihan vaan että luon jotain hienoa joka muistetaan. taiteilijana, käsikirjoittajana, ohjaajana whatevs.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 28, 2016 20:14:03 GMT
kirjailija varmaankin, ollu pitkään sellanen asia mitä oon miettiny :-) !
ja en oo tietenkään tänne catlandiin julkaissut mun tekstejä, pelkästään roolinut sillon joskus viime vuonna, laadukkuus aika nollilla, heh
|
|
|
Post by Miopod on Apr 1, 2017 0:07:57 GMT
Ja sit haluisin olla se ankkapiirtäjä/käsikirjoittaja joka kertoo mitä tapahtui ankanpoikien vanhemmille ja kuka edes on niiden isä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Apr 1, 2017 8:14:49 GMT
Ensimmäinen ihminen, joka kuolee siihen et on yksinkertaisesti liian laiska hengittämään
|
|
|
Post by digimonkaiser on Apr 18, 2017 15:23:25 GMT
Haluisin jäädä historiaan muistettuna eläinten oikeuksien parantajana
|
|
|
Post by Jp on Apr 18, 2017 15:28:43 GMT
Kirjailijana tai roolipelaajana....kirjailija enemmän.
|
|