|
Post by Sibe on Dec 28, 2016 19:33:15 GMT
oikeesti mä en saanu koskaan aikalisää tai varoituksia :DDD ihmettelen vieläki miten jotkut keräs niitä ihan urakalla hahaaa
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 20:53:48 GMT
oikeesti mä en saanu koskaan aikalisää tai varoituksia :DDD ihmettelen vieläki miten jotkut keräs niitä ihan urakalla hahaaa Mitä miten olet onniatunut
|
|
|
Post by Sibe on Dec 28, 2016 20:57:24 GMT
oikeesti mä en saanu koskaan aikalisää tai varoituksia :DDD ihmettelen vieläki miten jotkut keräs niitä ihan urakalla hahaaa Mitä miten olet onniatunut mä en ikinä tehny mitään pahaa, en haastanu riitaa tai mitään :''D musta modet oli aina enemmän kivoja kuin ilkeitä aikalisillä kiusaajia haha ois varmaa pitäny hankkia joku eka ja vika aikalisä joskus D:
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 20:58:47 GMT
Mitä miten olet onniatunut mä en ikinä tehny mitään pahaa, en haastanu riitaa tai mitään :''D musta modet oli aina enemmän kivoja kuin ilkeitä aikalisillä kiusaajia haha ois varmaa pitäny hankkia joku eka ja vika aikalisä joskus D: En minäkään haastanut riitaa (ainakaan hirveästi) ja modet olivat kivoja (tai no ainakin osa niistä) mutta silti sain jatkuvasti varoituksia.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 28, 2016 21:01:51 GMT
mä en ikinä tehny mitään pahaa, en haastanu riitaa tai mitään :''D musta modet oli aina enemmän kivoja kuin ilkeitä aikalisillä kiusaajia haha ois varmaa pitäny hankkia joku eka ja vika aikalisä joskus D: En minäkään haastanut riitaa (ainakaan hirveästi) ja modet olivat kivoja (tai no ainakin osa niistä) mutta silti sain jatkuvasti varoituksia. no pöh sä oot sit vaan väärinymmärretty
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 21:02:30 GMT
En minäkään haastanut riitaa (ainakaan hirveästi) ja modet olivat kivoja (tai no ainakin osa niistä) mutta silti sain jatkuvasti varoituksia. no pöh sä oot sit vaan väärinymmärretty (
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 29, 2016 14:32:50 GMT
Muistan myös ne "oon 13 vee ja raskaana" kessat :---D ja sitte selvisi että vissii melkee kaikki oli vaan huijareita, mutta muistan jonkun 16v, joka laitto kuvia sen raskausmahasta ja muuta. ja yleensä eksyin niihin kessoihin, koska oli tylsää xD Hei tääkö www.demi.fi/keskustelut/syvalliset/huijasin-gosussa-kahden-vuoden-ajan ? Mä sain goStar-tittelistä ihan huolella kuraa niskaani. :-D Niinku anteeks, ei ollu mun idea se lätkä, älkää mua syyttäkö.
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 29, 2016 18:12:53 GMT
Muistan myös ne "oon 13 vee ja raskaana" kessat :---D ja sitte selvisi että vissii melkee kaikki oli vaan huijareita, mutta muistan jonkun 16v, joka laitto kuvia sen raskausmahasta ja muuta. ja yleensä eksyin niihin kessoihin, koska oli tylsää xD Hei tääkö www.demi.fi/keskustelut/syvalliset/huijasin-gosussa-kahden-vuoden-ajan ? Mä sain goStar-tittelistä ihan huolella kuraa niskaani. :-D Niinku anteeks, ei ollu mun idea se lätkä, älkää mua syyttäkö. Muistan ton tyypin, mutta en oo varma onko toi se
|
|
|
Post by Sibe on Jan 2, 2017 19:55:28 GMT
Muistan myös ne "oon 13 vee ja raskaana" kessat :---D ja sitte selvisi että vissii melkee kaikki oli vaan huijareita, mutta muistan jonkun 16v, joka laitto kuvia sen raskausmahasta ja muuta. ja yleensä eksyin niihin kessoihin, koska oli tylsää xD Hei tääkö www.demi.fi/keskustelut/syvalliset/huijasin-gosussa-kahden-vuoden-ajan ? Mä sain goStar-tittelistä ihan huolella kuraa niskaani. :-D Niinku anteeks, ei ollu mun idea se lätkä, älkää mua syyttäkö. oho, muistan ku toi teki joskus forkalle keskustelun olevansa raskaana selvisi sekin asia jännä muutenki että goStar-tittelin takia sua kohdeltiin törkeesti tai niinku mä aina aattelin että kaikki goStar jne testitiimiläiset (?) kaikki joilla on joku muu ku vip-lätkä on jotain kuninkaallisia :--D ja sit olin omg jos joku puhu mun kanssa edes tyyliin moikkas jossai forkalla haha
|
|
|
Post by valiomaito on Jan 16, 2018 17:03:05 GMT
mä vihdoin löysin paikan mihin kaikki gosuttajat on juossu
nyt kommentoin tätä vanhaa keskustelua
muistaaks joku JesusFreak -nimistä käyttäjää? 'cause that's me
|
|
|
Post by Sibe on Jan 16, 2018 18:11:12 GMT
mä vihdoin löysin paikan mihin kaikki gosuttajat on juossu nyt kommentoin tätä vanhaa keskustelua muistaaks joku JesusFreak -nimistä käyttäjää? 'cause that's me jes mahtavaa! Ja kerro lisää käyttäjästä, olitko feimi vai joku perustallaaja?
|
|
|
Post by valiomaito on Jan 17, 2018 11:27:11 GMT
mä vihdoin löysin paikan mihin kaikki gosuttajat on juossu nyt kommentoin tätä vanhaa keskustelua muistaaks joku JesusFreak -nimistä käyttäjää? 'cause that's me jes mahtavaa! Ja kerro lisää käyttäjästä, olitko feimi vai joku perustallaaja? Ihan vaa sellane perustallaaja, vaihdoin asua joka tunti, hilluin huutokaupoilla ja A/M ropeissa ja kans muilla foorumeilla seuraamassa kaikkii tappeluita... ja en koskaan saanu mäkään mitää varotuksia Siit tuleeki mieleen nää kuuluisat tyypit kuten HANN- ja se joka teki sen 7v pissis tarinajutun
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 17, 2018 14:01:30 GMT
Gosussa mut näki VAIN roolailemassa ja VAIN kirjoittamassa tarinaa. Muistan ku roolasin VAIN villihevosropeissa tai kimppiksissä tai twilightissä. Mut sen mä muistan että loin yhteen peliin tyypin JOKA OLI RASKAANA ja kaikki ihmetteli miten mä osaan roolaa sellaisella niin hyvin.. no se Roper kuoli siihen. Parhaimmillaan oon roolannu ainoastaan 2 kesken yhdessä ropessa parhaan kaverin kanssa, jee, monipuolista
|
|
|
Post by vanilijallinen on Jan 17, 2018 14:03:37 GMT
Gosussa mut näki VAIN roolailemassa ja VAIN kirjoittamassa tarinaa. Muistan ku roolasin VAIN villihevosropeissa tai kimppiksissä tai twilightissä. Mut sen mä muistan että loin yhteen peliin tyypin JOKA OLI RASKAANA ja kaikki ihmetteli miten mä osaan roolaa sellaisella niin hyvin.. no se Roper kuoli siihen. Parhaimmillaan oon roolannu ainoastaan 2 kesken yhdessä ropessa parhaan kaverin kanssa, jee, monipuolista Lisäks tein lehteä ja sitä ostettiin vain 5 kpl 😂
|
|
|
Post by Sibe on Jan 24, 2018 15:16:07 GMT
jes mahtavaa! Ja kerro lisää käyttäjästä, olitko feimi vai joku perustallaaja? Ihan vaa sellane perustallaaja, vaihdoin asua joka tunti, hilluin huutokaupoilla ja A/M ropeissa ja kans muilla foorumeilla seuraamassa kaikkii tappeluita... ja en koskaan saanu mäkään mitää varotuksia Siit tuleeki mieleen nää kuuluisat tyypit kuten HANN- ja se joka teki sen 7v pissis tarinajutun Haha okei saatan etäisesti kyllä muistaa sut, ainakin siis käyttäjänimen perusteella - oisinko törmänny kenties forkalla tai jotain, hmm Ja jeps, noita ei kyllä kovin helposti unohda haha
|
|