|
Post by Hermeliini on Dec 19, 2016 18:45:42 GMT
Otsikko kertoo xD Ja tosiaan, tää ei oo mikää stalkkerikeskustelu (ehkä xD), eli kysyn vaan huvikseni Itellä semmoset jännän vaaleenrusehtavat. Siis ne on jotenkin luonnollisesti liukuvärjäytyneet (juurien luota vaaleanruskeat ja latvoista blondit) En osaa selittää pituutta, latvat jää jonnee kainaloiden ja vyötärön välille. Ainiin, ne on semmoset aika lättänät ja ohuet hiirenhännät
|
|
|
Post by renak on Dec 19, 2016 19:27:04 GMT
Vaaleanruskeat Kiharapilvi Etuhiukset siihen kulmakarvoihin Kiharien vuoksi muutamia senttejä solisluiden alapuolelle Suorina yltäisivät siihen rintojen kohdalle Kevyesti kerrostetut Niskassa vielä vähän mintunväristä väriä (värjäsin joskus puolivuotta sitten niskan seudun hiukset mintunvärisiksi kotona (sellaisella hiussävytteellä, jonka olisi pitänyt kulua parissa pesukerrassa pois, vaan eipä ole peseytynyt pois... siskot värjäsivät samalla, ja niillä se väri oli jonkun n. kuukauden, eli johtunee minun hiuksistani eikä tuotteesta) Kuivat (yritän kosteuttaa parhaani mukaan) Pörröiset Karheat Ihan hemmetin tuuheat
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2016 20:03:13 GMT
Maantienharmaat lättänät noin kainaloon asti pitkät hiukset
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 19, 2016 20:20:44 GMT
mun hiukset on sellaset pitkät, edestä vähän lyhyemmät ja ei-minkään väriset vaikka tosin latvoista ehkä hieman kupariset värjäyksen jäljiltä ja nää on aina ihan sekasin ja ihmepörröset ja sillon kun nää taas ei oo sekaset niin nää on sellaset rumat lättänät <\3
emt oon aina laiminlyöny mun hiuksia ja silti kaikki on sillee voi ihana sun hiukset on ku jeesuksen parta, vaihetaanko???
vaihetaan vaan
|
|
|
Post by Miopod on Dec 19, 2016 20:33:18 GMT
Mullon lyhyet hiukset. Takaa ne on lyhemmät ku edestä. Pulisonkien pisin kohta yltää ehkä pikkasen yli leuan. Jakaus vasemmalla, etuhiukset kammattu oikeelle vähä ton mun eriparisilmän päälle. Ne on tommoset kunnon Fantastic Beast hiukset, (y'know, aaltoilee ja kihartuu ja on oranssit koska värjään niitä.) Okeesti ne on semmoset rumanharmaanruskeet. Sit ne leijuu joka suuntaan. Ne on niinku avaruushiukset. //tuliki tästä mieleen et mulla on hämärä muistikuva et äiti ois jonku keskustelun yhteydessä sanonu et mä saatan harmaantua tosi nuorena? mutku en oo yhtää varma oliks se unta?? Siitä ainaki on varma et jokunen päivä sit äiti puhu ruokapöydäs kui joku sen tuttu harmaantu nuorena mutku en yhtää muista sanoko se sit et mä harmaannun ajois jostain geeneistä johtuen vai oliko se vaan uni joka inspiroitui tosta pöytäkeskustelusta???
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 19, 2016 20:36:14 GMT
Mullon lyhyet hiukset. Takaa ne on lyhemmät ku edestä. Pulisonkien pisin kohta yltää ehkä pikkasen yli leuan. Jakaus vasemmalla, etuhiukset kammattu oikeelle vähä ton mun eriparisilmän päälle. Ne on tommoset kunnon Fantastic Beast hiukset, (y'know, aaltoilee ja kihartuu ja on oranssit koska värjään niitä.) Okeesti ne on semmoset rumanharmaanruskeet. Sit ne leijuu joka suuntaan. Ne on niinku avaruushiukset. //tuliki tästä mieleen et mulla on hämärä muistikuva et äiti ois jonku keskustelun yhteydessä sanonu et mä saatan harmaantua tosi nuorena? mutku en oo yhtää varma oliks se unta?? Siitä ainaki on varma et jokunen päivä sit äiti puhu ruokapöydäs kui joku sen tuttu harmaantu nuorena mutku en yhtää muista sanoko se sit et mä harmaannun ajois jostain geeneistä johtuen vai oliko se vaan uni joka inspiroitui tosta pöytäkeskustelusta??? sulla on tosi kivat hiukset, vaihetaanko? saat tilalle jeesuksen parran
|
|
|
Post by Arabella on Dec 19, 2016 20:38:55 GMT
mullaki on vähän tämmöset ei oikeen minkään väriset nyt ne on aika lyhyet ehkä tohon olkapäähän asti ja sit semmonen aina vähän ylikasvanu otsatukka
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 20:49:03 GMT
pahoittelen kuvaa, en oo viel valmis face revealiin ne ei kyllä kaarru enää noin kivasti ,___,
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 19, 2016 20:50:27 GMT
pahoittelen kuvaa, en oo viel valmis face revealiin ne ei kyllä kaarru enää noin kivasti ,___, Noihan on kivan näköset
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 20:50:54 GMT
pahoittelen kuvaa, en oo viel valmis face revealiin ne ei kyllä kaarru enää noin kivasti ,___, Noihan on kivan näköset thanks! :---)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2016 20:54:58 GMT
Mullon lyhyet hiukset. Takaa ne on lyhemmät ku edestä. Pulisonkien pisin kohta yltää ehkä pikkasen yli leuan. Jakaus vasemmalla, etuhiukset kammattu oikeelle vähä ton mun eriparisilmän päälle. Ne on tommoset kunnon Fantastic Beast hiukset, (y'know, aaltoilee ja kihartuu ja on oranssit koska värjään niitä.) Okeesti ne on semmoset rumanharmaanruskeet. Sit ne leijuu joka suuntaan. Ne on niinku avaruushiukset. //tuliki tästä mieleen et mulla on hämärä muistikuva et äiti ois jonku keskustelun yhteydessä sanonu et mä saatan harmaantua tosi nuorena? mutku en oo yhtää varma oliks se unta?? Siitä ainaki on varma et jokunen päivä sit äiti puhu ruokapöydäs kui joku sen tuttu harmaantu nuorena mutku en yhtää muista sanoko se sit et mä harmaannun ajois jostain geeneistä johtuen vai oliko se vaan uni joka inspiroitui tosta pöytäkeskustelusta??? Jännää, mäkin saatan harmaantua nuorena. Mun äiti harmaantu 20-30 -vuotiaana :/
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 19, 2016 20:55:19 GMT
pahoittelen kuvaa, en oo viel valmis face revealiin ne ei kyllä kaarru enää noin kivasti ,___, oh, söpöt!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2016 20:56:11 GMT
pahoittelen kuvaa, en oo viel valmis face revealiin ne ei kyllä kaarru enää noin kivasti ,___, Ihanat!
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 19, 2016 20:57:32 GMT
Rotanharmaa siili :^)
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 19, 2016 20:58:51 GMT
pahoittelen kuvaa, en oo viel valmis face revealiin ne ei kyllä kaarru enää noin kivasti ,___, oh, söpöt! kiitoos kaikille, vaikka onkin vähän huono kuva :--D<3
|
|