kelmeckis
Ninja The Cat
mulle mieluusti viestiä roolipelaamisesta! :')
|
Post by kelmeckis on Jun 30, 2017 21:47:26 GMT
siis joo mä tarkotin just noita luonnekuvauksia mitä liittyy horoskooppeihin, kaikki kuukausittaiset yms on ihan hyödyttömiä mut ainaki mun ystäväpiirissä ne perus horoskooppiluonteet on sopinu ihan nappiin, ja aika lailla ravun kohdalla yleiskuva sopii muhun, herkkä jne. jotain anna-kuvausta taisin joskus kattoa niin just nää yleisjutskat oli hyviä, sitte ku mentii tyylin puolelle ni meni vähä kepillä kokeilemiseks niiden puolelta
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 2, 2017 9:36:58 GMT
Älkää ny tytöt oikeesti. Hengasin mun siskon kaa ja me löydettiin hirvee määrä tähtikarttoja jotka meidän isä oli tehny joskus 90-luvun lopulla meille. En voi uskoo et koko meidän perhe on ihan hörhöjä täynnä koska mun sisko on ollu ihan obsessoitunu horoskoopeista viimesen vuoden ajan. T: aurinkoneitsyt, kuurapu, nouseva vaaka - ei ihme et oon siviilissä sarkastinen johtajayyppi ja privassa hermostunut itkupilli
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 2, 2017 11:57:43 GMT
Mun horoskooppijuttu pitää mua pinnallisena ihmisenä, joka ei välitä ihmisistä ellei ne kehu mua, jolle kauneus on kaikki kaikessa ja joka on vaan tyhmä palikka
|
|
|
Post by Miopod on Sept 2, 2017 22:36:38 GMT
Hei muuten oottekste koskaa tehny lajitteluhattutestiä? Mihin tupaan kuulutte?
Mä oon Korpinkynsi.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 3, 2017 8:21:36 GMT
Hei muuten oottekste koskaa tehny lajitteluhattutestiä? Mihin tupaan kuulutte? Mä oon Korpinkynsi. mäkin olin korpinkynsi joskus kun tein sen :--D en sit tiiä mitä nyt tulis, vois kokeilla taas joskus
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 3, 2017 9:25:38 GMT
Oon Luihuinen, kukaan ei oo yllättyny.
ESTP/Luihuinen/Neitsyt/Neutral evil Kuulostan jonkun tosi huonolta OC:lta
|
|
|
Post by Miopod on Sept 3, 2017 9:57:28 GMT
Hei muuten oottekste koskaa tehny lajitteluhattutestiä? Mihin tupaan kuulutte? Mä oon Korpinkynsi. mäkin olin korpinkynsi joskus kun tein sen :--D en sit tiiä mitä nyt tulis, vois kokeilla taas joskus oon tehny monta semmosta testii varmistaakseni sen vastauksen, ja pari kertaa tuli puuskupuh (mukaan lukien pottermoren testistä) mut silti suurimmasta osasta tuli tulokseksi korpinkynsi
|
|
|
Post by swordsman on Sept 3, 2017 14:09:38 GMT
Hei muuten oottekste koskaa tehny lajitteluhattutestiä? Mihin tupaan kuulutte? Mä oon Korpinkynsi. mä oon niiden mukaan aina puuskupuh tai korpinkynsi, ja veikkaan että se pitäis aika hyvin paikkansa :-D
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 3, 2017 16:24:50 GMT
Mä oon aina saanu kaikista testeistä luihuisen mut tbh puuskupuh on paras tupa ja kuuluisin siihen jos se ois mahdollista. Mut valitettavasti saan aina matalimmat puuskuprosentit joten ollaan sitten käärme. Ehkä musta tulee rikas.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 3, 2017 17:19:11 GMT
Mä oon aina saanu kaikista testeistä luihuisen mut tbh puuskupuh on paras tupa ja kuuluisin siihen jos se ois mahdollista. Mut valitettavasti saan aina matalimmat puuskuprosentit joten ollaan sitten käärme. Ehkä musta tulee rikas. mäki tykkään puuskupuhista mut kuitenki oon niin korpinkynsi ja kuuluisin sinne. Oon liian laiska oleen puuskupuh.
|
|
miu
Tonttukissa
miu miu :3
|
Post by miu on Sept 3, 2017 20:54:00 GMT
mä oon ESFJ ton testin mukaan. kai siinä kuvauksessa oli jotain juttuja joita tunnistin musta. mut en mä kyllä ihan täydelliseks kuvaukseks sano :Dd oon tehnyt sen pottermoren testin kaks kertaa, ekaks ku tein joskus vuos sitten nii tuli puuskupuh, nyt tuli luihuinen. hyvä yhistelmä :Dd ¨
|
|
|
Post by Miopod on Sept 3, 2017 22:20:58 GMT
mä oon ESFJ ton testin mukaan. kai siinä kuvauksessa oli jotain juttuja joita tunnistin musta. mut en mä kyllä ihan täydelliseks kuvaukseks sano :Dd oon tehnyt sen pottermoren testin kaks kertaa, ekaks ku tein joskus vuos sitten nii tuli puuskupuh, nyt tuli luihuinen. hyvä yhistelmä :Dd ¨ teiksä sen pottermoren testin eri käyttäjillä vai? Ku mulla se ei anna tehä sitä toista kertaa eikä se anna ees tehä niitä testejä ollenkaa jos ei kirjaudu sisään eka. Toisaalta kyl kaikki muut mun lempi potterhahmot kuuluu Puuskupuhiin paitsi Luna joka kuuluu Korpinkynteen :'DD Mun ilvermorny house oli Thunderbird. Ja mun taikasauva oli lyhyt, läski ja taipuisa. Se tietää miten kömpelö oon. Penteleen kalikka.
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 4, 2017 8:22:54 GMT
teiksä sen pottermoren testin eri käyttäjillä vai? Ku mulla se ei anna tehä sitä toista kertaa eikä se anna ees tehä niitä testejä ollenkaa jos ei kirjaudu sisään eka. Joku on replikoinu sen testin pottermoren ulkopuolelle, siinä on kaikki mahdolliset kysymykset ja se antaa vielä lopuksi prosentit siitä miten hyvin sopis kaikkiin tupiin Täällä näin. Kerran yliopiston kahvihuoneella kaikki innostu tekenään tota :^D korpinkynsii ja rohkelikkoi oli kai molempii kaks, muita yhdet kumpaaki.
|
|
|
Post by Miopod on Sept 4, 2017 10:53:15 GMT
teiksä sen pottermoren testin eri käyttäjillä vai? Ku mulla se ei anna tehä sitä toista kertaa eikä se anna ees tehä niitä testejä ollenkaa jos ei kirjaudu sisään eka. Joku on replikoinu sen testin pottermoren ulkopuolelle, siinä on kaikki mahdolliset kysymykset ja se antaa vielä lopuksi prosentit siitä miten hyvin sopis kaikkiin tupiin Täällä näin. Kerran yliopiston kahvihuoneella kaikki innostu tekenään tota :^D korpinkynsii ja rohkelikokoi oli kai molempii kaks, muita yhdet kumpaaki. Ooh! Taas mut lajiteltiin puuskupuhiin. Korpinkynsi tuli toisella sijalla kymmenen prosentin erolla. Sitte luihuinen ja rohkelikko.
|
|
|
Post by swordsman on Sept 4, 2017 13:00:27 GMT
teiksä sen pottermoren testin eri käyttäjillä vai? Ku mulla se ei anna tehä sitä toista kertaa eikä se anna ees tehä niitä testejä ollenkaa jos ei kirjaudu sisään eka. Joku on replikoinu sen testin pottermoren ulkopuolelle, siinä on kaikki mahdolliset kysymykset ja se antaa vielä lopuksi prosentit siitä miten hyvin sopis kaikkiin tupiin Täällä näin. Kerran yliopiston kahvihuoneella kaikki innostu tekenään tota :^D korpinkynsii ja rohkelikokoi oli kai molempii kaks, muita yhdet kumpaaki. ton testin mukaan oon 84 prosenttisesti rohkelikko :--D en enää tiiä mihin tulokseen mun pitäis uskoa
|
|