|
Post by Sibe on Dec 28, 2016 20:23:38 GMT
mä voisin vaikka yrittää lukea yo-kokeisiin eikö olisi aika kivaisa haaste :DDDD
.. oikeesti keksikää mulle jotain, en yhtää tiiä mitä tekisin yyh
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 21:02:04 GMT
mä voisin vaikka yrittää lukea yo-kokeisiin eikö olisi aika kivaisa haaste :DDDD .. oikeesti keksikää mulle jotain, en yhtää tiiä mitä tekisin yyh Se olisi hyödyllistä. (Kirjoita sitten ainakin se 6 laudaturia)
|
|
|
Post by Sibe on Dec 28, 2016 21:03:19 GMT
mä voisin vaikka yrittää lukea yo-kokeisiin eikö olisi aika kivaisa haaste :DDDD .. oikeesti keksikää mulle jotain, en yhtää tiiä mitä tekisin yyh Se olisi hyödyllistä. (Kirjoita sitten ainakin se 6 laudaturia) no joo totta :--D ja ei oo enää mahdollista, kirjotan viis ainetta keväällä ja kuule ei syksyn aineet mitään lähellekään laudaturia käyneet kelpaako viis?
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 21:04:30 GMT
Se olisi hyödyllistä. (Kirjoita sitten ainakin se 6 laudaturia) no joo totta :--D ja ei oo enää mahdollista, kirjotan viis ainetta keväällä ja kuule ei syksyn aineet mitään lähellekään laudaturia käyneet kelpaako viis? Viisi kelpaa jos loput ovat M.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 28, 2016 21:05:31 GMT
no joo totta :--D ja ei oo enää mahdollista, kirjotan viis ainetta keväällä ja kuule ei syksyn aineet mitään lähellekään laudaturia käyneet kelpaako viis? Viisi kelpaa jos loput ovat M. no voi perse, ei ne kaks ainetta ollu magnaa ( miten mulle nyt käy??
|
|
|
Post by Angelus on Dec 28, 2016 21:19:14 GMT
Vois yrittää aloittaa jonkin treeniohjelman... paitsi et sillä ei oo pariin vuoteen ainakaan kiirettä
|
|
|
Post by Sibe on Jan 2, 2017 20:05:24 GMT
Viisi kelpaa jos loput ovat M. no voi perse, ei ne kaks ainetta ollu magnaa ( miten mulle nyt käy?? petyitkö renak nyt liiaksi muhun?
|
|