|
Post by renak on Dec 27, 2016 22:10:28 GMT
kyllä... saa nähdä montako käyttäjää saan tänne luoda!! Ei nyt kukaan modea poistaisi, eihän... Plus Pete olet Kattilan sielu.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:18:34 GMT
kyllä... saa nähdä montako käyttäjää saan tänne luoda!! Ei nyt kukaan modea poistaisi, eihän... Plus Pete olet Kattilan sielu. ei vaan Kattila on minun sieluni vaaleanpunainen ja täynnä kissoja...
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 22:20:23 GMT
Ei nyt kukaan modea poistaisi, eihän... Plus Pete olet Kattilan sielu. ei vaan Kattila on minun sieluni vaaleanpunainen ja täynnä kissoja... No ole sitten Kattilan ruumis.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:31:13 GMT
ei vaan Kattila on minun sieluni vaaleanpunainen ja täynnä kissoja... No ole sitten Kattilan ruumis. kalpea kuin ruumis ainakin :_D
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 22:33:28 GMT
Muistin just mun gosunemesikset, good times Kiitos homofobinen sparkleturri ja mukasyvällinen teinigootti, teitte mun elämästä aavistuksen suolaisempaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:36:30 GMT
mukasyvällinen teinigootti tästä tuli mieleen enemmän kuin monta tyyppiä
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 22:38:18 GMT
mukasyvällinen teinigootti tästä tuli mieleen enemmän kuin monta tyyppiä Tbh ne oli kaikki mun nemesiksiä mut en halunnu olla liian selkee jos joku tääl vaik ois ollu pimeydenkuningattaren kaveri :^(
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:41:17 GMT
tästä tuli mieleen enemmän kuin monta tyyppiä Tbh ne oli kaikki mun nemesiksiä mut en halunnu olla liian selkee jos joku tääl vaik ois ollu pimeydenkuningattaren kaveri :^( ah, muistan pimeydenkuningattaren tosi hämärästi, tyyliin kaikki palvo sitä?? :..D
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 22:43:45 GMT
Tbh ne oli kaikki mun nemesiksiä mut en halunnu olla liian selkee jos joku tääl vaik ois ollu pimeydenkuningattaren kaveri :^( ah, muistan pimeydenkuningattaren tosi hämärästi, tyyliin kaikki palvo sitä?? :..D Se oli niit mystisii 15 minuutin feimejä :^D Muistan et annojn joskus murska-arvostelun sen supertaiteelliselle tarinalle ja sen jälkeen tappelin sen kaa varmaan kaikesta mitä vastaan tuli. Olin tosi pahoillani ku se lopetti koska mulla oli hauskaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:50:44 GMT
ah, muistan pimeydenkuningattaren tosi hämärästi, tyyliin kaikki palvo sitä?? :..D Se oli niit mystisii 15 minuutin feimejä :^D Muistan et annojn joskus murska-arvostelun sen supertaiteelliselle tarinalle ja sen jälkeen tappelin sen kaa varmaan kaikesta mitä vastaan tuli. Olin tosi pahoillani ku se lopetti koska mulla oli hauskaa. muistan (btw) ikuisesti miten puoli gosua räjähti mulle kun erehdyin kysymään joltain gostaralta että saiko se lätkänsänsä ripuloinnistaan- NIIKU EN MÄ SITÄ PAHALLA HEI TARKOTTANU se vaan tuli jostain se siis selitti ripuloineensa jotain ympäri pöytiä ja-
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 22:52:59 GMT
Se oli niit mystisii 15 minuutin feimejä :^D Muistan et annojn joskus murska-arvostelun sen supertaiteelliselle tarinalle ja sen jälkeen tappelin sen kaa varmaan kaikesta mitä vastaan tuli. Olin tosi pahoillani ku se lopetti koska mulla oli hauskaa. muistan (btw) ikuisesti miten puoli gosua räjähti mulle kun erehdyin kysymään joltain gostaralta että saiko se lätkänsänsä ripuloinnistaan- NIIKU EN MÄ SITÄ PAHALLA HEI TARKOTTANU se vaan tuli jostain se siis selitti ripuloineensa jotain ympäri pöytiä ja-BAHAHA Aikamoinen..... paskamyrsy
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:54:22 GMT
muistan (btw) ikuisesti miten puoli gosua räjähti mulle kun erehdyin kysymään joltain gostaralta että saiko se lätkänsänsä ripuloinnistaan- NIIKU EN MÄ SITÄ PAHALLA HEI TARKOTTANU se vaan tuli jostain se siis selitti ripuloineensa jotain ympäri pöytiä ja-BAHAHA Aikamoinen..... paskamyrsy jouduin ainakin kolmen innokkaan ihailijan kieltolistalle kyllä harmitti
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 22:56:43 GMT
BAHAHA Aikamoinen..... paskamyrsy jouduin ainakin kolmen innokkaan ihailijan kieltolistalle kyllä harmitti Voi ei!!! Kieltis!!!! Muistan ku gosus oli joku simplegate ja mun mielestä simple oli aina ollu tosi hyvä tyyppi. Olin kauheen hämmentyny siitä.
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 28, 2016 7:14:56 GMT
Muistan myös ne "oon 13 vee ja raskaana" kessat :---D ja sitte selvisi että vissii melkee kaikki oli vaan huijareita, mutta muistan jonkun 16v, joka laitto kuvia sen raskausmahasta ja muuta. ja yleensä eksyin niihin kessoihin, koska oli tylsää xD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 28, 2016 9:30:04 GMT
jouduin ainakin kolmen innokkaan ihailijan kieltolistalle kyllä harmitti Voi ei!!! Kieltis!!!! Muistan ku gosus oli joku simplegate ja mun mielestä simple oli aina ollu tosi hyvä tyyppi. Olin kauheen hämmentyny siitä. oliks simple mode? taidan muistaa senkin hämärästi, sain siltä ehkä joskus halin (vai tervehdyksen, mitä ne sit sillon olikaan) ja ofc olin ihan kikseissä kun sain MODELTA HALIN!! ja kieltolista oli kyllä aika paha jollain bieber-fanilla (jonka valitettavasti tunsin irl) luki profiilissaan "jos et tykkää justinista tai tiedä kuka se on, niin kielttis kutsuu!!"
|
|