|
Post by zuttathezombie on Dec 18, 2016 9:55:45 GMT
Muistan aiemmasta et mun tyyppi on INFP
RAPU JA PETE OLLAAN SAMIKSII
|
|
|
Post by Arabella on Dec 18, 2016 14:16:12 GMT
Muistan aiemmasta et mun tyyppi on INFP RAPU JA PETE OLLAAN SAMIKSII uh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 16:49:16 GMT
Muistan aiemmasta et mun tyyppi on INFP RAPU JA PETE OLLAAN SAMIKSII TOTTA KAI ME OLLAAN!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 18:36:44 GMT
persoonallisuustyyppini on "sovittelija" (INFP-T) oon ihan hämmentyny kuinka hyvin toi kuvaus muhun sopii. Oon oikeesti just sellanen kun toi testi väittää. Ja tuolla lopussa on mainittu monta henkilöä joista tykkään ja joita arvostan kauheesti! Ja tuolla näyttäis olevan myös pätkä yhdestä J.R.R. Tolkienin runosta jota rakastan tosi paljon, vaikken ookaan ihan varma miten se tähän aiheeseen liittyy. Tolkien tais olla myös INFP jos oikein muistan, että ehkä se runo sit oli siellä sen takia :--D täällä on ihmeen paljon INFP-tyyppejä vaikka toi testi väittää että niitä on "vain" 4% väestöstä ja jtn et tällä ryhmällä on suuri riski yksinäisyyteen yms, mut ehkä se johtuu siitä et toi testi on yhdysvaltalainen(?) missä sit on kai enemmän ekstroverttejä. Tai sit kattila on joku INFP-magneetti :---D
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 18, 2016 19:10:54 GMT
INFP-T nyt, aiemmin tullu INFJ, ettei ei sillä nyt niin paljo eroa
INFP-persoonat ovat todellisia idealisteja, jotka etsivät hyvyyden siemeniä ikävimmistäkin ihmisistä ja tapahtumista sekä keinoja parantaa asioita. INFP:itä pidetään rauhallisina, varautuneina ja jopa ujoina, mutta heillä on sisäinen liekki ja intohimo, jotka loistavat täysillä. He muodostavat neljä prosenttia väestöstä, ja tällä persoonallisuustyypillä on hyvin suuri riski tuntea itsensä väärinymmärretyksi. Mutta kun he löytävät samanhenkisiä ihmisiä, heidän tuntemansa tasapaino on suuri ilon ja inspiraation lähde.
INFP:t ovat osa Diplomaattien (NF) persoonallisuusryhmää, ja heitä ohjaa heidän omat periaatteet logiikan (Analyytikot), jännityksen (Löytöretkeilijät) tai käytännöllisyyden (Vartijat) sijaan. Kun he pohtivat miten jatkaa eteenpäin, he nojaavat kunniaan, kauneuteen, moraaliin ja hyvyyteen. INFP:itä ohjaa heidän aikomustensa puhtaus, eivät palkinnot tai rangaistukset. INFP-persoonallisuustyypin ihmiset ovat ylpeitä tästä ominaisuudesta, mutta siltikään kaikki eivät ymmärrä voimaa näiden tunteiden takana, ja siksi ne voivat johtaa myös eristäytymiseen.
“Kaikki mikä on kultaa ei kiillä; kaikki jotka vaeltavat eivät ole eksyksissä; vanha joka on voimakas ei kuihdu; pakkanen ei yllä syviin juuriin.” J. R. R. Tolkien ME TIEDÄMME MITÄ OLEMME, MUTTA EMME SITÄ, MITÄ VOISIMME OLLA
Parhaimmillaan nämä ominaisuudet antavat INFP:ille mahdollisuuden kommunikoida syvällisesti muiden kanssa metaforia ja vertauskuvia käyttäen, ymmärtäen ja luoden symboleita joilla jakaa ajatuksia. Tällaisen intuitiivisen kommunikaatiotavan voima johtaa kohti luovaa työtä, eikä olekaan ihme, että monet kuuluisat INFP:t ovat runoilijoita, kirjailijoita ja näyttelijöitä. INFP:ille on tärkeää ymmärtää itsensä ja paikkansa maailmassa, ja he sukeltavat näihin ajatuksiin heijastamalla oman itsensä heidän työhönsä.
INFP:illä on lahjoja itseilmaisuun ja oman kauneutensa ja salaisuuksiensa paljastamiseen metaforien ja fiktiivisten hahmojen kautta. INFP:iden kyky leikkiä kielen kanssa ei rajoitu heidän äidinkielensä – kuten suuri osa Diplomaatti-persoonallisuustyyppien ihmisistä he ovat lahjakkaita oppimaan toisen (tai kolmannen!) kielen. Kommunikoinnin lahja osoittaa hyvin myös INFP:iden harmonian kaipuuseen – toistuva teema Diplomaateilla – ja auttaa heitä kulkemaan kohti omaa kutsumustaan.
KUUNTELE MONIA, MUTTA PUHU HARVALLE
Toisin kuin heidän Ekstrovertit serkkunsa, INFP:t keskittävät huomionsa vain muutamiin ihmisiin, ja yksittäisen asian takia heidän energiansa voi loppua tai he voivat lannistua ja hukkua kaikkeen pahaan, jota he eivät voi maailmassa korjata. Tästä voi tulla surullinen näky INFP:iden ystäville, jotka joutuvat riippuvaisiksi heidän ruusuisista näkemyksistään.
Jos INFP:t eivät ole varovaisia, he voivat eksyä hyvän etsimiseen ja unohtaa elämän arkisen ylläpidon. INFP:t uivat usein syvissä ajatuksissa ja rakastavat hypoteettisia ja filosofisia pohdintoja enemmän kuin mikään muu persoonallisuustyyppi. Jos INFP:itä ei tarkkailla, he helposti menettävät kosketuksen arkeen ja siirtyvät “erakkomoodiin”, ja heidän vetämisensä takaisin todellisuuteen voi viedä rutkasti energiaa heidän ystäviltään tai kumppaneiltaan.
Onneksi INFP:iden kiintymys, luovuus, epäitsekkyys ja idealistisuus palaavat aina takaisin kuin kukat keväisin, ja ne palkitsevat heidän ja heidän rakkaansa – ei ehkä logiikalla ja käytännöllisyydellä vaan maailmankatsomuksella, joka inspiroi myötätuntoa, ystävällisyyttä ja kauneutta kaikkialla minne he menevät.
|
|
|
Post by renak on Dec 18, 2016 19:30:15 GMT
Mitä hittoa INFP:t ovat valloittaneet Kattilan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 19:42:24 GMT
Mitä hittoa INFP:t ovat valloittaneet Kattilan :---DDD me jyrätään teidät ( ͡° ͜ʖ ͡°)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 18, 2016 20:11:55 GMT
Kukaan muu teist ei oo ISTP? :c En kyl tunne et toi hirveesti sopis muhun toi kuvaus...
Tai no, itse asiassa. Muhun sopii toi ISTP jollain tavalla (vaik täs on just jotai et harvoin stressaantuu ja on luova ja energinen + optimistinen, mitkä ei pidä todellakaan mun kohdalla paikkaansa) mut tunnistan myös jotain itessäni esim. siitä ISFJ, jonka sain aiemmin Mutta toi ISTP kuulostaa vaan jotenkin niin kylmältä tän kuvauksen perusteella
|
|
|
Post by Miopod on Dec 18, 2016 20:21:31 GMT
persoonallisuustyyppini on "sovittelija" (INFP-T) oon ihan hämmentyny kuinka hyvin toi kuvaus muhun sopii. Oon oikeesti just sellanen kun toi testi väittää. Ja tuolla lopussa on mainittu monta henkilöä joista tykkään ja joita arvostan kauheesti! Ja tuolla näyttäis olevan myös pätkä yhdestä J.R.R. Tolkienin runosta jota rakastan tosi paljon, vaikken ookaan ihan varma miten se tähän aiheeseen liittyy. Tolkien tais olla myös INFP jos oikein muistan, että ehkä se runo sit oli siellä sen takia :--D täällä on ihmeen paljon INFP-tyyppejä vaikka toi testi väittää että niitä on "vain" 4% väestöstä ja jtn et tällä ryhmällä on suuri riski yksinäisyyteen yms, mut ehkä se johtuu siitä et toi testi on yhdysvaltalainen(?) missä sit on kai enemmän ekstroverttejä. Tai sit kattila on joku INFP-magneetti :---D Tai ehkä me vaan löydettiin kaikki toisemme niinku tiätsä jokku soulmatesit.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 18, 2016 21:01:57 GMT
Tolkien tais olla myös INFP jos oikein muistan, että ehkä se runo sit oli siellä sen takia :--D täällä on ihmeen paljon INFP-tyyppejä vaikka toi testi väittää että niitä on "vain" 4% väestöstä ja jtn et tällä ryhmällä on suuri riski yksinäisyyteen yms, mut ehkä se johtuu siitä et toi testi on yhdysvaltalainen(?) missä sit on kai enemmän ekstroverttejä. Tai sit kattila on joku INFP-magneetti :---D Tai ehkä me vaan löydettiin kaikki toisemme niinku tiätsä jokku soulmatesit. joo hei, aika romanttista :--D oon kyl aika kikseissä tästä miten paljon täällä on INFP-tyyppei iha niiku tossa julkkislistassaki oli ihan hurjasti kaikkii hienoi, jännii tyyppei niiku EHKÄ EN OLEKAAN YKSIN TÄSSÄ PIMEÄSSÄ MAAILMANKAIKKEUDESSA JA JOKU YMMÄRTÄÄ MINUA JA VOI IHANAA TAHDON HETI TAVATA TEIDÄT KAIKKI JA PERUSTAA VALTION JOSSA ELÄMME KAIKKI ONNELLISINA ELÄMÄMME LOPPUUN ASTI mut toisaalta: EN OLEKAAN SPECIAL, JOKA TOINEN ON INFP MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA EI EI EI, EI VOI OLLA, MINUN PERSOONALLISUUSTYYPPINI ON UNIIKKI JA SEN NIMI ON PETnE!!! EN HYVÄKSY TÄTÄ, TÄMÄ EI VOI OLLA TOTTA, KUOLKAA KAIKKI AAAA mut sit taas oikeesti oon vaan että lol koska en nyt tiedä voiko tohon testiin luottaa hirveesti horoskooppeja enempää mut-
|
|
|
Post by Jp on Dec 19, 2016 15:26:04 GMT
Se ei ole psykologinen testi. Siltä puuttuu luotettavuus, eli et vastaajan vastaukset ei riipu siitä miten se vastaa, vaikka sadan vuoden päästä. Okei ihminen muttuu ihmisenä (me kasvetaan, joten meidän maailmankuva aikuistuu ehkä, mut kuitenkin meidät tunnistais vuodenkin päästä samaks ihmiseks)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2017 21:26:46 GMT
Nostan tän! Kolme yleisintä mitkä saan: ISFJ-T, ISFP-T, ISTP-T
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 26, 2017 22:50:37 GMT
Tai ehkä me vaan löydettiin kaikki toisemme niinku tiätsä jokku soulmatesit. joo hei, aika romanttista :--D oon kyl aika kikseissä tästä miten paljon täällä on INFP-tyyppei iha niiku tossa julkkislistassaki oli ihan hurjasti kaikkii hienoi, jännii tyyppei niiku EHKÄ EN OLEKAAN YKSIN TÄSSÄ PIMEÄSSÄ MAAILMANKAIKKEUDESSA JA JOKU YMMÄRTÄÄ MINUA JA VOI IHANAA TAHDON HETI TAVATA TEIDÄT KAIKKI JA PERUSTAA VALTION JOSSA ELÄMME KAIKKI ONNELLISINA ELÄMÄMME LOPPUUN ASTI mut toisaalta: EN OLEKAAN SPECIAL, JOKA TOINEN ON INFP MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA EI EI EI, EI VOI OLLA, MINUN PERSOONALLISUUSTYYPPINI ON UNIIKKI JA SEN NIMI ON PETnE!!! EN HYVÄKSY TÄTÄ, TÄMÄ EI VOI OLLA TOTTA, KUOLKAA KAIKKI AAAA mut sit taas oikeesti oon vaan että lol koska en nyt tiedä voiko tohon testiin luottaa hirveesti horoskooppeja enempää mut- ok miTÄ //hyvä nosto B))
|
|
|
Post by Magnifique on May 27, 2017 19:41:43 GMT
INFJ-persoonallisuustyyppi tuli näemmä 1% maailman väestöstä kuuluu tähän ryhmään ja haluun ny olla siitä ylpee mut kuvaus oli pelottavan tarkka... mut tykkään kyl siitä et nelson mandela ja martti luther on kans samoja persoonallisuustyyppisii. ja michael scofield ja aragorn
|
|
|
Post by adalmiia on May 28, 2017 15:50:40 GMT
Oon näköjään puolustaja eli ISFJ-T Toi kuvaus kyllä suurimmalta osin kuvas tosi hyvin mua o.o
|
|