|
Post by Sibe on Dec 17, 2016 21:36:55 GMT
mahtava ajatus! mä en oo varmaan kenenkään mielestä salaperäinen, jaan ihan liikaa tämnne apua Oot ihanan avoin :--) well jotkut näkee sen hyvänä, toiset vaan huonona piirteenä - parempi, jos ainakin yksi ihminen näkee sen hyvänä, ite nään sen huonona vaan :''D pitäis rajoittaa kyllä ehkä vähän. oon kunnon catland-paljastelija
|
|
|
Post by renak on Dec 17, 2016 21:54:09 GMT
Mitäs haluutte tietää musta? :') Henkilötunnus, pankkikortin tunnusluku ja salasana, sähköpostiosoite ja salasana, sekä henkilötiedot olisivat hyvä alku. Varokaa, Putin-täti valvoo.
|
|
|
Post by Sibe on Dec 19, 2016 18:12:27 GMT
Mitäs haluutte tietää musta? :') Henkilötunnus, pankkikortin tunnusluku ja salasana, sähköpostiosoite ja salasana, sekä henkilötiedot olisivat hyvä alku. Varokaa, Putin-täti valvoo. ai jai jai nyt pelotttaa
|
|
|
Post by renak on Dec 19, 2016 18:27:19 GMT
Henkilötunnus, pankkikortin tunnusluku ja salasana, sähköpostiosoite ja salasana, sekä henkilötiedot olisivat hyvä alku. Varokaa, Putin-täti valvoo. ai jai jai nyt pelotttaa Syytä onkin
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 19, 2016 18:37:28 GMT
Henkilötunnus, pankkikortin tunnusluku ja salasana, sähköpostiosoite ja salasana, sekä henkilötiedot olisivat hyvä alku. Varokaa, Putin-täti valvoo. ai jai jai nyt pelotttaa Niinpä :0
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 19, 2016 18:37:49 GMT
Mitäs haluutte tietää musta? :') Henkilötunnus, pankkikortin tunnusluku ja salasana, sähköpostiosoite ja salasana, sekä henkilötiedot olisivat hyvä alku. Varokaa, Putin-täti valvoo. Olisko jotain muuta, vähemmän henkilökohtaista? :'D
|
|
|
Post by Jp on Dec 19, 2016 19:18:19 GMT
Henkilötunnus, pankkikortin tunnusluku ja salasana, sähköpostiosoite ja salasana, sekä henkilötiedot olisivat hyvä alku. Varokaa, Putin-täti valvoo. Olisko jotain muuta, vähemmän henkilökohtaista? :'D Mitä toivot joululahjaks ja mitä teet vapaa-ajal? Tulevaisuudenhaaveita ja hauskin asia mitä oot sanonu?
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 19, 2016 20:41:27 GMT
Olisko jotain muuta, vähemmän henkilökohtaista? :'D Mitä toivot joululahjaks ja mitä teet vapaa-ajal? Tulevaisuudenhaaveita ja hauskin asia mitä oot sanonu? Toivon joululahjaksi tablettia, Tuhoa tämä kirja, 2 DVD:tä, JD 2k16 ja bluetooth kaiutinta Vapaa-ajalla käyn harkoissa (nyt joululoma niistä), oon laiska ja aikaansaamaton, luen, roolipelaan, kirjotan joskus wattpadiin, hengaan netissä, tapaan kavereita... Tulevaisuudenhaaveista on hankalaa kommentoida. Pienenä on ollut monenlaisia haaveita; esim tulla laivankuljettajaksi, omistaa hevosia ja vaikka mitä. Nyt mulla ei hirveemmin oo haaveita, muuta kuin tavata Selena, koska ♡♡ ja luotan siihen, että saan vielä oman yksisarvisen joskus Hauskimpia asioita mitä oon sanonu on pitkä lista, koska oon niin hauska aina ;D no ei, en tiiä, pitäis kysyä kavereilta xD
|
|
|
Post by Angelus on Apr 9, 2020 21:12:01 GMT
Vanhojen keskusteluiden nostelua.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 10, 2020 9:26:05 GMT
mun salaperäisyys on varmaan kokenu aikamoisen inflaation sitten tän keskustelun
tällä hetkellä salaperäisimmän titteliä kantaa ehdottomasti se DELETED member
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 10, 2020 12:12:46 GMT
mun salaperäisyys on varmaan kokenu aikamoisen inflaation sitten tän keskustelun tällä hetkellä salaperäisimmän titteliä kantaa ehdottomasti se DELETED member Oon 100% varma et se on MilZiu, sil oli mustavalkoinen kissa avatarina
|
|
|
Post by petefromtheshop on Apr 10, 2020 15:59:23 GMT
mun salaperäisyys on varmaan kokenu aikamoisen inflaation sitten tän keskustelun tällä hetkellä salaperäisimmän titteliä kantaa ehdottomasti se DELETED member Oon 100% varma et se on MilZiu, sil oli mustavalkoinen kissa avatarina MilZiu!! palaa keskuuteemme katti rakas </3
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:50:46 GMT
mun salaperäisyys on varmaan kokenu aikamoisen inflaation sitten tän keskustelun tällä hetkellä salaperäisimmän titteliä kantaa ehdottomasti se DELETED member Oon 100% varma et se on MilZiu, sil oli mustavalkoinen kissa avatarina tätä mietin myös minä! muistelinkin, että hän poisti tilinsä täältä
|
|
|
Post by Sibe on Apr 26, 2020 11:51:19 GMT
Oon 100% varma et se on MilZiu, sil oli mustavalkoinen kissa avatarina MilZiu!! palaa keskuuteemme katti rakas </3 pakko hypätä tähän viestiin kommentoimaan, että jep, ois tosi ihanaa kuulla hänestä täällä taas !!
|
|