|
Post by Angelus on Aug 19, 2019 13:57:50 GMT
Puolustaja - ISFJ-t
Ja joskus aiemmin, kun oon tehnyt testin, niin oon ollu virtuoosi (istp)
Nyt tuli "Sovittelija" eli INFP-T... 👀 Mieli » 29% EKSTROVERTTI 71% INTROVERTTI Energia » 51% INTUITIIVINEN 49% REALISTINEN Luonto » 40% LOGIIKKAKESKEINEN 60% PERIAATEKESKEINEN Taktiikat » 46% SUUNNITTELEVA 54% ETSIVÄ Identiteetti » 44% MÄÄRÄTIETOINEN 56% VAROVAINEN ------------------------- Aikaisempi: Mieli » Ekstrovertti 6% / Introvertti 94% Energia » Intuitiivinen 28% / Realistinen 72% Luonto » Logiikkakeskeinen 37% / Periaatekeskeinen 63% Taktiikat » Suunnitteleva 53% / Etsivä 47% Identiteetti » Määrätietoinen 33% / Varovainen 67%
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 19, 2019 19:03:04 GMT
Puolustaja - ISFJ-t
Ja joskus aiemmin, kun oon tehnyt testin, niin oon ollu virtuoosi (istp)
Nyt tuli "Sovittelija" eli INFP-T... 👀 Mieli » 29% EKSTROVERTTI 71% INTROVERTTI Energia » 51% INTUITIIVINEN 49% REALISTINEN Luonto » 40% LOGIIKKAKESKEINEN 60% PERIAATEKESKEINEN Taktiikat » 46% SUUNNITTELEVA 54% ETSIVÄ Identiteetti » 44% MÄÄRÄTIETOINEN 56% VAROVAINEN ------------------------- Aikaisempi: Mieli » Ekstrovertti 6% / Introvertti 94% Energia » Intuitiivinen 28% / Realistinen 72% Luonto » Logiikkakeskeinen 37% / Periaatekeskeinen 63% Taktiikat » Suunnitteleva 53% / Etsivä 47% Identiteetti » Määrätietoinen 33% / Varovainen 67% kattilan INFP enemmistö vain kasvaa 👀
|
|
|
Post by Angelus on Aug 19, 2019 20:38:23 GMT
Nyt tuli "Sovittelija" eli INFP-T... 👀 Mieli » 29% EKSTROVERTTI 71% INTROVERTTI Energia » 51% INTUITIIVINEN 49% REALISTINEN Luonto » 40% LOGIIKKAKESKEINEN 60% PERIAATEKESKEINEN Taktiikat » 46% SUUNNITTELEVA 54% ETSIVÄ Identiteetti » 44% MÄÄRÄTIETOINEN 56% VAROVAINEN ------------------------- Aikaisempi: Mieli » Ekstrovertti 6% / Introvertti 94% Energia » Intuitiivinen 28% / Realistinen 72% Luonto » Logiikkakeskeinen 37% / Periaatekeskeinen 63% Taktiikat » Suunnitteleva 53% / Etsivä 47% Identiteetti » Määrätietoinen 33% / Varovainen 67% kattilan INFP enemmistö vain kasvaa 👀 En oo enää niin introvertti varmaan työpaikan hommaamisen ja 'aikuistumisen' myötä 😂 Määrätietoisuus myös kasvanut.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 19, 2019 21:52:44 GMT
kattilan INFP enemmistö vain kasvaa 👀 En oo enää niin introvertti varmaan työpaikan hommaamisen ja 'aikuistumisen' myötä 😂 Määrätietoisuus myös kasvanut. voin samaistua ainakin siinä että mustakin on kuoriutunut vähän vähemmän sisäänpäin kääntynyt ihminen, vaikka tosin määrätietoisuudesta mussa ei ole jälkeäkään. En kai vain "aikuistu" saatikka aikuistu koskaan (ei sillä että varsinaisesti haluaisinkaan, mutta pitäisi varmasti)
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 21, 2019 6:09:59 GMT
Jos teil on tylsää, tehkää kans tää, haluun tietää millaset aurat teillä on :^D Disclamer: toi kysyy lopussa nimee ja sähköpostii, siihen pitää laittaa jotain et sivu lataa, mut riittää et se näyttää sähköpostilta (esim. dfhiusfh@fopjf.com toimii, älä käytä ääkkösiä). Tein näistä jutun meidän yliopistolehteen kerran heh, voitte vilkasta sitäkin, jos mun ramblaily kiinnostaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 21, 2019 7:25:51 GMT
Welcome to Aura Colors, Pete! Here are your Personal Aura Color results. Your primary aura color is: Yellow. Your secondary aura color is: Violet.
vOi JEESUS MIKÄ YHDISTELMÄ mä tiesin että tässä käy just näin paitsi ehkä odotin violetin olevan ensimmäisenä
en halua koskaan nähdä auroja jos mun on keltavioletti
ps. toi aura-aurajuusto on mahtava
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 21, 2019 8:14:35 GMT
Welcome to Aura Colors, Pete! Here are your Personal Aura Color results. Your primary aura color is: Yellow. Your secondary aura color is: Violet. vOi JEESUS MIKÄ YHDISTELMÄ mä tiesin että tässä käy just näin paitsi ehkä odotin violetin olevan ensimmäisenä en halua koskaan nähdä auroja jos mun on keltavioletti ps. toi aura-aurajuusto on mahtava :^D:^D:^D Keltavioletti on ehkä väriyhdistelmänä karsee mut auroissa ehkä toimivampi. Ite oisin pettynein tuplaruskeeseen, jotenki tylsää. Mä oon magenta/(looginen)ruskee, ehkä hieman ällö. Mun sisko sai punanen/magentan, mikä ois kyl ihan hirvee silmille. Oon ikuisesti onnellinen tosta taitosta (juustosta, joesta, lumikolasta ja kurkiaurasta), en voi viedä kredittei siitä, mul oli vaan saumaton yhteistyö muiden lehtiläisten kanssa. Tehtiin viime numeroon hömppätutkimus ja sain saman taittajan tekemään siitä Journal of American Chemistry Societyn artikkelin näköisen.
|
|
|
Post by Angelus on Aug 21, 2019 10:26:51 GMT
Voi olla, että ymmärsin joitakin kohtia aivan väärin 😁
Your primary aura color is: Orange.
Your secondary aura color is: Logical Tan.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 21, 2019 10:33:34 GMT
:^D:^D:^D Keltavioletti on ehkä väriyhdistelmänä karsee mut auroissa ehkä toimivampi. Ite oisin pettynein tuplaruskeeseen, jotenki tylsää. Mä oon magenta/(looginen)ruskee, ehkä hieman ällö. Mun sisko sai punanen/magentan, mikä ois kyl ihan hirvee silmille. Oon ikuisesti onnellinen tosta taitosta (juustosta, joesta, lumikolasta ja kurkiaurasta), en voi viedä kredittei siitä, mul oli vaan saumaton yhteistyö muiden lehtiläisten kanssa. Tehtiin viime numeroon hömppätutkimus ja sain saman taittajan tekemään siitä Journal of American Chemistry Societyn artikkelin näköisen. pelkäsin että saan kaikki violettiin vivahtavat en tiedä auroista mitään niin väri ratkaisee, tosin sun artikkelin perusteella oon 5-vuotias maailmanpelastaja (mikä ei kyllä oo huonoin kuvaus musta) ihan mahtava, oon sitä mieltä että teidän pitäis taittaa kaikki maailman lehdet
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 21, 2019 10:49:02 GMT
:^D:^D:^D Keltavioletti on ehkä väriyhdistelmänä karsee mut auroissa ehkä toimivampi. Ite oisin pettynein tuplaruskeeseen, jotenki tylsää. Mä oon magenta/(looginen)ruskee, ehkä hieman ällö. Mun sisko sai punanen/magentan, mikä ois kyl ihan hirvee silmille. Oon ikuisesti onnellinen tosta taitosta (juustosta, joesta, lumikolasta ja kurkiaurasta), en voi viedä kredittei siitä, mul oli vaan saumaton yhteistyö muiden lehtiläisten kanssa. Tehtiin viime numeroon hömppätutkimus ja sain saman taittajan tekemään siitä Journal of American Chemistry Societyn artikkelin näköisen. pelkäsin että saan kaikki violettiin vivahtavat en tiedä auroista mitään niin väri ratkaisee, tosin sun artikkelin perusteella oon 5-vuotias maailmanpelastaja (mikä ei kyllä oo huonoin kuvaus musta) ihan mahtava, oon sitä mieltä että teidän pitäis taittaa kaikki maailman lehdet Hömppää löytyy tästä lehdestä, sivulta 16, jos joku haluaa nähdä kuvan jossa halkaisen pullia mun keittiössä, kirjotin kans horoskoopit tohon lehteen mut ne on aika huonot tbh. Oon nyt ehkä paljastanu koko nimeni koko maailmalle, mut toisaalta sen löytää myös mun säpon kaa meidän nettisivuilta, joten menkööt. 5-vuotias maailmanpelastaja on aika söpö profilointi :^D Musta itsestäni tuli sarkastinen pätijähomo, siitä voi myös päätellä jotain. Voi olla, että ymmärsin joitakin kohtia aivan väärin 😁 Your primary aura color is: Orange. Your secondary aura color is: Logical Tan. Se on ok, toi testi on pitkä kuin nälkävuosi. Jee toinen looginen ruskea, oot myös vasta toka oranssi johon oon törmänny. Tuntuupa kivalta herättää taas aurapärinä, oon ollu hiljaa näistä melkein vuoden. PS toivottavasti nautitte Ruiskusta, ehkä alan ens vuonna pitää sen PJ-palstaa.
|
|
olenidioottiunohdinkirjautua
Guest
|
Post by olenidioottiunohdinkirjautua on Aug 21, 2019 11:18:24 GMT
Hömppää löytyy tästä lehdestä, sivulta 16, jos joku haluaa nähdä kuvan jossa halkaisen pullia mun keittiössä, kirjotin kans horoskoopit tohon lehteen mut ne on aika huonot tbh. Oon nyt ehkä paljastanu koko nimeni koko maailmalle, mut toisaalta sen löytää myös mun säpon kaa meidän nettisivuilta, joten menkööt. 5-vuotias maailmanpelastaja on aika söpö profilointi :^D Musta itsestäni tuli sarkastinen pätijähomo, siitä voi myös päätellä jotain. [ olen seikkailija-dora. on hei sarkastisessa pätijähomossakin oma viehätyksensä! :---D ihana kuva!! tää teidän lehti vaikuttaa mahtavalta (enkä sano tätä vaan siks että siinä oli krapulakissan seikkailut)
|
|
|
Post by swordsman on Aug 23, 2019 13:15:59 GMT
Mäkin tein ton auratestin:
Your primary aura color is: Sensitive Tan. Your secondary aura color is: Abstract Tan.
Ei kauheen värikästä :-D
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 23, 2019 13:48:10 GMT
Mäkin tein ton auratestin: Your primary aura color is: Sensitive Tan. Your secondary aura color is: Abstract Tan. Ei kauheen värikästä :-D Oot tuplaruskee mut ihan toiset ruskeet ku kemialla : D Abstrakti ruskee on jännä aura.
|
|