|
Post by vanilijallinen on Dec 26, 2016 18:55:31 GMT
Sain repun, kaulakorun, lepohupa (en osaa selittää mikä se oikeesti on ni sanon ny nin) avaimenperän, poolopaidan, mittanauhan, cd levyn.. pipon..ja thats it
ja annoin poikaystävälle ja siskonpojalle xd
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 26, 2016 23:05:18 GMT
Final Fantasy X/X-2 HD remaster Bioshock Collection theBalm Nude Dude -luomiväripaletti Teenhaudutin ja teetä Suklaata Contour palette + sivellin Pikku Myy -yöpaita
En muista enempää, jos ees oli mitään muuta:o
|
|
|
Post by Angelus on Dec 26, 2017 17:29:29 GMT
Annoin sisarille 20€ per nokka ja jälkikäteen mietin ettei ne sitäkään olisi ansainnut... Vanhemmille sitten satuinkin törsäämään, koska annoin yhteensä 500€, kaksi itsetehtyä "keramiikkariipusta" ja euron edestä viisisenttisiä (jälkimmäiset kaksi vain saadakseni lahjan esittämään jotain muuta). Itse tulin saaneeksi keittiöveitsisarjan, villasukat ja rahaa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 26, 2017 19:04:48 GMT
Sain paistinpannun, sukkia ja orgaanisen kemian kirjan. Niin ja siskolta epäilyttävän tutusti star trekia ja kissoja sekoittavan kalenterin... .. . ..
|
|
|
Post by swordsman on Dec 26, 2017 22:00:56 GMT
Mä en tänä vuonna oikein meinannut keksiä mitään toivottavaa, mut oon oikein tyytyväinen saamiini lahjoihin:
- suklaata (paljon) - pörrösukkia - lapaset - huppari - yöpuku - Harry Potter ja Azkabanin vanki sellasena kuvitettuna satukirjaversiona (en kyllä oo enää moneen vuoteen ollu mikään HP-fani joten olin tästä vähän yllättyny :-D) - kaks Finnish nightmares -kirjaa - joku jännä lautapeli jossa pitää rakentaa linnoja - tonttulakkipäinen koristenalle :-D - rahaa
Siinä tais olla kaikki. Nyt pitääkin sitten taas ruveta miettimään mitä toivon synttäreinä jotka on ihan kohta...
|
|
|
Post by Miopod on Dec 27, 2017 15:31:19 GMT
Suklaata sukkia lapaset kaulahuivin kaks paitaa semmosen 3D pantterijulisteen Top Gear specials dvd-boxin Just Dance 2018 kaks aikusten värityskirjaa vahavärejä puuvärejä lyijykyniä tennariavaimenperän kumiankan suihkugeeliä ja dödöä bluetooth kuulokkeet tavalliset nappikuulokkeet rahaa arpoja joista voitin yhteensä 26 euroa iittalan Ultima Thule laseja Aku Ankka kirjan jossa on Carl Barksin tarinoita
en nyt just muista sainko muuta :'D
|
|
|
Post by marrasaamu on Dec 27, 2017 20:21:25 GMT
Mä ostin äitille Jenni Haukion kokoaman Katso pohjoista taivasta -runokokoelman. Tykkäs, mut tykkäsin ite vielä enemmän. :---) Iskälle annoin villasukat, joissa on sen moottoripyörän logo, mut ne on vielä kesken. Sit meni lahjaks parit muutkin (tällä kertaa valmiit heh) villasukat ja suklaata.
Ite sain mm. lintukirjan, kakkuvuoan, Kalevalan Kuutar-korvikset ja lahjakortin Mustiin & Mirriin + aivan älyttömästi kissatavaraa, vaikkakaan ne ei ollu mulle vaan kissalle tietysti :')
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 29, 2017 13:50:23 GMT
KISSAPÖKSYT nyt on hyvä kuulkaas näillä mä viiletän tuolla kylillä pelkästään näillä
|
|