|
Post by Trixie™ on May 30, 2017 17:07:02 GMT
Tein tähän keskusteluun linkatun version testistä ihan vaa nähdäkseni pysyyks mun tulos samana. Spoileri: pysyi, mut kuvauksessa oli yks aika huikee rivi
"ESTP:itä on neljä prosenttia väestöstä, mikä on riittävä määrä tuomaan asioihin lisämaustetta ja kilpailuhenkeä ilman, että koko yhteiskuntajärjestelmä olisi vaarassa hajota."
En voi uskoo et oon joku anarkistinen myrskynsilmä
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 31, 2017 14:36:52 GMT
Tein tähän keskusteluun linkatun version testistä ihan vaa nähdäkseni pysyyks mun tulos samana. Spoileri: pysyi, mut kuvauksessa oli yks aika huikee rivi "ESTP:itä on neljä prosenttia väestöstä, mikä on riittävä määrä tuomaan asioihin lisämaustetta ja kilpailuhenkeä ilman, että koko yhteiskuntajärjestelmä olisi vaarassa hajota." En voi uskoo et oon joku anarkistinen myrskynsilmä niiku toi kuulostaa siltä että ESTP:itä varten pitäis olla olemassa joku oma erikoisvalvontavirasto (ehkä onkin?) kun taas INFP:iden kuvaus kuulosti lähinnä siltä että tarviin lapsenvahtia :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 1, 2017 13:56:36 GMT
Tein tähän keskusteluun linkatun version testistä ihan vaa nähdäkseni pysyyks mun tulos samana. Spoileri: pysyi, mut kuvauksessa oli yks aika huikee rivi "ESTP:itä on neljä prosenttia väestöstä, mikä on riittävä määrä tuomaan asioihin lisämaustetta ja kilpailuhenkeä ilman, että koko yhteiskuntajärjestelmä olisi vaarassa hajota." En voi uskoo et oon joku anarkistinen myrskynsilmä niiku toi kuulostaa siltä että ESTP:itä varten pitäis olla olemassa joku oma erikoisvalvontavirasto (ehkä onkin?) kun taas INFP:iden kuvaus kuulosti lähinnä siltä että tarviin lapsenvahtia :DD Oon kyl vähän suolanen et joillain tyypeillä "on harmi että heitä on niin vähän kun ovat niin ihania :^)" Ja sit. ....no tää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 15:20:33 GMT
niiku toi kuulostaa siltä että ESTP:itä varten pitäis olla olemassa joku oma erikoisvalvontavirasto (ehkä onkin?) kun taas INFP:iden kuvaus kuulosti lähinnä siltä että tarviin lapsenvahtia :DD Oon kyl vähän suolanen et joillain tyypeillä "on harmi että heitä on niin vähän kun ovat niin ihania :^)" Ja sit. ....no tää voiei :--D--: oisin kyl mieluummin looginen ihminen kuin tällanen naiiviakin naiivimpi naivitus </3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2017 15:28:28 GMT
Tein tähän keskusteluun linkatun version testistä ihan vaa nähdäkseni pysyyks mun tulos samana. Spoileri: pysyi, mut kuvauksessa oli yks aika huikee rivi "ESTP:itä on neljä prosenttia väestöstä, mikä on riittävä määrä tuomaan asioihin lisämaustetta ja kilpailuhenkeä ilman, että koko yhteiskuntajärjestelmä olisi vaarassa hajota." En voi uskoo et oon joku anarkistinen myrskynsilmä Toi on just ihana :'D <3 oispa mullaki ollu tollanen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 1, 2017 16:36:19 GMT
okei tää yks testi sanoo et oisin 53% INFJ ja 47% INFP mut en tiiä .....pelottavaa miten yhen kirjaimen muuttuessa nalle puhin kirjottajan tilalla on hitler
tosin tää saattaa myös johtua siitä et mulla on nälkä
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 19, 2017 7:24:57 GMT
Oon INFP-t, muistaakseni. Joka tapauksessa samaan persoonallisuustyyppin kuului Vihervaaran Anna (Anne of Green Gables), mikä oli aika ihanaa koska samastun siihen, kuten moniin muihinkin L. M. Montgomeryn kirjojen naispäähenkilöihin, joissakin asioissa aika paljon. :---D
|
|
kelmeckis
Ninja The Cat
mulle mieluusti viestiä roolipelaamisesta! :')
|
Post by kelmeckis on Jun 24, 2017 9:55:52 GMT
hieman kyllä hassua että niin moni täällä on introverttejä, mutta noh, ei kai niin yllättävää mä oon oikee mbti-addikti ja ite tukeudun mun persoonallisuustyyppiin tosi paljon. tai tukeutua on ehkä väärä sana, lähinnä kun kaverin kanssa puhuttiin ja se sano että joku sano persoonallisuustyypeistä että ne on ihan tyhmiä ja on tyhmää yrittää tunkee ihmisiä johonkin luokkiin, niin mulle tulee hyvä olo siitä että tiedän että oon INFJ, ja se osuu niin nappiin että musta tuntuu että oon myös saanu noiden perusteella paremman käsityksen itestäni :0
|
|
|
Post by Jp on Jun 26, 2017 16:28:26 GMT
ENFP-T
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 27, 2017 20:41:09 GMT
hieman kyllä hassua että niin moni täällä on introverttejä, mutta noh, ei kai niin yllättävää mä oon oikee mbti-addikti ja ite tukeudun mun persoonallisuustyyppiin tosi paljon. tai tukeutua on ehkä väärä sana, lähinnä kun kaverin kanssa puhuttiin ja se sano että joku sano persoonallisuustyypeistä että ne on ihan tyhmiä ja on tyhmää yrittää tunkee ihmisiä johonkin luokkiin, niin mulle tulee hyvä olo siitä että tiedän että oon INFJ, ja se osuu niin nappiin että musta tuntuu että oon myös saanu noiden perusteella paremman käsityksen itestäni :0 Joo siis onhan se totta että on noi sillee tyhmiä jos niitä käytetään kriteereinä esim. työntekijöiden hakemisessa koska sillonhan ne just luokittelee, mut tollee yksilöltasolla ne voi musta olla varsin hauskoja ja hyödyllisiäkin, varsinkin omien vahvuuksien ja heikkouksien tunnistamisessa, esim. INFP:illä toi ''liian idealistinen'' kuvaa kyl mua tosi hyvin enkä ees tajunnu sitä ennen tota testiä :---D Kunhan ei mee määrittelemään itseään liikaa minkään testejen mukaan niin ei niistä haittaakaan ole
|
|
kelmeckis
Ninja The Cat
mulle mieluusti viestiä roolipelaamisesta! :')
|
Post by kelmeckis on Jun 28, 2017 20:30:13 GMT
hieman kyllä hassua että niin moni täällä on introverttejä, mutta noh, ei kai niin yllättävää mä oon oikee mbti-addikti ja ite tukeudun mun persoonallisuustyyppiin tosi paljon. tai tukeutua on ehkä väärä sana, lähinnä kun kaverin kanssa puhuttiin ja se sano että joku sano persoonallisuustyypeistä että ne on ihan tyhmiä ja on tyhmää yrittää tunkee ihmisiä johonkin luokkiin, niin mulle tulee hyvä olo siitä että tiedän että oon INFJ, ja se osuu niin nappiin että musta tuntuu että oon myös saanu noiden perusteella paremman käsityksen itestäni :0 Joo siis onhan se totta että on noi sillee tyhmiä jos niitä käytetään kriteereinä esim. työntekijöiden hakemisessa koska sillonhan ne just luokittelee, mut tollee yksilöltasolla ne voi musta olla varsin hauskoja ja hyödyllisiäkin, varsinkin omien vahvuuksien ja heikkouksien tunnistamisessa, esim. INFP:illä toi ''liian idealistinen'' kuvaa kyl mua tosi hyvin enkä ees tajunnu sitä ennen tota testiä :---D Kunhan ei mee määrittelemään itseään liikaa minkään testejen mukaan niin ei niistä haittaakaan ole oho, en oo tienny että niitä käytetään tohonkin tarkotukseen :0 eihän ne mitään kiveen hakattuja totuuksia ole, ja sekin on hassua että toisia tai esim jotain hahmoja luokitellaan tietyiks tyypeiksi, koska itse sen ihmiset vaan tietää. ja täällä vissiin sanottiinkin että ne voi muuttua elämän aikana, eikä joku välttämättä osu oikeen mihinkään. mutta mulle on kyllä ollu paljon iloa mbti tyyppien löytämisessä, ja oli aika 'valaistuminen' kun tein sen testin tosin mä uskon horoskooppeihinkin - siis niihin yleisiin - puolitosissani, vaikken tarkotuksella
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 29, 2017 1:39:00 GMT
Joo siis onhan se totta että on noi sillee tyhmiä jos niitä käytetään kriteereinä esim. työntekijöiden hakemisessa koska sillonhan ne just luokittelee, mut tollee yksilöltasolla ne voi musta olla varsin hauskoja ja hyödyllisiäkin, varsinkin omien vahvuuksien ja heikkouksien tunnistamisessa, esim. INFP:illä toi ''liian idealistinen'' kuvaa kyl mua tosi hyvin enkä ees tajunnu sitä ennen tota testiä :---D Kunhan ei mee määrittelemään itseään liikaa minkään testejen mukaan niin ei niistä haittaakaan ole oho, en oo tienny että niitä käytetään tohonkin tarkotukseen :0 eihän ne mitään kiveen hakattuja totuuksia ole, ja sekin on hassua että toisia tai esim jotain hahmoja luokitellaan tietyiks tyypeiksi, koska itse sen ihmiset vaan tietää. ja täällä vissiin sanottiinkin että ne voi muuttua elämän aikana, eikä joku välttämättä osu oikeen mihinkään. mutta mulle on kyllä ollu paljon iloa mbti tyyppien löytämisessä, ja oli aika 'valaistuminen' kun tein sen testin tosin mä uskon horoskooppeihinkin - siis niihin yleisiin - puolitosissani, vaikken tarkotuksella joo siis käsittääkseni tämmöset MBTI:t ja samantyyliset testit oli ainakin joku sitten aika suosittuja rekrytoinnissa, mikä kyl on aika hurjaa kun miettii tosiaan kuinka paljon tieteellistä pohjaa näillä sit lopulta onkaan :--D--: ja horoskooppejakin on hauska lukee vaikken niihin sillain uskokaan, mut en nyt tiiä oisko siitä haittaakaan vaikka uskoiskin - meinaan, ei niissä yleensä anneta muuta kuin jotain hyviä neuvoja joita yleensäkin kannattaa noudattaa, just jotain "pohdi ihmissuhteitasi, priorisoi tavoitteesi ja säästä rahaa pahan päivän varalle!!" Niiku jos tekisin aina mitä mun horoskooppi käskee, oisin varmaan joku öljypohatta vuoteen 2020 mennessä :Ddd
|
|
|
Post by Miopod on Jun 29, 2017 14:37:59 GMT
oho, en oo tienny että niitä käytetään tohonkin tarkotukseen :0 eihän ne mitään kiveen hakattuja totuuksia ole, ja sekin on hassua että toisia tai esim jotain hahmoja luokitellaan tietyiks tyypeiksi, koska itse sen ihmiset vaan tietää. ja täällä vissiin sanottiinkin että ne voi muuttua elämän aikana, eikä joku välttämättä osu oikeen mihinkään. mutta mulle on kyllä ollu paljon iloa mbti tyyppien löytämisessä, ja oli aika 'valaistuminen' kun tein sen testin tosin mä uskon horoskooppeihinkin - siis niihin yleisiin - puolitosissani, vaikken tarkotuksella joo siis käsittääkseni tämmöset MBTI:t ja samantyyliset testit oli ainakin joku sitten aika suosittuja rekrytoinnissa, mikä kyl on aika hurjaa kun miettii tosiaan kuinka paljon tieteellistä pohjaa näillä sit lopulta onkaan :--D--: ja horoskooppejakin on hauska lukee vaikken niihin sillain uskokaan, mut en nyt tiiä oisko siitä haittaakaan vaikka uskoiskin - meinaan, ei niissä yleensä anneta muuta kuin jotain hyviä neuvoja joita yleensäkin kannattaa noudattaa, just jotain "pohdi ihmissuhteitasi, priorisoi tavoitteesi ja säästä rahaa pahan päivän varalle!!" Niiku jos tekisin aina mitä mun horoskooppi käskee, oisin varmaan joku öljypohatta vuoteen 2020 mennessä :Ddd Horoskooppiennusteet on usein jotain ihan hölynpölyä, mut tykkään et ne luonnekuvaukset on usein niin paikalleenpitäviä, mitä nyt oon vertaillu tuttuja ja niiden horoskooppeja ja omaani myös.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 29, 2017 23:44:15 GMT
joo siis käsittääkseni tämmöset MBTI:t ja samantyyliset testit oli ainakin joku sitten aika suosittuja rekrytoinnissa, mikä kyl on aika hurjaa kun miettii tosiaan kuinka paljon tieteellistä pohjaa näillä sit lopulta onkaan :--D--: ja horoskooppejakin on hauska lukee vaikken niihin sillain uskokaan, mut en nyt tiiä oisko siitä haittaakaan vaikka uskoiskin - meinaan, ei niissä yleensä anneta muuta kuin jotain hyviä neuvoja joita yleensäkin kannattaa noudattaa, just jotain "pohdi ihmissuhteitasi, priorisoi tavoitteesi ja säästä rahaa pahan päivän varalle!!" Niiku jos tekisin aina mitä mun horoskooppi käskee, oisin varmaan joku öljypohatta vuoteen 2020 mennessä :Ddd Horoskooppiennusteet on usein jotain ihan hölynpölyä, mut tykkään et ne luonnekuvaukset on usein niin paikalleenpitäviä, mitä nyt oon vertaillu tuttuja ja niiden horoskooppeja ja omaani myös. no joo, tosin välillä tuntuu että ne on kirjotettu sellasella tavalla että kuka tahansa voi tunnistaa itsensä niistä, tyyliin "Kun suutut, olet vihainen!" ja sit luen niitä sillee ":DD? ?" mut tuntuu että ne täsmää kaikille muille paitsi mulle, kaikkialla vaan lukee että "kauris on täsmällinen ja siisti" niiku mhmuhm juuu olenn
|
|
|
Post by Miopod on Jun 30, 2017 14:36:30 GMT
Horoskooppiennusteet on usein jotain ihan hölynpölyä, mut tykkään et ne luonnekuvaukset on usein niin paikalleenpitäviä, mitä nyt oon vertaillu tuttuja ja niiden horoskooppeja ja omaani myös. no joo, tosin välillä tuntuu että ne on kirjotettu sellasella tavalla että kuka tahansa voi tunnistaa itsensä niistä, tyyliin "Kun suutut, olet vihainen!" ja sit luen niitä sillee ":DD? ?" mut tuntuu että ne täsmää kaikille muille paitsi mulle, kaikkialla vaan lukee että "kauris on täsmällinen ja siisti" niiku mhmuhm juuu olenn Mä oon lueskellukki ne kaikki luonnekuvaukset just sillä silmällä että ne on kaikki samanlaisia mut en oo kyllä hirveesti löytäny muista mitää itteeni sopivaa. Tai siis onhan sielä täälä semmosiaki luonteenpiirteitä jotka täsmää muhun mut ravusta löysin eniten Tosin oli ravuski sitte se että saattaa olla vähän bitch. Vaikee sanoo näin omasta näkökulmasta pitääkö mun kohalla paikkansa, mut ainaki kovasti oon pyrkiny siihen etten ois niin bitchy :DDD
|
|