|
Post by renak on Dec 27, 2016 14:04:43 GMT
Mitä kaikkea teitte gosussa? Mitä juttuja jäänyt mieleen? Haluan nostalgisoida nytten.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 27, 2016 16:45:43 GMT
Mä en ees ole varma miksi käytin gosuu niin paljon ku tein, liityin alunperin vitsillä ja sit vaan ...jäin sinne. Muutama vuosi meni siihen et vaan pädin foorumilla ja tappelin "onko jumalaa olemassa" -keskusteluista, tbh en voi vielkään uskoa et täältä päin maailmaa löytyy ihmisiä joiden mielestä evoluutio on huuhaata (ja jos joku tulee vielä kerranki mun elämässä ulvomaan täysin vakavalla naamalla et se on kirjaimellisesti pelkkä teoria, tapan kaikki, sori). Circa 2011 vaan terrorisoin foorumia ja pelottelin pienempiäni, mut myöhemmin vetäydyin vaan viettää eläkepäiviäni heittelemään satunnaisia vittuilukommentteja suuntaan ja toiseen.
Retrospektrissä gosu oli paskaa ja oon iloinen et se on ohi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 17:54:46 GMT
muistan imurikeskustelut ja lenny-armeijat
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 18:06:46 GMT
Bwah Muistan, kun menin varmaan kolmesti naimisiin gosussa. Silloin yöllä kun joidenkin hyvien kavereiden kanssa foorumia spämmittiin, niin saatiin loistavia ideoita häiden järjestämisestä. Parhaiten jäi mieleen minun ja Toukan häät, jotka järjestettiin joskus unentokkurassa foorumilla klo 4 aamulla. Toukka oli morsian, ja hann toimi se isänä koska minä pyysin. Meillä oli myös omat stailistimme sekä pappi ja kaaso ja mitä lie kaikkia muitakin. Oli kyllä hauskaa. Niin ja tietysti kaikki mafiat jäivät mieleen. Sekä kapinat. (Ja minun upea hieno kristallikapinani...) Ja tietysti gosugaala. Foorumi oli kyllä gosun paras paikka.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 18:10:27 GMT
Bwah Muistan, kun menin varmaan kolmesti naimisiin gosussa. Silloin yöllä kun joidenkin hyvien kavereiden kanssa foorumia spämmittiin, niin saatiin loistavia ideoita häiden järjestämisestä. Parhaiten jäi mieleen minun ja Toukan häät, jotka järjestettiin joskus unentokkurassa foorumilla klo 4 aamulla. Toukka oli morsian, ja hann toimi se isänä koska minä pyysin. Meillä oli myös omat stailistimme sekä pappi ja kaaso ja mitä lie kaikkia muitakin. Oli kyllä hauskaa. Niin ja tietysti kaikki mafiat jäivät mieleen. Sekä kapinat. (Ja minun upea hieno kristallikapinani...) Ja tietysti gosugaala. Foorumi oli kyllä gosun paras paikka. olin pappi yhissä gosuhäissä!! tai ei mua kyllä niihin kutsuttu mut halusin leikkiä pappia joten-
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 18:35:51 GMT
Mäki oon menny naimisiin kahesti!! Toisen kerran drowned soul/raatelukynnen kanssa ja toisen kerran legolasin (ei mallin, hyi, se oli mun oma varamalli, vaan sen haltian :FDD). Jälkimmäisistä häistä tehtiin jopa hääkuva <3 Tää tapahtu jotain päivää ennen maksullistumista. Taidan muutes muistaa tuon Legolas-mallisi...
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 27, 2016 19:02:23 GMT
Olin sk-ropeporukassa ja melkein koko ajan roolimassa. Tällöin (kolmantena) mallina oli Horseland-heppajengi (siis kadun sitä nimeä, koska noloa, mut ehkä annan anteeks koska olin joku 7 tai 8v?) Mun ekalla mallilla Animal girl 26:lla hengasin kerhoissa ja pelasin pelejä xD kirjotin myös yhtä heppatarinaa, mutta joku poisti sen (edelleen mysteerinä kuka, joku kerholainen, jolla oli oikeudet).... Tokalla mallilla Pony girl 12:lla tein samoja juttuja ku Animalilla, mutta sillä tarinan sijaan roolin myös.. oih, ne max kahden rivin roolit xD Muistan, että mun oli pakko saada BFF-mekko ja ku sain sen H-H:lle, olin onnesta soikeena
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 27, 2016 19:34:40 GMT
Ja keskustelut Onko ratsastus urheilua muistatteko xD
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 19:35:40 GMT
Ja keskustelut Onko ratsastus urheilua muistatteko xD Toivoisin, etten muistaisi.
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 20:43:16 GMT
Niin ja sitten nämä kaikki iki-ihanat aikalisät ja varoitukset. Olen vähän turhankin usein aikalisillä, en edes tiedä mistä revin ne kaikki varoitukset ja aikalisät. Ensimmäinen mallini poistettiin. Ginervakin olisi poistettu (alkoi olla sen verran paljon kertynyt varoituksia ja aikalisiä, että seuraavasta aikalisästä se olisi todennäköisesti poistettu), mutta poistin sen sitten itse ja vaivuin hetkeksi lomalle gosusta. Kunnes palasin gosuun. Tietysti.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:01:48 GMT
Niin ja sitten nämä kaikki iki-ihanat aikalisät ja varoitukset. Olen vähän turhankin usein aikalisillä, en edes tiedä mistä revin ne kaikki varoitukset ja aikalisät. Ensimmäinen mallini poistettiin. Ginervakin olisi poistettu (alkoi olla sen verran paljon kertynyt varoituksia ja aikalisiä, että seuraavasta aikalisästä se olisi todennäköisesti poistettu), mutta poistin sen sitten itse ja vaivuin hetkeksi lomalle gosusta. Kunnes palasin gosuun. Tietysti. multa poistettiin ainakin viis mallia hups- ja aikalisiäkin oli varmaan enemmän mitä mulla on älliä laskemaan
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 22:03:08 GMT
Niin ja sitten nämä kaikki iki-ihanat aikalisät ja varoitukset. Olen vähän turhankin usein aikalisillä, en edes tiedä mistä revin ne kaikki varoitukset ja aikalisät. Ensimmäinen mallini poistettiin. Ginervakin olisi poistettu (alkoi olla sen verran paljon kertynyt varoituksia ja aikalisiä, että seuraavasta aikalisästä se olisi todennäköisesti poistettu), mutta poistin sen sitten itse ja vaivuin hetkeksi lomalle gosusta. Kunnes palasin gosuun. Tietysti. multa poistettiin ainakin viis mallia hups- ja aikalisiäkin oli varmaan enemmän mitä mulla on älliä laskemaan Minulta poistettiin lähes kaikki minun pilamallini (joita tein silloin, kun en halunnut oikeille malleilleni aikalisiä).
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:06:34 GMT
multa poistettiin ainakin viis mallia hups- ja aikalisiäkin oli varmaan enemmän mitä mulla on älliä laskemaan Minulta poistettiin lähes kaikki minun pilamallini (joita tein silloin, kun en halunnut oikeille malleilleni aikalisiä). mun pilamallit oli ehkä ainoita joita multa ei poistettu
|
|
|
Post by renak on Dec 27, 2016 22:07:31 GMT
Minulta poistettiin lähes kaikki minun pilamallini (joita tein silloin, kun en halunnut oikeille malleilleni aikalisiä). mun pilamallit oli ehkä ainoita joita multa ei poistettu Hyvin menee Pete.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 27, 2016 22:09:18 GMT
mun pilamallit oli ehkä ainoita joita multa ei poistettu Hyvin menee Pete. kyllä... saa nähdä montako käyttäjää saan tänne luoda!!
|
|