|
Post by valiomaito on Jan 25, 2018 12:08:57 GMT
Ihan vaa sellane perustallaaja, vaihdoin asua joka tunti, hilluin huutokaupoilla ja A/M ropeissa ja kans muilla foorumeilla seuraamassa kaikkii tappeluita... ja en koskaan saanu mäkään mitää varotuksia Siit tuleeki mieleen nää kuuluisat tyypit kuten HANN- ja se joka teki sen 7v pissis tarinajutun Haha okei saatan etäisesti kyllä muistaa sut, ainakin siis käyttäjänimen perusteella - oisinko törmänny kenties forkalla tai jotain, hmm Ja jeps, noita ei kyllä kovin helposti unohda haha Ai jaa, olitkos sä sielläkin Sibe? Seki kuulostaa jotenki tutulta
|
|
|
Post by Sibe on Feb 7, 2018 16:45:39 GMT
Haha okei saatan etäisesti kyllä muistaa sut, ainakin siis käyttäjänimen perusteella - oisinko törmänny kenties forkalla tai jotain, hmm Ja jeps, noita ei kyllä kovin helposti unohda haha Ai jaa, olitkos sä sielläkin Sibe? Seki kuulostaa jotenki tutulta En Sibeä käytin mallini lempinimellä ja toki ropeissa sun muissa Sibenä esittäydyin - mallin nimi oli kuitenkin Siberianhusky girl, jos nyt tarkkoja halutaan olla cool kuitenkin, että oon kenties jäänyt mieleen!
|
|
|
Post by Miopod on Mar 3, 2018 23:31:46 GMT
Tuli yhtäkkii mieleen se ku tein joskus pilamallin ja trollailin sillä forkalle ja sit kerroin koulus siitä mun irl kaverille nii se bustas mut ja teki aiheen forkalle jossa kerto kaikille että se olin oikeesti mä ja sit mun piti tehdä anteeksipyyntötopic.
|
|