|
Post by renak on Dec 14, 2016 19:52:18 GMT
Aletaan vaan kaikki jakaa kiusallisen yksityisiä asioita itsestämme Kuka haluu alottaa? Isäni on joulupukki
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 20:06:50 GMT
Aletaan vaan kaikki jakaa kiusallisen yksityisiä asioita itsestämme Kuka haluu alottaa? Tää on hyvä idea!! Tälleen meistä tulis ihan ku oikee perhe, miettikää! muutetaan kaikki saman katon alle taloon jossa on vaan yks vessa miettikää sitä tappelujen määrää aamulla
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 20:35:52 GMT
Tää on hyvä idea!! Tälleen meistä tulis ihan ku oikee perhe, miettikää! muutetaan kaikki saman katon alle taloon jossa on vaan yks vessa miettikää sitä tappelujen määrää aamulla Vaikeustaso 2: se vessa on viel sellanen et se säiliö täyttyy tosi hitaasti joten sitä ei voi vetää montaa kertaa peräkkäin, tasoo et joka kolmannen käytön välissä pitää ootta vähintään 10 minuuttia. En siis inspiroitunu mun vessasta krhm
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 20:37:46 GMT
muutetaan kaikki saman katon alle taloon jossa on vaan yks vessa miettikää sitä tappelujen määrää aamulla Vaikeustaso 2: se vessa on viel sellanen et se säiliö täyttyy tosi hitaasti joten sitä ei voi vetää montaa kertaa peräkkäin, tasoo et joka kolmannen käytön välissä pitää ootta vähintään 10 minuuttia. En siis inspiroitunu mun vessasta krhm joo, muutetaan vaan kaikki sun luokse rekku pois alta, täältä tulee kohta hirvee kattivyöry sinne
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 14, 2016 20:40:18 GMT
Vaikeustaso 2: se vessa on viel sellanen et se säiliö täyttyy tosi hitaasti joten sitä ei voi vetää montaa kertaa peräkkäin, tasoo et joka kolmannen käytön välissä pitää ootta vähintään 10 minuuttia. En siis inspiroitunu mun vessasta krhm joo, muutetaan vaan kaikki sun luokse rekku pois alta, täältä tulee kohta hirvee kattivyöry sinne Lol apua Voitte sit tapella siitä kuka saa istuu nojatuolissa. Ja baarikaappiin ei kosketa. Mut ei huolta, Regulus ei oo täällä atm :^D
|
|
|
Post by renak on Dec 14, 2016 20:42:20 GMT
Kuvitelkaa muutes jos siellä talossa olisi huono netti
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 14, 2016 20:45:53 GMT
Tää on hyvä idea!! Tälleen meistä tulis ihan ku oikee perhe, miettikää! muutetaan kaikki saman katon alle taloon jossa on vaan yks vessa miettikää sitä tappelujen määrää aamulla Joo! Ja sit kaikki voi vapaasti vaikkapa piereskellä siellä ja ei olla yhtään salaperäisiä (jaetaan ihan joka ikinen asia keskenämme)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 14, 2016 20:50:54 GMT
Kuvitelkaa muutes jos siellä talossa olisi huono netti oh voi ei
|
|
|
Post by Miopod on Dec 15, 2016 0:00:33 GMT
joo, muutetaan vaan kaikki sun luokse rekku pois alta, täältä tulee kohta hirvee kattivyöry sinne Lol apua Voitte sit tapella siitä kuka saa istuu nojatuolissa. Ja baarikaappiin ei kosketa. Mut ei huolta, Regulus ei oo täällä atm :^D En ainakaa koske baarikaappiin, en ees juo :DD Mut voin viedä sieltä cocktailpähkinät yöllä. Jos me salaisuuksii paljastellaan niin here's mine: Pelkään ilmapalloja. Eiku ihan oikeesti ne ihmekumiset pyöreet oksettaa mua. Foliopallot on ok. Paastoon aina vappuna niiden takii ku en pysty ees syömään niiden kans. Mulla on ollu tää vaiva ihan tositosi pienestä asti. Ehkä mä edellises elämässä kuolin ilmapallomereen tai jotain.
|
|
|
Post by Jp on Dec 17, 2016 17:14:08 GMT
Pelkään uudenvuodenraketteja (se pamaus) joten myös ilmapallot ei oo kivoja (selitin syyn) + korkeat paikat on pahoi (en uskalla laskeutuu tikkaita, jos en saa molempii jalkoja pakittaessa niihin askelmille kun pelkään et putoan)
Mul on ADHD ja oon oikeakätinen
Mun on tosi vaikee roolata sukupuolisuhteita ja en oo koskaan seurustellu
Mul on isoveli ja isosisko sekä tiibetinspanielnarrtu + vanhemmat
haluun isona kirjailijaksi ja vaik oon 22.2 täysi-ikäinen niin en oo suorittanu mopokorttia enkä ajokorttia
käytän silmälaisei kun näen huonosti kauas + oon oikeest silmäst periaattees sokea.
Jäätelömauista tiikeri on mun lemppari.
Olen Potterfanin lisäksi myös AC- fani, koska Evie Frye jonka lisäksi myös Percy Jackson on hieno asia sekä Soturikissat joista lempi hahmoni on Ruoska/Scourge.
Lapsuudes en pystyny nukkuu ilman, et joku valvo
Oliko muita kysymyksiä?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2016 17:20:01 GMT
Pelkään uudenvuodenraketteja (se pamaus) joten myös ilmapallot ei oo kivoja (selitin syyn) + korkeat paikat on pahoi (en uskalla laskeutuu tikkaita, jos en saa molempii jalkoja pakittaessa niihin askelmille kun pelkään et putoan) Mul on ADHD ja oon oikeakätinen Mun on tosi vaikee roolata sukupuolisuhteita ja en oo koskaan seurustellu Mul on isoveli ja isosisko sekä tiibetinspanielnarrtu + vanhemmat haluun isona kirjailijaksi ja vaik oon 22.2 täysi-ikäinen niin en oo suorittanu mopokorttia enkä ajokorttia käytän silmälaisei kun näen huonosti kauas + oon oikeest silmäst periaattees sokea. Jäätelömauista tiikeri on mun lemppari. Olen Potterfanin lisäksi myös AC- fani, koska Evie Frye jonka lisäksi myös Percy Jackson on hieno asia sekä Soturikissat joista lempi hahmoni on Ruoska/Scourge. Lapsuudes en pystyny nukkuu ilman, et joku valvo Oliko muita kysymyksiä? Tää on hyvin jännittävää! Kerro lisää! Miten oot oikeesta silmästä periaattees sokea?
|
|
|
Post by Jp on Dec 17, 2016 17:31:18 GMT
Syntymäst asti, en tiedä onko kissansilmäoireyhtymäl täs näppei pelis.
Jos olis niin ainoo oire olis toi etten olis koskaan nähny toisel, joten oon ihmelapsi.
Oon meinnannu lapsena vahingos hirttää itteni hyppynarul (jäljet oli viikon) Käyn lukiota, toinen vuosi ja mietin suorittavani kolmeen ja puoleen vuoteen.
Ropehahmoni Rigelin pelkoihin liittyen kammoan neuloja ja hemoglobiinin ottaminen on ollu hirveintä ikinä elämäs.
Siriukseen liittyen en haista omaa hikeäni joten yleensä joku muu valittaa siitä eli peseytyminen ei ole mun näkökulmastani välttämätöntä.
En oo koskaan värjänny hiuksiani eikä mul oo tatuointei tai korvareikii
En oo käyttäny koskaan korkkareit
|
|
|
Post by Sibe on Dec 17, 2016 21:12:46 GMT
Vaikeustaso 2: se vessa on viel sellanen et se säiliö täyttyy tosi hitaasti joten sitä ei voi vetää montaa kertaa peräkkäin, tasoo et joka kolmannen käytön välissä pitää ootta vähintään 10 minuuttia. En siis inspiroitunu mun vessasta krhm joo, muutetaan vaan kaikki sun luokse rekku pois alta, täältä tulee kohta hirvee kattivyöry sinne mahtava ajatus! mä en oo varmaan kenenkään mielestä salaperäinen, jaan ihan liikaa tämnne apua
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2016 21:16:48 GMT
joo, muutetaan vaan kaikki sun luokse rekku pois alta, täältä tulee kohta hirvee kattivyöry sinne mahtava ajatus! mä en oo varmaan kenenkään mielestä salaperäinen, jaan ihan liikaa tämnne apua Oot ihanan avoin :--)
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 17, 2016 21:33:03 GMT
Mitäs haluutte tietää musta? :')
|
|