|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:10:59 GMT
Mikähän oli Ankkalan viimeinen viesti? (Mikäköhän tulee olemaan Kattilan viimeinen viesti...) joku harmonian ''heittäkää hyvästit ankkalalle'' ja siihen ehkä joku ehti kommentoida ''mitä'' tms en tiedä tarkkaan kun olin sillon syömässä kun se poistettiin, päivitin sivun ja kaikki oli poissa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:11:54 GMT
Oon tietoisesti sulkenu kaikki muistot a**kalasta, en voi prosessoida niitä muistan ankkalasta vaan et siellä oli semmonen joku ruskee tai oranssi ulkoasu ja että petellä oli lana del rey avatarina ja siinä oli kissa ja siellä oli kaikilla keltaset tähdet
|
|
|
Post by Arabella on Dec 27, 2016 22:12:05 GMT
Mikähän oli Ankkalan viimeinen viesti? (Mikäköhän tulee olemaan Kattilan viimeinen viesti...) joku harmonian ''heittäkää hyvästit ankkalalle'' ja siihen ehkä joku ehti kommentoida ''mitä'' tms en tiedä tarkkaan kun olin sillon syömässä kun se poistettiin, päivitin sivun ja kaikki oli poissa multaki meni vähän ohi se ankkalan kuolema
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 22:15:52 GMT
Oon tietoisesti sulkenu kaikki muistot a**kalasta, en voi prosessoida niitä muistan ankkalasta vaan et siellä oli semmonen joku ruskee tai oranssi ulkoasu ja että petellä oli lana del rey avatarina Mul oli trixie-avatar :^D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:20:31 GMT
joku harmonian ''heittäkää hyvästit ankkalalle'' ja siihen ehkä joku ehti kommentoida ''mitä'' tms en tiedä tarkkaan kun olin sillon syömässä kun se poistettiin, päivitin sivun ja kaikki oli poissa multaki meni vähän ohi se ankkalan kuolema mun sydän jätti lyönnin tai parikin välistä kun tajusin sen olevan poissa pala minua kuoli
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:23:02 GMT
muistan ankkalasta vaan et siellä oli semmonen joku ruskee tai oranssi ulkoasu ja että petellä oli lana del rey avatarina Mul oli trixie-avatar :^D oliks se ees tää mut eihän se ollut gif (?)
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 22:25:55 GMT
Mul oli trixie-avatar :^D oliks se ees tää mut eihän se ollut gif (?) Se oli tosta samasta esityksestä mut ei ihan toi kohta :-----D ja mul oli kai sekä liikkuva että still-versio
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:33:26 GMT
oliks se ees tää mut eihän se ollut gif (?) Se oli tosta samasta esityksestä mut ei ihan toi kohta :-----D ja mul oli kai sekä liikkuva että still-versio no melkein :---D
|
|