|
Post by Trixie™ on Sept 4, 2017 15:23:17 GMT
Joku on replikoinu sen testin pottermoren ulkopuolelle, siinä on kaikki mahdolliset kysymykset ja se antaa vielä lopuksi prosentit siitä miten hyvin sopis kaikkiin tupiin Täällä näin. Kerran yliopiston kahvihuoneella kaikki innostu tekenään tota :^D korpinkynsii ja rohkelikokoi oli kai molempii kaks, muita yhdet kumpaaki. Ooh! Taas mut lajiteltiin puuskupuhiin. Korpinkynsi tuli toisella sijalla kymmenen prosentin erolla. Sitte luihuinen ja rohkelikko. Toi on siitä kiva et siinä on kaikki kysymykset ja siten vähemmän sattumanvaraisuutta. Oon ite tulkinnu ton niin että jos saa vaikka kahdesta tosi isot prosentit, lajitteluhattu ottais tositilanteessa mielipiteen huomioon ala Harry Potter :^D
|
|
|
Post by Miopod on Sept 4, 2017 18:29:32 GMT
Ooh! Taas mut lajiteltiin puuskupuhiin. Korpinkynsi tuli toisella sijalla kymmenen prosentin erolla. Sitte luihuinen ja rohkelikko. Toi on siitä kiva et siinä on kaikki kysymykset ja siten vähemmän sattumanvaraisuutta. Oon ite tulkinnu ton niin että jos saa vaikka kahdesta tosi isot prosentit, lajitteluhattu ottais tositilanteessa mielipiteen huomioon ala Harry Potter :^D Voi ei mä en varmaan osais ees päättää jos saisin valita :'DD Vaikka varmaan loppujenlopuks järkeilisin itteni korpinkynteen.
|
|
|
Post by Magnifique on Sept 4, 2017 19:49:40 GMT
okei ton tupatestin mukaan oon 88% korpinkynsi ja 84% puuskupuh. ekalla kerralla ku tein pottermoressa testin sain tulokseks puuskupuhin ja toisella kerralla korpinkynnen. kaipa mä oon sit molempia
|
|
|
Post by Miopod on Sept 4, 2017 19:55:22 GMT
okei ton tupatestin mukaan oon 88% korpinkynsi ja 84% puuskupuh. ekalla kerralla ku tein pottermoressa testin sain tulokseks puuskupuhin ja toisella kerralla korpinkynnen. kaipa mä oon sit molempia Perustetaan oma tupa. Sen nimi on korpinpuh
|
|
|
Post by Magnifique on Sept 5, 2017 16:18:49 GMT
okei ton tupatestin mukaan oon 88% korpinkynsi ja 84% puuskupuh. ekalla kerralla ku tein pottermoressa testin sain tulokseks puuskupuhin ja toisella kerralla korpinkynnen. kaipa mä oon sit molempia Perustetaan oma tupa. Sen nimi on korpinpuh joo todellaki perustetaa.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 5, 2017 16:48:17 GMT
|
|
|
Post by Miopod on Sept 5, 2017 18:29:17 GMT
|
|
|
Post by Arabella on Sept 7, 2017 19:52:28 GMT
Hei muuten oottekste koskaa tehny lajitteluhattutestiä? Mihin tupaan kuulutte? Mä oon Korpinkynsi. siis oon joskus tehny noita mut musta tuntuu et mulle tulee aina eri tulos nii en sit oikeen tiiä
|
|
|
Post by Miopod on Sept 8, 2017 0:03:25 GMT
Hei muuten oottekste koskaa tehny lajitteluhattutestiä? Mihin tupaan kuulutte? Mä oon Korpinkynsi. siis oon joskus tehny noita mut musta tuntuu et mulle tulee aina eri tulos nii en sit oikeen tiiä Jos ootki Luihukorpinrohkelipuh
|
|
|
Post by Jp on Sept 14, 2017 11:04:08 GMT
Mä oon varmaa joko luihu korppi tai luihu rohke kun oon toisaalta hyvinkin rohkee kertoo omia mielipiteitäni kysymättä yleisöltä mut lueskelen kans vapaa-aikana mikä liittyy korppeihin.
Mikäs on teidän Game of Thrones suku? Itse koen Greyjoyt omakseni, ne pikkusen eristyksissä elävät joita ei kiinnosta mitä muut sanoo kunhan ne on ylpeitä itsestään.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 14, 2017 16:45:24 GMT
nyt tein ton ja sain että 93% rohkelikko ja 62% luihuinen
ROHKELIKKO :DDDDD aattelin et oisin sitä vähiten mut okei sit
|
|
|
Post by biretemilia on Sept 17, 2017 5:20:41 GMT
Oon INTJ :3 Yhtä kertaa lukuunottamatta tulee aina tuo. Pitäis varmaan taas pian tehä toi testi.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 7, 2018 19:59:26 GMT
Hei muuten oottekste koskaa tehny lajitteluhattutestiä? Mihin tupaan kuulutte? Mä oon Korpinkynsi. (pikkasen tuun myöhässä tän jutun kanssa mutta...) Oon Puuskupuh. Oon tehnyt Pottermoressa testin kaks kertaa (välissä muutama vuosi), ja olin hirveen pettynyt molemmilla kerroilla tulokseen, mutta sitten vähän myöhemmin tajusin miten mahtava tupa Puuskupuh olis ja nyt oon ylpeä tuvastani! #BADGERPRIDE Katoin kans joskus noita testejä missä listattu kaikki kysymykset, prosenttien perusteella kuuluin eniten Puuskupuhiin ja Rohkelikkoon :--D + Ilvermonytupa mulla on Thunderbird Mikäs muutes teidän suojelius on Pottermoren/muiden testien mukaan? Mulla on valkoinen ori.
|
|
|
Post by Jp on Apr 9, 2018 11:27:05 GMT
Westie
|
|
|
Post by Miopod on Apr 9, 2018 12:08:10 GMT
Hei muuten oottekste koskaa tehny lajitteluhattutestiä? Mihin tupaan kuulutte? Mä oon Korpinkynsi. (pikkasen tuun myöhässä tän jutun kanssa mutta...) Oon Puuskupuh. Oon tehnyt Pottermoressa testin kaks kertaa (välissä muutama vuosi), ja olin hirveen pettynyt molemmilla kerroilla tulokseen, mutta sitten vähän myöhemmin tajusin miten mahtava tupa Puuskupuh olis ja nyt oon ylpeä tuvastani! #BADGERPRIDE Katoin kans joskus noita testejä missä listattu kaikki kysymykset, prosenttien perusteella kuuluin eniten Puuskupuhiin ja Rohkelikkoon :--D + Ilvermonytupa mulla on Thunderbird Mikäs muutes teidän suojelius on Pottermoren/muiden testien mukaan? Mulla on valkoinen ori. Mun suojelius pottermoressa ainaki oli mäyrä.
|
|