|
Post by renak on Dec 24, 2016 18:17:25 GMT
Mitä saitte lahjoiksi?
Vai saitteko mitään?
Entä annoitteko lahjoja?
|
|
|
Post by swordsman on Dec 24, 2016 20:13:25 GMT
Sain hirveen kasan lahjoja, paljon enemmän kun odotin:
pari kirjaa ('Poldark - Demelzan laulu', 'Magnus Chase - Kesän miekka' ja joku 'Poika nimeltä Joulu')
Doctor Who:n toinen ja kolmas tuotantokausi (mun sisäinen David Tennant -fani heräilee pitkästä aikaa :--D)
pari paitaa, sukkia ja kaulahuivi
piirustuslehtiö ja -ohjekirja
rahaa
karkkia ja suklaata
Ja sain mun veljen kanssa yhteiseksi Super Mario 3D World -pelin Wii U:lle
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2016 20:43:07 GMT
Sain sellasen maalaussetin, jossa oli mm. Akryylivärejä, maalausteline, siveltimiä ja kankaita Harry Potter ja Kirottu lapsi Heijastin Pyyhkeet joissa on Niiskuneiti bikineissä Tädin tekemän nörttikissalompakon
|
|
|
Post by Jp on Dec 24, 2016 20:54:16 GMT
Sain sellasen maalaussetin, jossa oli mm. Akryylivärejä, maalausteline, siveltimiä ja kankaita Harry Potter ja Kirottu lapsi Heijastin Pyyhkeet joissa on Niiskuneiti bikineissä Tädin tekemän nörttikissalompakon Mäki sain kirotun lapsen
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 24, 2016 21:07:45 GMT
Sain yllättävän paljo kamaa xD
- tabletti - kaiutin - muumimuki - 2 pyjamaa - oleskeluasu - rahaa - lahjakortti - star wars-muki - joku pieni valopukki? - leffalippu - lemmikkien salainen elämä dvd - matka tallinnaan (olin jo kuun alkupuolella)
Ja olikohan muuta xD
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2016 21:24:31 GMT
Sain sellasen maalaussetin, jossa oli mm. Akryylivärejä, maalausteline, siveltimiä ja kankaita Harry Potter ja Kirottu lapsi Heijastin Pyyhkeet joissa on Niiskuneiti bikineissä Tädin tekemän nörttikissalompakon Mäki sain kirotun lapsen Ootko lukenu? Mä oon lukenu sivulle 80 ja nyt jatkan
|
|
|
Post by Jp on Dec 24, 2016 21:38:52 GMT
En
|
|
|
Post by Aino on Dec 24, 2016 21:41:14 GMT
Sain sellasen maalaussetin, jossa oli mm. Akryylivärejä, maalausteline, siveltimiä ja kankaita Harry Potter ja Kirottu lapsi Heijastin Pyyhkeet joissa on Niiskuneiti bikineissä Tädin tekemän nörttikissalompakon Mäki sain kirotun lapsen Minäkin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 25, 2016 0:10:39 GMT
sain mun kaverilta hatun, se oli aika hieno sit sain aika paljon suklaata ja jtn perus kosmetiikkasettejä (jes,kasvovoiteita, tarvitsen) sain mun veljeltä sellasen mageen pelihiiren ja sit PS4 joka kyllä käytännössä oli mun pikkuveljelle mut siinä oli kaks ohjainta joten-
ostin mun veljelle upean peruukin. ja jonkun fatzerin pehmeä lakritsa-paketin ja pikkuveljelle rubiikinkuution ja kuulokkeet (käytännössä tää oli lahja koko maailmalle koska kaikki on kyllästyny siihen miten se huudattaa videoita täysillä ilman kuulokkeita) kaverille ostin luomiväripaletin ja suklaata siskolle paketin lakritsaa ja henkisen pimpin lämmittimen (ok siis se oli kissojen valtakunta-dvd mut kun käskin sitä arvaa mitä ostin sille, se veikkas pimpinlämmitintä ja sit sanoin et "no henkinen sellanen" joten-) ja äiteelle maksoin velat takas ja annoin sille jonkun ihonhoitopakettijutskan ja suklaata
ja en enää muista mikä se viimenen kysymys oli
/eiku ahaa joo, se oli toi "saitteko lahjoja". kyllö sain.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 25, 2016 2:39:00 GMT
Sain ainaki kuus keittokirjaa. Sit sain jotain 5-6 kumiankkaa joista kaks oli täsmälleen samanlaisia ku ne oli peräisin eri tyypeiltä :DD Doctor Who Five Doctors special editionin Tosi hienot villasukat joissa oli nauhat ja ne sattumalta mätsäs mun jouluasuun mikä mulla oli päällä tänään Semmosen überhienon fleecetakin jossa oli susien kuvia Just Dance 2015 pelin Wiille Arctic Monkeysin Favorite Worst Nightmare albumin Kylpypyyhkeen Verkkarit Paljon suklaata Rahaa Veikkausarpoja josta voitin huimat 5€ Jouluteetä jossa oli karkkikeppi Beatles kirja jossa oli kaikki ne kappaleet ja niiden teko ja alkuperä Sit saan viä tapaninpäivänä lisää lahjoja ku mummi tuo omansa ja muidenki äitin puolen sukulaisten lahjat tänne. Annoin mun kummeille vaan jonku kipon jossa on karkkia ja sit maalasin niille vesiväreillä joulukortin ja koristelin sen glitterillä.
|
|
|
Post by Angelus on Dec 25, 2016 9:34:02 GMT
Ootko lukenu? Mä oon lukenu sivulle 80 ja nyt jatkan Mulla se meni päivässä (tai oikeastaan muutamassa tunnissa)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 25, 2016 10:55:51 GMT
Ootko lukenu? Mä oon lukenu sivulle 80 ja nyt jatkan Mulla se meni päivässä (tai oikeastaan muutamassa tunnissa) Kiva mä oon nyt jossain sivulla 280 oisko ollut, ja oon lukenut eilisillasta alkaen, taidan olla hidas lukija
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 25, 2016 11:50:26 GMT
En saanu tyty-ydee enkä monopoly gay editionia, mut äiti sano et käydään pyhien jälkeen Ikeas ettimässä mulle kirjahylly :^D Muuten tuliki just sitä mitä pyysin ja vähän sälää päälle:
- Sellaset sisätöppöset, muistuttaa epäilyttävästi uggeja - Kolmet kuulokkeet, kahdet nappiversiot ja yhdet headphonet - SUKKIA - Kaks keittokirjaa, ehkä tää on vihjailua roiskeläpistä - 3ds:lle Mario Maker (kiitos sisko) ja Lost Wold - Tietokoneelle kajarit - Hanskat + sälää, esim. sukulaatia ja jtn kukkaroita, sellasta mitä tädit lähettää ku ne ei keksi muutakaan
Lahjoja annoin vaan porukoille. Äiti oli toivonu lahjaks joulusiivousta (aka puunasin kämppää koko keskiviikon) mut ostin sille kans Spöka-lampun Ikeasta, isälle annoin Fingerpori-albumin ja siskolle tein Martti Ahtisaari -paidan (jostain syystä sillä ei oo fanituotteita myynnissä), kirjan ja leffaliput.
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 25, 2016 15:39:47 GMT
- suklaata - repun - pipon - keräämäni astiaston lautanen - naamarasvoja - rahaa - lahjakortti - watch_dogs 2
|
|
|
Post by Miopod on Dec 26, 2016 18:39:28 GMT
Sain ainaki kuus keittokirjaa. Sit sain jotain 5-6 kumiankkaa joista kaks oli täsmälleen samanlaisia ku ne oli peräisin eri tyypeiltä :DD Doctor Who Five Doctors special editionin Tosi hienot villasukat joissa oli nauhat ja ne sattumalta mätsäs mun jouluasuun mikä mulla oli päällä tänään Semmosen überhienon fleecetakin jossa oli susien kuvia Just Dance 2015 pelin Wiille Arctic Monkeysin Favorite Worst Nightmare albumin Kylpypyyhkeen Verkkarit Paljon suklaata Rahaa Veikkausarpoja josta voitin huimat 5€ Jouluteetä jossa oli karkkikeppi Beatles kirja jossa oli kaikki ne kappaleet ja niiden teko ja alkuperä Sit saan viä tapaninpäivänä lisää lahjoja ku mummi tuo omansa ja muidenki äitin puolen sukulaisten lahjat tänne. Annoin mun kummeille vaan jonku kipon jossa on karkkia ja sit maalasin niille vesiväreillä joulukortin ja koristelin sen glitterillä. Tänään sit sain seittemännen keittokirjan (Jamie Oliverin), alkkareita, rannerenkaita ja bluetooth kuulokkeet
|
|