|
ÄO testi
Dec 27, 2016 21:10:39 GMT
via mobile
Post by renak on Dec 27, 2016 21:10:39 GMT
Oletteko tehneet niitä Ah-niin-ihania nettiälykkyysosamäärätestejä?
Kuten sitä Mensan nettitestiä?
|
|
|
Post by Arabella on Dec 27, 2016 21:11:41 GMT
en mutta en kyllä halua tietää ku oon vähän tyhäm
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 21:12:55 GMT
Joo ne on huikeita :---D Meil on kans sellanen ihana huuhaa psudotieteellinen Oletko älykkäämpi kuin luulet -kirja, jossa on hirveesti pilipalitestejä mittaamaan erilaisia älykkyyksiä. Harmi vaan et ne on kaikki tosi helppoja ja niiden mukaan oon tyyliin joku yleisnero ku osaan sekä yhteenlaskua että sanaleikkejä.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 27, 2016 21:17:02 GMT
Joo lmao taisin tehdä Mensan testin kerran joskus kolmelta aamuyöllä puoliunessa :DDD
|
|
|
ÄO testi
Dec 27, 2016 21:17:19 GMT
via mobile
Post by renak on Dec 27, 2016 21:17:19 GMT
Joo ne on huikeita :---D Meil on kans sellanen ihana huuhaa psudotieteellinen Oletko älykkäämpi kuin luulet -kirja, jossa on hirveesti pilipalitestejä mittaamaan erilaisia älykkyyksiä. Harmi vaan et ne on kaikki tosi helppoja ja niiden mukaan oon tyyliin joku yleisnero ku osaan sekä yhteenlaskua että sanaleikkejä. Aina jotenkin piristävää tehdä niitä testejä, ainakin aina naurattaa niitä tuloksia katsoessa.
|
|
|
ÄO testi
Dec 27, 2016 21:17:52 GMT
via mobile
Post by renak on Dec 27, 2016 21:17:52 GMT
Joo lmao taisin tehdä Mensan testin kerran joskus kolmelta aamuyöllä puoliunessa :DDD ...Ja sait korkeimman mahdollisen tuloksen?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 27, 2016 21:20:54 GMT
Joo lmao taisin tehdä Mensan testin kerran joskus kolmelta aamuyöllä puoliunessa :DD ...Ja sait korkeimman mahdollisen tuloksen? Tottakai 8)) Nauratti kun siinä alussa vielä sanottiin et se pitää tehdä selvänä ja valveilla ja mitävielä :DD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 21:21:31 GMT
joo, olen sain siitä mensan testistä jotain 117 jos oikein muistan
en kyl uskalla tehdä uudestaan, kuiteskin oon vaan tyhmentyny entisestään.
|
|
|
ÄO testi
Dec 27, 2016 21:23:34 GMT
via mobile
Post by renak on Dec 27, 2016 21:23:34 GMT
...Ja sait korkeimman mahdollisen tuloksen? Tottakai 8)) Nauratti kun siinä alussa vielä sanottiin et se pitää tehdä selvänä ja valveilla ja mitävielä :DD Noh, ainakin kolmelta yöllä on varmaan aika rauhallinen ympäristö?
|
|
|
ÄO testi
Dec 27, 2016 21:24:24 GMT
via mobile
Post by renak on Dec 27, 2016 21:24:24 GMT
joo, olen sain siitä mensan testistä jotain 117 jos oikein muistan en kyl uskalla tehdä uudestaan, kuiteskin oon vaan tyhmentyny entisestään. Tee ihmeessä uudestaan, jos olet joskus aiemmin saanut 117 sehä tarkoittaa, että olet älykkäämpi kuin suurin osa väestöstä.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 21:30:20 GMT
Joo ne on huikeita :---D Meil on kans sellanen ihana huuhaa psudotieteellinen Oletko älykkäämpi kuin luulet -kirja, jossa on hirveesti pilipalitestejä mittaamaan erilaisia älykkyyksiä. Harmi vaan et ne on kaikki tosi helppoja ja niiden mukaan oon tyyliin joku yleisnero ku osaan sekä yhteenlaskua että sanaleikkejä. Aina jotenkin piristävää tehdä niitä testejä, ainakin aina naurattaa niitä tuloksia katsoessa. Joo tulee superfiksu fiilis :^D Tein tän keskustelun innoittamana ton mensan nettitestin, vähän kyllästyin lopussa ja vaan nappailj intuitiolla vikat viis kohtaa, mut onnostuin silti saamaan 133, ei pöllömmin tähän aikaan sängyssä maaten. Tosin se ny mittaa lähinnä loogista ja matemaattista päättelykyä missä mä olen aika hyvä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 21:32:53 GMT
joo, olen sain siitä mensan testistä jotain 117 jos oikein muistan en kyl uskalla tehdä uudestaan, kuiteskin oon vaan tyhmentyny entisestään. Tee ihmeessä uudestaan, jos olet joskus aiemmin saanut 117 sehä tarkoittaa, että olet älykkäämpi kuin suurin osa väestöstä. parempi lopettaa sillon kun on vielä voitolla. katsos kun jos teen sen nyt uudestaan ja saan tulokseksi vaikka 2, niin joudun sitten aina sanomaan, että älykkyysosamääräni on kaksi. mutta jos en enää ikinä tee sitä, niin voin aina sanoa että se on 117 ja vaikutan paljon fiksummalta mitä olenkaan ja mensanhan mukaan kaikki on älykkäämpiä kuin suurin osa väestöstä-
|
|
|
ÄO testi
Dec 27, 2016 21:34:17 GMT
via mobile
Post by renak on Dec 27, 2016 21:34:17 GMT
Aina jotenkin piristävää tehdä niitä testejä, ainakin aina naurattaa niitä tuloksia katsoessa. Joo tulee superfiksu fiilis :^D Tein tän keskustelun innoittamana ton mensan nettitestin, vähän kyllästyin lopussa ja vaan nappailj intuitiolla vikat viis kohtaa, mut onnostuin silti saamaan 133, ei pöllömmin tähän aikaan sängyssä maaten. Tosin se ny mittaa lähinnä loogista ja matemaattista päättelykyä missä mä olen aika hyvä. Haha niin. Eikös se Mensan jäsenyyden raja ole joku 132, eli menepä sinne ÄO-testiin (niin me saamme ihka oikean mensalaisen joukkoomme).
|
|
|
ÄO testi
Dec 27, 2016 21:36:11 GMT
via mobile
Post by renak on Dec 27, 2016 21:36:11 GMT
Tee ihmeessä uudestaan, jos olet joskus aiemmin saanut 117 sehä tarkoittaa, että olet älykkäämpi kuin suurin osa väestöstä. parempi lopettaa sillon kun on vielä voitolla. katsos kun jos teen sen nyt uudestaan ja saan tulokseksi vaikka 2, niin joudun sitten aina sanomaan, että älykkyysosamääräni on kaksi. mutta jos en enää ikinä tee sitä, niin voin aina sanoa että se on 117 ja vaikutan paljon fiksummalta mitä olenkaan ja mensanhan mukaan kaikki on älykkäämpiä kuin suurin osa väestöstä- Njah, usko Mensaa. Kaikki ihmiset ja kissat ovat älykkäämpiä kuin suurin osa väestöstä. Entäs muutes nämä muut testit, kuten joku Tieteen Kuvalehden testi? Niissä testataan vähän muitakin piirteitä, kuin mitä tuossa Mensan nettitestissä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 21:39:13 GMT
Joo tulee superfiksu fiilis :^D Tein tän keskustelun innoittamana ton mensan nettitestin, vähän kyllästyin lopussa ja vaan nappailj intuitiolla vikat viis kohtaa, mut onnostuin silti saamaan 133, ei pöllömmin tähän aikaan sängyssä maaten. Tosin se ny mittaa lähinnä loogista ja matemaattista päättelykyä missä mä olen aika hyvä. Haha niin. Eikös se Mensan jäsenyyden raja ole joku 132, eli menepä sinne ÄO-testiin (niin me saamme ihka oikean mensalaisen joukkoomme). trixielle voitaisiin tehdä joku ihan oma testi, jossa yläraja on 264
|
|