|
Post by petefromtheshop on Dec 17, 2016 16:17:50 GMT
Joo siis kertokaas ihan mielenkiinnosta omia persoonallisuustyyppejänne tai jos ette tiedä omaanne niin tässä yksi höpöhöpötesti jolla voit ottaa siitä selvää: www.16personalities.com/tai sama testi känäsesti suomennettuna: www.16personalities.com/fiVoitte halutessanne kertoa kuinka oikeaan toi testi mielestänne osui teidän kohdalla ja ketkä kuuluisuudet kuuluu samaan ryhmään :'D Mä ite sain tulokseksi INFP-A:n ¨''Sovittelijan'' ja mun kohalla ainakin toi oli niin tarkka että ihan hävettää lol. Kaikenlisäks löysin tästä listasta (http://www.celebritytypes.com/infp.php) tosi paljon kaikkia ihailemiani henkilöitä mikä sinänsä on ihan jees mut toisaalta tosi monet noista on kuollut jotenkin tosi traagisesti, mikä on vähän huolestuttavaa mut-
|
|
|
Post by renak on Dec 17, 2016 16:37:13 GMT
Aina sama tulos, ENTP-A Olen parin vuoden aikana tehnyt MBTI:n muutamia kertoja, eikä vastaus koskaan muutu. ENTP on Keskustelija. ENTP-persoonallisuustyyppi on varsinainen paholaisen asianajaja, menestyen riekaleisten argumenttien ja uskomusten ristitulessa ja antaen kaikkien lankojen lentää tuulessa kaikkien nähtävillä.ENTP:t eivät tee tätä saavuttaakseen jotakin syvempää merkitystä tai strategista maalia, vaan siksi, että se yksinkertaisesti on hauskaa. Kukaan ei rakasta mentaalista sparrausta niin kuin ENTP:t, joille se antaa mahdollisuuden harjoittaa tehokkaasti nopeaa älyä, laaja tietämystä ja kykyä yhdistää erilliset ajatukset oman näkemyksen perusteluksi.ENTP:ltä löytyy erikoinen ristiriita: he ovat todella rehellisiä, mutta he voivat myös väitellä loputtomasti jonkun asian puolesta, johon he eivät todella usko. He pystyvät asettumaan jonkun toisen housuihin väitellekseen jostakin asiasta täysin muusta kuin omasta näkökulmastaan.Paholaisen asianajajana toimiminen auttaa ENTP-persoonallisuustyyppiä kehittämään kyvyn aistia muiden tapaa päätellä asioita, mutta myös ymmärtämään vastakkaisia ajatuksia. (pätkä tekstistä sivustolta 16personatilies.com) Mielestäni pitää aika hyvin paikkansa. Jostain olen muutes lukenut, että ENTP:llä kestää yleensä huomattavasti muita kauemmin löytää elämäntyönsä... Tavallaan toivon ettei pidä paikkaansa, mutta vähän huonolta vaikuttaa. Tunnettuja ENTP:itä ovat mm. Jack Sparrow, Jokeri, Sokrates, Voltaire, Leonardo da Vinci, Barack Obama, Walt Disney ja Adam Savage. //Mutta hei Pete, eivätkö kaikki parhaat(/merkittävimmät) kirjailijat ole INFP
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 17, 2016 17:07:15 GMT
Oon ESTP Ja niin oli Aleksanteri Suurkin, heh
|
|
|
Post by swordsman on Dec 17, 2016 17:21:23 GMT
persoonallisuustyyppini on "sovittelija" (INFP-T)
oon ihan hämmentyny kuinka hyvin toi kuvaus muhun sopii. Oon oikeesti just sellanen kun toi testi väittää. Ja tuolla lopussa on mainittu monta henkilöä joista tykkään ja joita arvostan kauheesti! Ja tuolla näyttäis olevan myös pätkä yhdestä J.R.R. Tolkienin runosta jota rakastan tosi paljon, vaikken ookaan ihan varma miten se tähän aiheeseen liittyy.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2016 17:41:47 GMT
Oon tehnyt noi molemmat aiemmin, ja tein nyt uusiks. Sain tosta englanninkielisestä ISTP-T (Virtuoosi?). Suomenkielisestä sain kans ton ISTP-T, mikä on hyvin kummallista! En oo koskaan aiemmin saanut tätä; oon aiemmin saanut Puolustaja (ISFJ-T). Tulokset: 100% introvertti, 68% realistinen, 55% logiikkakeskeinen, 75% etsivä, 96% varovainen.
"ISTP:t rakastavat tehdä tutkimusmatkaa käsillään ja silmillään, koskettaen ja tutkien maailmaa ympärillään rauhallisella rationaalisuudella ja henkisellä uteliaisuudella. Tämän persoonallisuustyypin ihmiset ovat luontaisia tekijöitä, hyppien projektista toiseen, tehden hyödyllistä ja liiallista vain hauskuuden vuoksi ja oppien ympäristöstään matkan varrella. ISTP:t ovat usein mekaanikkoja ja insinöörejä, ja he nauttivat liatessaan kätensä purkaessaan ja kootessaan asioita ja tehden niistä taas hieman entistä paremmiksi.
ISTP:t tutkivat ajatuksia luovuuden, ongelmanratkaisun, yrityksen ja erehdyksen sekä ensikäden kokemuksen pohjalta. He nauttivat, kun muut ihmiset kiinnostuvat heidän projekteistaan, eivätkä he yleensä välitä siitä, jos muut astuvat heidän tilaansa. Tämä toki pätee ainoastaan silloin, kun muut ihmiset eivät puutu ISTP:iden periaatteisiin ja vapauteen, ja heidän on syytä olla avoimia, jotta myös ISTP:t ovat kiinnostuneita heistä.
ISTP:t nauttivat tarjota apuaan ja jakaa kokemuksiaan, erityisesti niiden ihmisten seurassa joista he välittävät. On harmi, että he ovat niin harvinaisia. He muodostavat vain viisi prosenttia väestöstä. ISTP-naiset ovat erityisen harvinaisia, eivätkä yhteiskunnan tyypilliset sukupuoliroolit sovi heihin – ISTP-naisia pidetään yleensä jo nuorena poikatyttöinä."
MITÄ IHMETTÄ
|
|
|
Post by Arabella on Dec 17, 2016 17:43:57 GMT
INFP-T oon tehny ton joskus aiemminki mut musta tuntuu et sain sillon erin mut en kyl muista mikä se oli en myöskään muista millon tein sen
|
|
|
Post by Jp on Dec 17, 2016 17:59:28 GMT
PERSOONALLISUUSTYYPPISI ON:
“KAMPANJOIJA”
(ENFP-T)
Ekstrovertti: 58 Intuitiivinen: 78 Periaatekeskeinen: 56 Etsivä: 68 Varovainen: 65
“Minua ei kiinnosta mitä teet elääksesi. Minä haluan tietää mikä sinua satuttaa – ja se, uskallatko unelmoida sydämesi kaipuun kohtaamisesta. Minua ei kiinnosta kuinka vanha olet. Haluan tietää haluatko ottaa riskin, että vaikutat typerältä – rakkauden, unelmien ja elossaolon seikkailun vuoksi.”
Oriah Mountain Dreamer
ENFP-persoona on todellinen vapaa sielu. ENFP:t ovat usein juhlien elämänlähteitä, mutta toisin kuin löytöretkeilijät, he ovat hetken jännityksen ja nautinnon sijaan kiinnostuneempia sosiaalisesta ja emotionaalisesta yhteydestä muiden ihmisten kanssa. He ovat hurmaavia, itsenäisiä, energisiä ja lempeitä. Koska seitsemän prosenttia ihmisistä on ENFP:itä, heitä löytää varmasti jokaisesta ihmisjoukkiosta.
VOIT MUUTTAA MAAILMAN PELKÄLLÄ AJATUKSELLA
Aivan kuten kaikki heidän Diplomaatti-serkkunsa, ENFP:t ovat enemmän kuin sosiaalisia miellyttäjiä. Heitä määrittää heidän Intuitiivinen (N) ominaisuutensa, ja he pystyvät lukemaan asioita rivien välistä uteliaina ja energisinä. He näkevät elämän isona, monimutkaisena palapelinä, jossa kaikki palat ovat yhteydessä – mutta toisin kuin Analyytikot, jotka pitävät palapeliä järjestelmällisen koneiston sarjana, ENFP:t katsovat palapeliä emotionaalisen, lempeän ja mystisen linssin läpi, ja he etsivät aina syvempiä merkityksiä.
ENFP:t ovat ehdottoman itsenäisiä, ja vakauden ja turvallisuuden sijaan he kaipaavat luovuutta ja vapautta.
Monet muut persoonallisuustyypit pitävät näitä ominaisuuksia vastustamattomina, ja jos ENFP:t ovat löytäneet asian, joka sytyttää heidän mielikuvituksensa, he tuovat mukanaan energiaa, jonka avulla muut nostavat heidät johtajan tai gurun asemaan. Mutta tämä ei ole aina se asema, jossa itsenäisyyttä rakastavat ENFP:t haluavat olla. Pahempaa silti on, jos he löytävät itsensä tekemässä hallinnollisia tai ylläpidollisia rutiinitehtäviä, joita johtajan asema saattaa tuoda mukanaan. ENFP:iden itsetunto on riippuvainen heidän kyvystään keksiä uusia ratkaisuja, ja heidän on oltava varmoja siitä, että heillä on vapaus olla innovatiivisia – he menettävät nopeasti kärsivällisyytensä ja lannistuvat, jos jäävät jumiin tylsään rooliin.
ÄLÄ KADOTA SITÄ “PIENTÄ HULLUUDEN KIPINÄÄ”
ENFP:t onneksi tietävät miten rentoutua, ja he osaavat vaihtaa intohimoisen ja vauhdikkaan työidealistin roolinsa tanssilattian kekseliääksi vapaaksi sieluksi, ja heidän yhtäkkisyytensä voi yllättää jopa heidän lähimmät ystävänsä. Tämä kuitenkin antaa heille myös mahdollisuuden tuntea emotionaalista yhteyttä muiden kanssa ja selkeän käsityksen siitä, mikä motivoi heidän ystäviään ja kollegoitaan. He uskovat, että jokaisen pitäisi antaa aikaa tunteiden tunnistamisella ja ilmaisulle, ja heidän empaattisuutensa ja sosiaalisuutensa tekee tunteista luonnollisen puheenaiheen.
ENFP-persoonallisuustyypin täytyy kuitenkin olla varovainen – jos he luottavat liikaa intuitioon tai tekevät liikaa oletuksia ja ennakointeja muiden motiiveista, he voivat lukea signaaleita väärin ja sotkea suunnitelmat, jotka olisivat selkeällä lähestymistavalla katsottuna olleet yksinkertaiset. Tällainen sosiaalisen stressi on mörkö, joka vie sopuun keskittyviltä Diplomaateilta yöunet. ENFP:t ovat erittäin tunteellisia ja herkkiä, ja jos he astuvat jonkun varpaille, molemmat osapuolet kyllä tuntevat sen.
ENFP:t käyttävät paljon aikaa tutkien sosiaalisia suhteita, tunteita ja ajatuksia ennen kuin he löytävät jotakin, joka tuntuu todella aidolta. Mutta kun he lopulta löytävät paikkansa maailmassa, heidän mielikuvituksensa, empatiansa ja rohkeutensa tuottavat uskomattomia tuloksia.
|
|
|
Post by Aino on Dec 17, 2016 18:15:39 GMT
Ääh, tein testin ja ehdin juuria lukea tuloksen, kun poistin vahingossa välilehden :/ Tulokseni oli kuitenkin Loogikko, kirjainsarjaa en muista. Saattoi olla INPT-T tai jotain sinne päin. Jotain luonteenpiirteitäni siitä kuvauksesta tunnistin, mutta oikeampikin olisi voinut olla. Kuuluisia loogikoita oluvat ainakin Albert Einstein ja Isac Newton, muita en muista.
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 17, 2016 18:20:37 GMT
Enkuksi tuli ISFJ-T, ymmärsin muutaman kysymyksen väärin. Suomeksi tuli INFJ-T.
|
|
|
Post by Angelus on Dec 17, 2016 18:28:17 GMT
Puolustaja - ISFJ-t
{INFO} Persoonallisuustyyppisi on: “Puolustaja” (ISFJ-t)
Mieli Ekstrovertti 6% Introvertti 94%
Energia Intuitiivinen 28% Realistinen 72%
Luonto Logiikkakeskeinen 37% Periaatekeskeinen 63%
Taktiikat Suunnitteleva 53% Etsivä 47%
Identiteetti Määrätietoinen 33% Varovainen 67%
“Rakkaus kasvaa vain jakamalla. Sinä voit saada lisää itsellesi ainoastaan antamalla sen pois muille.”
— Brian Tracy
ISFJ-persoonallisuustyyppi on melko uniikki, koska monet heidät ominaisuuksistaan haastavat heidän yksittäiset piirteensä. Vaikka ISFJ:illä on Periaatekeskeinen (F) piirre, heillä on erinomaiset analyyttiset kyvyt. Vaikka he ovat Introverttejä (I), heillä on erittäin kehittyneet ihmistaidot ja vankat sosiaaliset suhteet. Ja vaikka ISFJ:t ovat Suunnittelevaa (J) tyyppiä, he ovat avoimia muutokselle ja uusille ideoille. Kuten monien muidenkin asioiden suhteen, ISFJ-persoonallisuustyypin ihmiset ovat enemmän kuin heidän yksittäisten osiensa summa, ja tämä on keino, jolla he käyttävät näitä itseään määrittäviä vahvuuksiaan.
ISFJ:t ovat todella epäitsekkäitä, kulkevat kiltteyden ja liiallisen kiltteyden välimaastossa ja sitoutuvat intohimolla ja jalomielisyydellä ihmisiin ja työhön, joihin he uskovat.
Juuri mikään muu tyyppiryhmä ei ole yhtä iso kuin ISFJ:t, jotka muodostavat 13 prosenttia väestöstä. ISFJ:t yhdistävät parhaat perinteet ja halun tehdä hyvää, joten heitä löytyy monilta aloilla, jotka ovat jättäneet jälkensä historiaan, kuten lääketieteessä, tutkimuksessa ja hyväntekeväisyystyössä.
ISFJ-persoonallisuuksien (erityisesti Varovaisten) huolellisuus menee aina perfektionismiin asti, ja vaikka he vitkastelevatkin, heidän voi aina luottaa tekevän työnsä ajallaan valmiiksi. ISFJ:t ottavat vastuunsa henkilökohtaisesti, kokeillen jatkuvasti omia rajojaan ja tehden kaiken minkä voivat ylittääkseen odotukset ja riemastuttaakseen muita sekä töissä että kotona.
Meidät on nähtävä, jotta meihin voi uskoa
ISFJ:iden haaste on varmistaa, että se mitä he tekevät huomataan. Heillä on taipumus vähätellä saavutuksiaan, ja vaikka heidän kiltteytään kunnioitetaan, kyyniset ja itsekkäät ihmiset käyttävät helposti hyväkseen ISFJ:iden omistautumista ja nöyryyttä antamalla heidän tehdä työt ja ottamalla itse kunnian lopputuloksesta. ISFJ:iden täytyy tietää, koska sanoa ei, ja pitää omia puoliaan mikäli he haluavat säilyttää itsevarmuutensa ja intohimonsa.
ISFJ:t ovat luonnostaan sosiaalisia – mikä on erikoinen ominaisuus Introverteille – ja he eivät käytä loistavaa muistiaan tiedon ja trivian vaan ihmisten ja heidän kuulumistensa yksityiskohtien muistamiseen. Kun kyse on lahjojen antamisesta, ISFJ:t käyttävät mielikuvitustaan ja luontaista herkkyyttään anteliaisuutensa ilmaisuun keinoilla, jotka varmasti koskettavat vastaanottaja. Tämä näkyy ISFJ:iden kollegoiden kanssa, koska ISFJ-persoonallisuustyypin ihmiset pitävät heitä usein henkilökohtaisina ystävinä, mutta tämä ominaisuus kukoistaa ennen kaikkea perhepiirissä.
Jos voin suojella sinua, teen sen
ISFJ-persoonallisuudet ovat loistava ryhmä, joka harvoin pysyy paikoillaan mikäli jokin tärkeä asia on tekemättä. ISFJ:iden kyky olla yhteydessä muiden ihmisten kanssa intiimillä tasolla on epätyypillistä Introverttien joukossa, ja ilo, jonka he hyödyntävät pitääkseen kasassa onnellisen ja tukea-antavan perheen, on todellinen lahja kaikille ympärillä oleville. ISFJ:t eivät ehkä koskaan ole täysin kotonaan parrasvaloissa ja he ehkä tuntevat syyllisyyttä ottaessaan asiaankuuluvaa kunniaa ryhmätöissä. Mutta jos he voivat olla varmoja että heidän panoksensa huomioidaan, he tuntevat niin suurta tyydytystä siitä, mitä he tekevät, että muiden persoonallisuustyyppien ihmiset voivat vain uneksia samasta.
Ja joskus aiemmin, kun oon tehnyt testin, niin oon ollu virtuoosi (istp)
|
|
|
Post by renak on Dec 17, 2016 18:42:16 GMT
INFP-T oon tehny ton joskus aiemminki mut musta tuntuu et sain sillon erin mut en kyl muista mikä se oli en myöskään muista millon tein sen Joo siis yleensähän tuon MBTI:n tulos muuttuu, mitä vanhemmaksi ihminen varttuu. Sitä vaan näkee maailman eri tavalla. Bwah jotenkin monet kattilalaisista ovat introvertteja.
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 17, 2016 18:54:46 GMT
INFP-T oon tehny ton joskus aiemminki mut musta tuntuu et sain sillon erin mut en kyl muista mikä se oli en myöskään muista millon tein sen Joo siis yleensähän tuon MBTI:n tulos muuttuu, mitä vanhemmaksi ihminen varttuu. Sitä vaan näkee maailman eri tavalla. Bwah jotenkin monet kattilalaisista ovat introvertteja. En tunne itteäni introvertiksi niin paljoa kuin ekstrovertiksi, vaikka tunnistan muutamia piirteitä itestäni :'D
|
|
|
Post by Sibe on Dec 17, 2016 21:09:45 GMT
oon tehny tän ainaki kaks kertaa tai kolmekin kertaa aikasemmin.
aiemmin on aina tullu toi ISFJ - oon toki tehnyt englanniksi silloin, että ehkä suomennokset voineet vaikuttaa (tai jos oon ymmärtänyt englanniksi eri tavoin kuin on tarkoitettu?) jotenkin se vaan oli se, millainen mä oon (the defender) ja altruismista puhutaan jne jne. se vaan iski ekalla kertaa kun tein niin hyvin mulle, että melkein aloin itkemään vaan sen takia, kun tietyllä tavalla olin jotenkin, että tää kertoo lisää musta :'D
nyt tuli tuloksesksi ISFP. eli seikkailija. toisaalta, tähänkin voin sanoa että tää on mä, ainakin oon tosi helposti stressaantuva, välitän tosi paljon muiden tunteista (oon ihan hetkessä silleen analysoimassa miksi toinen on just tuolla ilmeellä jne) ja haluan vaan halia ja tukea ja lohduttaa. en kyllä oo yhtään spontaani, tho oon aika non-judgmental ja sensitive.
jännää ajatella tota muutosta, että oonko oikeesti muuttunut ja kasvanut - sanoisin, että oon. on tässä hiljalleen aikuistuttu jonkin verran - ja oon saanut uudenlaisia kokemuksia ja mun ajattelutapa on osittain muuttunut paljonkin. sanoisin, että muutos on vaan hyvään suuntaan. oon saanut hyviä vaikutteita :-D
|
|
|
Post by Miopod on Dec 18, 2016 0:14:33 GMT
INFP-T
monta kertaa näis testeis oon kyl ollu INTP kans. Se tuntuu vaihtelevan aina riippuen testistä, mut täs olin vissii kaheksankyprosenttisesti enemmän F ku T.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 18, 2016 3:21:14 GMT
Löysin muuten kivan sivun mihin on listattu fiktiivisien hahmojen persoonallisuustyyppejä. Ne on listattu persoonallisuustyypin mukaan et kaikkien persoonallisuustyyppien hahmot on siinä peräkanaa samas rykelmäs: funkymbtifiction.tumblr.com/characterlist
|
|